[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:49

Douraque schreef:
Ik ben net naar de primark op zuidplein geweest, in vergelijking met alexandrium op vrijdag, vind ik deze keurig opgeruimd.

Vond alleen niet veel aan de collectie, zal wel veel HP shirts hangen.

Mijn zus zei ook al dat de winkel veel mooier is dan die van het Alexandrium. Ben benieuwd, binnenkort maar eens een kijkje nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:49

Celiien schreef:
Jongens jongens.. Ik ga nu een mod halen want het is echt gekkenwerk...

Foto komt straks!

Ik heb ook een tem uit staan.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:50

Jahoor ben vaak zat tevreden.. En contact met de mod heb ik al en ook die wil er een HK van maken

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:51

We zullen zien...

Foto's van aankopen graag...:)
Laatst bijgewerkt door Lous op 02-01-15 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:52

Zodra er een hk gemaakt wordt maak ik er gewoon hier een.. Heel simpel. Wie volgt volgt dan...

Zal straks foto's maken!ze hadden hele rekken met 50% korting jurkjes, maar ik had mezelf beloofd, geen jurkjes :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:53

Er staat er nu eentje in de HK, dus we kunnen hier weer verder.

Jurkjes heb ik niks mee. Niet nog leuke bovenkleding?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:54

Lous schreef:
We zullen zien...

Foto's van aankopen graag...:)

Mijn pantoffels die ik een maand geleden gekocht heb kan ik nog wel even showen :)!

Zijn onwijs lekker zacht en waren maar 6,-

Afbeelding

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:55

Ahw die zijn schattig!!

Maar niet iedereen wil een HK topic. Dus dan is 2 topics nog steeds het meest handige.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:56

Hoi! :) Ik kom hier even binnenvallen. Kom graag bij de Primark, leuke dingen voor weinig geld! Ik woon in Eindhoven en Nijmegen (studeer daar) en in beide is een Primark. Als ik ooit iemand kan helpen door iets te halen wat ergens anders op is (zie hier erg veel posts van) en het op te sturen, wil ik dat best doen! :) PB me gerust.

Doubtless

Ik heb ook zulke sloffen, maar dan zonder steentje erop. van H&M geloof ik :)) !

Had laatst bij Primark kerstsokken gehaald voor m'n huisgenootjes, ze zijn er helemaal leip mee :') Dingen schijnen hartstikke fijn te zijn.

Jolien87

Oei wat schrik ik van dit topic zeg! Ik kijk een dag niet en het hele topic staat op de kop.
Vanmiddag ben ik met een vriendin geweest en ik wilde trots mijn aankopen laten zien, maar met de huidige sfeer weet ik niet of ik er nog wel op zit te wachten om hier aanwezig te zijn.
Uitspraken als 'ik hoop dat dit topic doodbloedt' vind ik wel heel erg kinderachtig. En als ik heel eerlijk moet zijn voel ik me nu haast bezwaard om mijn aankopen te laten zien, zonder dat ik daarbij iets heb willen meenemen voor een ander.
Ik kruip dus heel even naar de achtergrond en bekijk van een afstandje hoe dit topic verder gaat lopen in de hoop dat het snel weer gezellig wordt. Zo niet, dan is het voor mijn een kwestie van ontstippen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:58

Doubtless schreef:
Ik heb ook zulke sloffen, maar dan zonder steentje erop. van H&M geloof ik :)) !

Had laatst bij Primark kerstsokken gehaald voor m'n huisgenootjes, ze zijn er helemaal leip mee :') Dingen schijnen hartstikke fijn te zijn.

Dat is heel lief van jou! :j :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:58

Michelle_96 schreef:
We vervuilen het topic niet alleen aangezien sommige njet in de app willen maar wel mee willen nemen kan het alleen maar ook in het topic..! En mroes_1992 die kan je wel verwijderen want als we dan zo nodig 1 moeten maken doen we dat zelf wel! Wij hoeven gedwongen naar een ander topic!

