Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prompter schreef:Oh dat wachten zou ik ook niks vinden Jolliegirl, je gaat je inderdaad van alles in je hoofd halen! maar ja, ik vind na meer dan 30 jaar alleen maar zeer positieve beoordelingen een gewoon beoordelingsgesprek ook nog steeds spannend op voorhand
Jolliegirl schreef:Ja echt belachelijk...kan ik me lekker een week opvreten...
Fijn..tijdens een reïntegratie...waarbij we vanwege terugval het stressgehalte zo klein mogelijk moeten houden. Geen handige actie dit.
Sommige dingen kunnen tactischer...
Ik belde mn medewerkers/collegas altijd als ik een gesprek wilde en dan gaf ik voorafgaande alvast wat informatie zodat ze alvast even zelf na konden denken hoe ze het volgende keer anders konden doen ( in klachten gevallen )
Bellatrix schreef:Dat klinkt niet goed.
MarlindeRooz schreef:Dikke knuffel! Hopelijk troosten je oppashondjes jou!
maralyn schreef:Een man in slachtofferrol, omdat meneer niet schoon afwast.
Prima. Maar ik geef het je net zo hard terug.
"Kan toch niks goed doen."
Keuken uit met je slachtoffer rol, ik ga niets smerig in de kast zetten.
Wil je dit gezeik niet?!
Sinterklaas komt er aan, geef maar een vaatwasser cadeau. Hele probleem opgelost.
Toedels met je gejank.
fleurtjeuh schreef:maralyn schreef:Een man in slachtofferrol, omdat meneer niet schoon afwast.
Prima. Maar ik geef het je net zo hard terug.
"Kan toch niks goed doen."
Keuken uit met je slachtoffer rol, ik ga niets smerig in de kast zetten.
Wil je dit gezeik niet?!
Sinterklaas komt er aan, geef maar een vaatwasser cadeau. Hele probleem opgelost.
Toedels met je gejank.
En nu heb je het alsnog zelf gedaan en vraag je het hem niet weer?
Heb je wel eens gehoord van weaponised incompetence?
maralyn schreef:fleurtjeuh schreef:Ik zou t hem lekker laten doen op zijn manier en alleen je eigen spullen die je op dat moment nodig hebt voor jezelf even afwassen wanneer je ze nodig hebt.
Als hij t goed genoeg vind voor zichzelf, waarom zou jij t dan anders doen?
Das een goeie.
Hutcherson schreef:Mijn autisme kickte in vanmorgen. Opleiding gaf afgelopen zaterdag aan: begin alvast met stage adres zoeken, we zijn nog bezig met uitwerken van de praktische informatie voor stageplek.
Ik stuur diezelfde dag n bericht naar de valkerij waar ik heel graag wil stagelopen. Die stuurt me dezelfde dag nog dat hij me wil begeleiden. Fantastisch. Ik vraag wanneer ie dat wil doen qua stageperiode... Ging uit van half november, misschien zelfs volgend jaar. Kreeg ik vanmorgen: aankomende vrijdag 09:00?
Ja ik krijg dan een rolberoerte. Dat kan mijn brein niet aan. Maar na een korte overdenking en even ademhalen. Even opleiding berichtje gestuurd of dit een goed idee was en dat vanuit hen oke was. Dat was het. Dus vrijdag 09:00 uur it is.
fleurtjeuh schreef:Jolliegirl schreef:Ja echt belachelijk...kan ik me lekker een week opvreten...
Fijn..tijdens een reïntegratie...waarbij we vanwege terugval het stressgehalte zo klein mogelijk moeten houden. Geen handige actie dit.
Sommige dingen kunnen tactischer...
Ik belde mn medewerkers/collegas altijd als ik een gesprek wilde en dan gaf ik voorafgaande alvast wat informatie zodat ze alvast even zelf na konden denken hoe ze het volgende keer anders konden doen ( in klachten gevallen )
Ik had laatst iets soortgelijks, gelukkig niet zo lang van te voren als jij.
Lukt het om degene die de afspraak heeft ingeschoten te bellen, mailen, appen, teamsen en vragen wat de reden van de afspraak is zodat je je kan voorbereiden?
Hutcherson schreef:Mijn autisme kickte in vanmorgen. Opleiding gaf afgelopen zaterdag aan: begin alvast met stage adres zoeken, we zijn nog bezig met uitwerken van de praktische informatie voor stageplek.
Ik stuur diezelfde dag n bericht naar de valkerij waar ik heel graag wil stagelopen. Die stuurt me dezelfde dag nog dat hij me wil begeleiden. Fantastisch. Ik vraag wanneer ie dat wil doen qua stageperiode... Ging uit van half november, misschien zelfs volgend jaar. Kreeg ik vanmorgen: aankomende vrijdag 09:00?
Ja ik krijg dan een rolberoerte. Dat kan mijn brein niet aan. Maar na een korte overdenking en even ademhalen. Even opleiding berichtje gestuurd of dit een goed idee was en dat vanuit hen oke was. Dat was het. Dus vrijdag 09:00 uur it is.
Roosch schreef:Verdorie ik had een nep Stoov warmtekussen van de Action op mn verlanglijstje voor mn verjaardag staan, blijkt het een tijdelijke actie te zijn en is het dus van de website gehaald. Balen.zal in de filialen ook niet meer zijn dan.