Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unihorses schreef:xTitanic schreef:Ik krijg er toch wel de kriebels van zo aan 1 stuk weerlichten.. jeetje
Naast ons is er een nieuwbouw en er staat zo'n heeeeeuule grote kraan
aan 1 stuk?![]()
![]()
heb je het al van je kaartje
DewiRox schreef:Voor mij wordt het ook een slapeloze nacht. Mijn mobiel, de huistelefoon en een tas met rijbewijs enz staan naast me bed. De hondenriem ligt met een sleutel op de bench en ik heb een sleutel in de deur gedaan.
DewiRox schreef:Voor mij wordt het ook een slapeloze nacht. Mijn mobiel, de huistelefoon en een tas met rijbewijs enz staan naast me bed. De hondenriem ligt met een sleutel op de bench en ik heb een sleutel in de deur gedaan.
unihorses schreef:DewiRox schreef:Voor mij wordt het ook een slapeloze nacht. Mijn mobiel, de huistelefoon en een tas met rijbewijs enz staan naast me bed. De hondenriem ligt met een sleutel op de bench en ik heb een sleutel in de deur gedaan.
mag ik vragen waarom sleutel in de deur? hier kan niemand het huis meer in als de sleuter er aan de binnenkant in zit.
Shirley schreef:DewiRox schreef:Voor mij wordt het ook een slapeloze nacht. Mijn mobiel, de huistelefoon en een tas met rijbewijs enz staan naast me bed. De hondenriem ligt met een sleutel op de bench en ik heb een sleutel in de deur gedaan.
Jij krijgt ook aardig wat over je heen, maar vanaf half drie kun je wel slapen, hoor !
Is er niemand bij je ?
Je oma zou toch komen ?
Over m'n paardje maak ik me meer zorgen maargoed die redt zichzelf wel, ze kan zowel binnen als buiten