Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 14:26

Lieszje schreef:
Mijn hele leven is ondertussen één grote ergenis. Ik weet niet meer wat ik met werk aan moet. Ik ga in de situatie waar ik nu in zit niet uit mijn burn out komen. Voel me al langere tijd niet meer prettig en veilig in eigen huis en tuin. De enige plek waar ik nog een beetje goed kan voelen is op de volkstuin. Maar we redden het niet altijd om alles onkruidvrij te houden, vooral niet nu er laatst ingebroken is en er van alles aan tuingereedschap gestolen is. Hebben al een groot deel schoon maar alsnog komt er commentaar. Ik erger me kapot aan de mensen hier, ik haat de randstad en de mentaliteit. Ik wil gewoon rust, maar ik ga het hier niet meer krijgen.

Tipje hou gewoon het deel vooraan een beetje netjes. Verder kijken ze vaak toch niet dan hun neus lang is.

Ik red het op het moment ook niet met de moestuin betreffende onkruid. ;)

Keuken weegschaal geregeld. Buurvrouw kom er van de week bij in de buurt van de action en wil wel voor mij meenemen. Ze zijn zo aardig, maar neem ook vaak wel groente voor ze mee. <3

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 14:31

Ex kwam vanochtend zoon brengen. Blijkbaar was zoon het hele weekend onrustig voor de start van het nieuwe schooljaar, dat hij het hele weekend naar beeldschermpjes heeft mogen staren. (Pc, switch, iPad) Maar ze waren dus Minecraft vergeten mee terug te nemen en ex maakte daar zo’n probleem van dat ik maar zei dat zoon het ook zonder Minecraft wel zou overleven bij mij.

Overigens heeft zoon vandaag dus nog studiedag maar ik merk helemaal niks van die onrust die hij zou hebben. Hij heeft wel gezegd dat hij het spannend vond dus we hebben het er even over gehad. Dat kan een beeldschermpje niet :+

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-23 14:47

Zit echt tegen de muren omhoog met mezelf. Ik wil gewoon mijn uitslagen terug en deze spanning niet meer _-:(

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 14:50

Wacht op de uitslag van m'n biopt maar man wat duurt dat lang!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 15:56

Auto vandaag weer bij garage en mijn vorige garage heeft 4 maanden geleden echt slecht werk verricht. Ze zouden mijn volledige auto controleren op alles, wou geen hoofdpijn hebben meer. Ze hebben met onderhoud en wisseling van filter niet de bak schoongemaakt en alle olie ververst schijnbaar want het filter was nu al smerig. Daarbij hadden ze letterlijk een handdoek tussen filter en blok in laten zitten wat een gigantisch brandgevaar is. En ze hebben 3 lekkages over het hooft gezien… om nog maar te zwijgen over de uitlijning die in 4 maanden m’n voorband naar z’n mallen heeft gereden… ben hier echt geïrriteerd door. Kost allemaal geld dit die zo overbodig is…

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 16:40

Ik ben één van de duizenden 'gelukkige' klanten van een bepaalde bank in België van wie geld van de rekening gereserveerd werd door die bank na het tanken.
Vrijdag ten vroegste zou het geld terug op de rekening staan.
Tot dan,nul,noppes,nada.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 17:08

Ik heb aan mezelf geërgerd vandaag, deze troela heeft in der eigen hand gezaagd..
En ben er ook flink van geschrokken.. %)

Het is gelukkig oppervlakkig.

(Zaag was geen handzaag maar een elektrische zaag die je zelf starten met je hand en als je los laat dan stopt ie ook en bescherm hoes gaat er dan ook omheen...
en deze troela wou onderdoor pakken terwijl ik hem nog wat ingedrukt had en dus het zaagblad in mn vinger/om de knokkel heen kreeg)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 17:12

Heb je geen handschoenen die je kan dragen bij zoiets? ik zou ook zulke fratsen uithalen daarom heb ik altijd handschoenen aan met zulke apparaten

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 17:16

Telpeva schreef:
Heb je geen handschoenen die je kan dragen bij zoiets? ik zou ook zulke fratsen uithalen daarom heb ik altijd handschoenen aan met zulke apparaten

Nee, alle handschoenen die ze daar hebben zijn maat XXXL heb ik het idee,
heb hele kleine handjes (S of zelfs XS) En ik had gewoon niet mijn hand onderdoor moeten doen en het apparaat aan laten..

