Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Bullebeest schreef:Hilli schreef:Overigens hoef je niet met je goed opgevoede hond in de trein te zitten (wat naar voor Pers, die situatie!), maar gewoon ergens wandelen met paard trekt dat soort lui ook aan. Doe je hond aan de lijn als hij niet luistert!
Tja als jouw paard daar niet tegen kan, wat doe je dan in het bos?
Oftewel je hebt te maken met dieren en die kunnen weleens vergeten te luisteren dus beeeje verdraagzaamheid naar elkaar is wel fijn. Het baasje kan beter aangesproken worden als die z’n schouders ophaalt. Tja de mens is ook een (zoog)dier. Nee daarbij keur ik asociaal gedrag van baasje niet goed. Dat kan dus ook een ruiter zijn.
fleurtjeuh schreef:Ik wil een schoonmaker.. maar tegelijkertijd vind ik het onzin..
We wonen op net geen 50m², mankeren niks aan ons lijf. Maar t is iedere keer zo'n bende en daar zien we dan zo tegenop...
Eapy schreef:Die gedachte over de elfjes had ik ook, wat grappig. In mijn hoofd waren ze allemaal verschillende kleuren. Waar maken mensen zich druk om, werkelijk…
Mandarijn schreef:Eapy schreef:Die gedachte over de elfjes had ik ook, wat grappig. In mijn hoofd waren ze allemaal verschillende kleuren. Waar maken mensen zich druk om, werkelijk…
Een kennis van me riep dat ze om deze reden nooit meer naar de Efteling zou gaan, want aan zo'n park wil ze d'r geld niet brengen. Ik vind het zwaar overdreven, inderdaad waar je je druk om kan maken.
Shenavallie schreef:MarlindeRooz schreef:poedersuiker pyramide van Austerlitz is dicht terwijl op de website stond dat hij open was. Een uur gereden voor niks.
Keek je dan op de Google-openingstijden of echt op hun eigen website?
fjordjes schreef:Ziek zijn bovenop burn-out, woohoo..
Roosch schreef:Gewoon de reclamefolderapp downloaden, scheelt een paar bomen ook.