Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:34

Bloemetje75 schreef:
kosseh schreef:
Al weer ander half uur wakker en slapen lukt niet meer...

Iemand nog een leuke serie of podcast om de tijd te vullen?

Maarten van Rossem en Tom Jessen en dan zachtjes zetten. Het monotone gebrom van Maarten doet wonderen om in slaap te vallen.

Dat klinkt ideaal, haha. Maar wat luisteren wat interessant is is ook leuk.

Marlinderooz, scientias vind ik een hele leuke. Interesses liggen vooral bij wetenschap/techniek en dan vooral natuurkunde/medisch. Zoals de techniek en wetenschap in f1 auto's, nucleair, radiobiologie. Maar politie zaken vind ik ook interessant

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:44

Sterkte Maralyn en Spookyskippy :(:)

Volgens mij krijg ik er nu zowat buikgriep overheen. Ga toch even voorzichtig iets eten. Wil morgen gewoon weer aan het werk.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:45

De koffiemachine vast aan zetten voor een lekkere flat white, zodat die klaar is als ik de kippen en kat heb gevoerd. En dan constateren dat je er toch beter een kopje onder kunt zetten...
#wateenzooi #ikbenechtgeenochtendmens

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:55

Kosseh dan is “onbehaarde apen” van de nrc een tip. Wetenschap over van alles en niets.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:59

ER staat op Netflix <<)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:06

Dat ik er maar niet achter kom wat de irritatie van mijn maag veroorzaakt.

En mag zo weinig eten nu. -O-

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:10

Gisteravond rond middernacht pas thuis, toen nog ff zitten daarna paarden voeren en naar bed. en a hoor om 4 uur s nachts was ik nog wakker (en last van mijn arm) maar vanochtend stonden de glaszetters alweer voor de deur. Godzidank niet om 7:30 uur net als vorige week maar toch 8:00 was ook te vroeg vandaag.

en de J op mijn toetsenbord is stuk :(

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:24

Marcella schreef:
Dat ik er maar niet achter kom wat de irritatie van mijn maag veroorzaakt.

En mag zo weinig eten nu. -O-

Bij mij was het alles met peper er in, chocola, noten. Alleen was stress de echte oorzaak. Op de gastroscopie was niets te zien. Het heeft lang geduurd, maar alles is weer goed gekomen, ik hoop bij jou ook :(:)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:55

Ik reed naar een belangrijke afspraak en toen viel m’n auto uit. Hij startte wel weer maar ben in overleg omgekeerd en naar de garage gegaan.

Die hebben pas over 1,5 week tijd en zeggen dat ik gewoon kan rijden. Ik heb alleen bizar weinig zin in stilstaan op de snelweg. Dus morgen maar binnendoor naar m’n afspraak. :7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:59

prompter schreef:
Bij mij was het alles met peper er in, chocola, noten. Alleen was stress de echte oorzaak. Op de gastroscopie was niets te zien. Het heeft lang geduurd, maar alles is weer goed gekomen, ik hoop bij jou ook :(:)

Eet ik al niet. Snoep op het moment helemaal niks.

Brood, aardappelen met bieten gisteren.

Geen melk of vla.

Kolen, bonen en witte bonen ook niet wegens kans op gasvorming. Heb is ook veel gas bij mij.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:31

Naar huis gegaan vanuit werk, ben zo verdomd benauwd. Bijna 2 weken ziek al... Voel me meteen schuldig.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:24

Besloten om mijn dochters voorlopig op de achtergrond te zetten. Ik wil rust, mijn gedachten op een rij zetten en daar kan ik die 2 ratten niet bij gebruiken.

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:42

Moeten wachten tot de blanke lak opgedroogd is voor ik verder kan met mijn project .... Gelukkig gaat het nu iets sneller nu de temperatuur iets hoger is.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:43

Britta31 schreef:
Besloten om mijn dochters voorlopig op de achtergrond te zetten. Ik wil rust, mijn gedachten op een rij zetten en daar kan ik die 2 ratten niet bij gebruiken.

Klinkt liefdevol...

Ik weet niet wat ze hebben gedaan maar zoiets zo op internet zetten over je eigen dochters... hoop niet dat ze het lezen.

En ja ik kan mijn zoon ook echt wel eens achter het behang plakken maar na 5 minuten is dat ook wel weer klaar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:56

Oei idd niet erg prettige taal…
Dat je zoiets denkt ok maar plaatsen op internet….

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:58

Britta31 schreef:

Ik zou het zelf niet zo hard neerzetten al begrijp ik je heel goed. Ik weet hoe het voelt. Kies voor jezelf inderdaad. Ze zijn volwassen toch?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:04

Kan mij niets schelen, het word tijd dat anderen ook lezen hoe ze thuis zijn en niet zo sociaal en lief als in de buitenwereld.Hoe ze mij gisteren hebben behandeld, dat was een rattenstreek.Ben er klaar mee. En dit was niet de eerste keer.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:11

Wat een liefde...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:23

Als ik je een tip mag geven, er is een hele fijne faceboekgroep voor moeder van pubers. Daar snappen ze dit soort reacties wel heel goed.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:33

Dat een bakje met een paar gesneden vruchten een fruitsalade wordt genoemd. Wat is daar salade aan, is gewoon gesneden fruit.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:38

Marcella kan je kijken voor ondersteuning voor een FODMAP dieet? Als ik het goed schrijf.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:39

Mellow schreef:
Britta31 schreef:

Klinkt liefdevol...

Ik weet niet wat ze hebben gedaan maar zoiets zo op internet zetten over je eigen dochters... hoop niet dat ze het lezen.

En ja ik kan mijn zoon ook echt wel eens achter het behang plakken maar na 5 minuten is dat ook wel weer klaar.

Ik ga hierin mee..

Dit gaat echt te ver. Ook jij moet grenzen kennen wat wel en niet te posten...en jij vind dit duidelijk binnen die grens passen
Bizar om te lezen.

Gedrag ontstaat ergens door..
Ga op zoek waardoor dit gedrag ontstaat.

Als ik dit over mezelf zou lezen op internet zou ik me ook heel anders opstellen naar jou..

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:41

Mijn wifi valt regelmatig uit. Dan zie ik op mijn telefoon de boel verspringen. Boven heb ik vaker geen wifi dan wel wifi. Dus ik toch maar eens bellen. Eerste antwoord was een beetje ja daar kunnen we niks aan doen. 2de antwoord, dat komt door de buren. 3de los het maar op met versterkers (maar wat valt er te versterken als er geen wifi is?) En nadat ik zei; dat stap ik binnenkort over want ik ga niet nog meer betalen voor een paar versterkers terwijl je niet eens zeker weet of dat het probleem gaat oplossen. Toen kon ik ineens een nieuw modem krijgen. (Die van mij is 6 jaar oud)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:42

fleurtjeuh schreef:
Wat een liefde...

Je weet niet wat er precies is gebeurd.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:48

Wat ik al zei, ik ben de beledegingen naar mij toe en opmerkingen over de Alzheimer van mijn moeder zat.Ik denk er zo over en ze zoeken het maar uit. Maar genoeg hier over, ik krijg hier alleen maar gezondheidsproblemen van en kies nu voor mij zelf. Ach, nog een jaar of 30 en dan kunnen ze op mijn graf dansen.