Spoiler:
Afbeelding

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 17:41

Das... Niet... Zo hand...ig.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 17:46

Siggislief schreef:
Ik heb aan mezelf geërgerd vandaag, deze troela heeft in der eigen hand gezaagd..
En ben er ook flink van geschrokken.. %)

Het is gelukkig oppervlakkig.

(Zaag was geen handzaag maar een elektrische zaag die je zelf starten met je hand en als je los laat dan stopt ie ook en bescherm hoes gaat er dan ook omheen...
en deze troela wou onderdoor pakken terwijl ik hem nog wat ingedrukt had en dus het zaagblad in mn vinger/om de knokkel heen kreeg)

Ik heb je foto gezien, wat een gruwelijke mazzel heb je, ik heb hier hele nare dingen van gezien.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 17:48

Merlen schreef:
Ik ben één van de duizenden 'gelukkige' klanten van een bepaalde bank in België van wie geld van de rekening gereserveerd werd door die bank na het tanken.
Vrijdag ten vroegste zou het geld terug op de rekening staan.
Tot dan,nul,noppes,nada.

Dat heb ik ook gehad toen we gingen tanken in België langs de snelweg.
Best vervelend als je op weg bent voor een korte trip naar de UK en ik het geld hard nodig had.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 18:13

Siggislief schreef:
Telpeva schreef:

heb hele kleine handjes (S of zelfs XS) En ik had gewoon niet mijn hand onderdoor moeten doen en het apparaat aan laten..

Spoiler:
[ [url=m/jemOAO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oei Siggislief voortaan echt beter oppassen hoor. Engeltje op je schouder gehad! :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 18:39

Siggislief schreef:
Telpeva schreef:

Spoiler:
[ [url=m/jemOAO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ooh je hebt echt heel veel geluk gehad, ik heb hier veel erger dingen van gezien. :(:)

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 18:51

Ezel die WEER tegen de draad gaat rollen
Verband onder de sprong, draad kapot, palen kapot en wondes bij…

I’m done
Ik geef het op

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 18:53

Vervelende zus, wordt zo moe van dat mens

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 18:55

Oh nee GustixBill, na alle moeite die je hebt gedaan om het verband op zijn plek te houden -O- Je zou ze af en toe toch :x

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 19:07

GUSTIxBILL schreef:
Ezel die WEER tegen de draad gaat rollen
Verband onder de sprong, draad kapot, palen kapot en wondes bij…

I’m done
Ik geef het op

Neeeeee Jezus hoe dan |o |o

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 19:08

Mijn tante... Mijn vader heeft erge artrose en scoliose. Aders in z'n benen verstopt, hoog cholesterol..

Nou kwam zij gisteren aan de deur en zij heeft altijd wat en probeert altijd vanalles wat fantastisch werkt. Tijdelijk, dan verzint ze weer wat nieuws.

Nu zei ze dat mijn vader moet stoppen met groente en fruit eten en alleen nog maar vlees moet gaan eten. Want mensen worden voorgelogen en groente en fruit zijn heel slecht. Met 6 weken alleen maar vlees moet mijn vader genezen zijn.

En ik dacht dat mijn vader niet zo gevoelig was voor dit soort onzin. Maar helaas, pijn doet veel... We hadden het er net over en hij zegt: Nou ik heb gelezen dat het toch idd wel heel erg goed is... Wil me er toch verder in verdiepen en het proberen |o

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 19:22

Ojee Gustibill inderdaad hoe dan -O-

Daphne probeer alsjeblieft je vader er dan wel er van te overtuigen dat hij dit beter met een echte diëtiste kan bespreken. Wil hij dat niet, dan in elk geval goede vitamines mineralen bijslikken.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 19:25

Daphne__ schreef:
Mijn tante... Mijn vader heeft erge artrose en scoliose. Aders in z'n benen verstopt, hoog cholesterol..