Ik heb gezegd dat ik niet in de appgroep wil, maar best weleens wat wil meenemen en dat mensen mij hierover mogen pb'en als ik in het topic aangeef dat ik langsga. Dit hoeft dus geen 'vervuiling' op te leveren.

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:59

Lous schreef:
Douraque schreef:
Ik ben net naar de primark op zuidplein geweest, in vergelijking met alexandrium op vrijdag, vind ik deze keurig opgeruimd.

Vond alleen niet veel aan de collectie, zal wel veel HP shirts hangen.

Mijn zus zei ook al dat de winkel veel mooier is dan die van het Alexandrium. Ben benieuwd, binnenkort maar eens een kijkje nemen.

Hij is inderdaad veel mooier en voor de vrijdagavond heel erg opgeruimd. Ik was echt verbaasd hoe netjes de winkel was

Anoniem

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:00

Douraque; daar verbaasde ik me inderdaad ook over! Voor mij nooit meer alexandrium, alleen maar zuidplein :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:01

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:02

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-01-15 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:03

Totdat alles er rondloopt en alles rondsmijt :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:04

Ik lees al vanaf het begin mee omdat ik geen zin heb steeds de te drukke Primark hier in te lopen om te kijken of er wat leuks hangt.
Hier kon ik steeds een beetje zien door middel van foto's of het mijn smaak was wat er nu zoal hangt.

Als mensen het concept van het topic willen veranderen maak dan gewoon een HK aan. Ik zou het jammer vinden als dit topic (dus ook het nut en ik geef geen reet op jullie whatsapp en verzoekjes ;) ) verdwijnt omdat een paar mensen het te ingewikkeld vinden een klets/primark topic te openen. :)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:05

Jolien87 schreef:
Oei wat schrik ik van dit topic zeg! Ik kijk een dag niet en het hele topic staat op de kop.
Vanmiddag ben ik met een vriendin geweest en ik wilde trots mijn aankopen laten zien, maar met de huidige sfeer weet ik niet of ik er nog wel op zit te wachten om hier aanwezig te zijn.
Uitspraken als 'ik hoop dat dit topic doodbloedt' vind ik wel heel erg kinderachtig. En als ik heel eerlijk moet zijn voel ik me nu haast bezwaard om mijn aankopen te laten zien, zonder dat ik daarbij iets heb willen meenemen voor een ander.
Ik kruip dus heel even naar de achtergrond en bekijk van een afstandje hoe dit topic verder gaat lopen in de hoop dat het snel weer gezellig wordt. Zo niet, dan is het voor mijn een kwestie van ontstippen.

Joh, niks van een paar meiskes aantrekken. Gewoon lekker showen! :D

edit/ Ik loop elke dag zowat langs de Primark en heb absoluut niet de behoefte om voor anderen daar inkopen te doen. Dus voel je vooral niet bezwaard. :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:11

Celestial schreef:
Hoi! :) Ik kom hier even binnenvallen. Kom graag bij de Primark, leuke dingen voor weinig geld! Ik woon in Eindhoven en Nijmegen (studeer daar) en in beide is een Primark. Als ik ooit iemand kan helpen door iets te halen wat ergens anders op is (zie hier erg veel posts van) en het op te sturen, wil ik dat best doen! :) PB me gerust.

Ik zou het niet meer durven als ik jou was :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:14

Celiien schreef:
Totdat alles er rondloopt en alles rondsmijt :')

Helaas is dat volgens mij bijna overal :)!

Esther_r20

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:17

Dankzij jullie relletje ben ik nu wel nieuwsgierig geworden naar de primark. Wat is nu zo de moeite waard om over te rellen op bokt. Het is dus ook ergens nuttig voor geweest.

Is er bij de primark ook kinderklefing te koop?

En wat voor type kleding is er te vinden?

Kana

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 20:17

Heel veel kinderkleding zelfs. Voor mijn nichtje van 2 koop ik bij de Primark de meest schattige jurkjes/jasjes/truitjes en badjassen ooit voor altijd onder de 10 euro per set.