Deze wedstrijd is nu al veel leuker dan Ajax-Feyenoord van pasgeleden want Blind heeft de 1-0 gemaakt Ik moest even 2 keer kijken of 't nou wel écht Blind was die scoorde in de goede goal
Ja maar Denemarken kunnen ze verslaan en als Denemarken Portugal kan verslaan, kan Nederland dat ook Eeeennnn dan hebben we Eriksen en maybe Boilesen waar we naar kunnen kijken
Hij moet alleen nog kaartjes regelen Hij is de afgelopen jaren bijna naar alle ek's en wk's geweest, behalve naar Zuid-Afrika en nu die in mij een mede Ajacied en voetballiefhebber heeft gevonden word ik meegesleurd waar ik totaal geen problemen mee heb
furious
Geplaatst: 02-12-11 21:51
_Nancy schreef:
Dan loopt heel dit topic weer vol
Ik weet nog goed hoe dat vorig jaar ging.. Drukte hier
Oooh ik checkte net tussen 't simsen door twitter en ik schrok me dood man, Blindje in de basis vanavond Oké, 't is Excelsior maar ik ben zenuwachtig, zeker na maandag Hij scoorde en later maakte ie 'n fout waardoor Jong Feyenoord scoorde
Nouja, 't is Excelsior, Ooijer is geblesseerd en met 3-4-3 zou ik ook Dwergie op 't middenveld willen hebben Maar 't blijft eng, zeker met Vermeer als keeper d'r bij