Nou kwam zij gisteren aan de deur en zij heeft altijd wat en probeert altijd vanalles wat fantastisch werkt. Tijdelijk, dan verzint ze weer wat nieuws.

Nu zei ze dat mijn vader moet stoppen met groente en fruit eten en alleen nog maar vlees moet gaan eten. Want mensen worden voorgelogen en groente en fruit zijn heel slecht. Met 6 weken alleen maar vlees moet mijn vader genezen zijn.

En ik dacht dat mijn vader niet zo gevoelig was voor dit soort onzin. Maar helaas, pijn doet veel... We hadden het er net over en hij zegt: Nou ik heb gelezen dat het toch idd wel heel erg goed is... Wil me er toch verder in verdiepen en het proberen |o

Wat the hell...
Sommige mensen zijn echt een gevaar voor de volksgezondheid...
Wat zou de reden zijn dat groente en fruit toch niet zo gezond zouden zijn?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 19:35

@ Caira: Ik schrok ook zo dat ik ook meteen los liet,
en wist even niet wat ik moest doen. En uit schrik heb ik de stekker eruit gehaald daarna.
En ben door gegaan die EHBO heeft gehad, en die heeft er ook nog naar gekeken
en meteen afgespoeld onder de kraan.
Daarna ook nog samen door gelopen naar iemand anders en samen bekeken
en ook gezegd dat ik geluk had omdat het oppervlakkig was.
Pleistertje er op en door gegaan met zagen en wel op een andere manier,
zagen - loslaten - stukje hout pakken/doorschuiven - Zagen en loslaten
en vooral NIET met je hand er onder door als ie nog 'aan' staat.

@ Ineke2& nicole_floor:
Ik moet ook goed na denken voortaan en dat heb ik inderdaad gehad.

Merkte vanavond wel wat voor spanning eruit kwam, heb al een soort Chronische Pijn KANS en dat zit ook in mijn schouderbladen,
en die verkrampte helemaal toen ik thuis op de stoel zat..Kon niet even wat oppakken en in een tas doen.. deed veel zeer.

Maar door een goed warm bad is het nu weer gelukkig normaal/weg.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 19:39

Hoe hebben ze het de eerste keer gedaan ? Joost mag het weten.
1x cava (nuja, gat in zijn been is natuurlijk niet cava), kan gebeuren. Zeker aangezien ze hiervoor nooit bewust door/tegen de draad hebben gestaan en thuis zelfs gewoon achter een stro koordje ipv stroomdraad stonden,
2x is toch een patroon, zeker met hoe ze nu staan.
stuk wei waar ze mogen is afgezet met stroom, 3 draden, wegenwerkerslint aan de draden. Gras zo hoog als ze liggen dat je ze niet ziet liggen, onkruid met de zeis weg, 300l zuiver kraan water in 3 verschillende bakken op verschillende locaties, schaduw en natuurlijke schuilstal (eikenboom waarvan de takken 2-3m overhangen tot op de grond), plus nog extra hooi.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 19:43

Ik had ongeveer iets langer dan een maand een soort hartkloppingen maar dan in mijn buik? Ik heb dit een aantal jaar geleden eerder gehad door toen hevige stress omdat mijn nieren zogezegd niet goed waren. Ik kreeg toen ook wel hyperventilatie toegewezen.

Zaterdag heb ik 100 km gefietst en opeens is het over , ik blij natuurlijk en ik voel mij ook veel meer ontspannen.

Waarschijnlijk moet ik in gevolg mijn spanning en stress eraf bewegen denk ik :')

De stress is wel te herleiden naar mijn werk waar het momenteel erg druk is.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-23 20:02

Tong verbrand aan de courgette schotel