Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Zeg eens eerlijk, koop jij Marcel's green soap refills voor onze planeet, of omdat het zo lekker ruikt?
-
-
-
-
-Voor de planeet
Omdat het lekker ruikt
Schattig beesie op de fles!
Sterre98 schreef:Klein biechtje.
Ik heb nu +-1.5 week geleden tinder gedownload, eigenlijk puur voor de lol.
Ik heb nu 3 dates gehad met alle 3 verschillende mensen![]()
Gisterenavond een echte date dateEn dit was wel erg gezellig en leuk, dus ik denk toch wel echt voor herhaling vatbaar
Sterre98 schreef:Nou, bij mij gaat bijna alles naar links hoor. Nummer 1 heeft me overigens na t afspraakje geghost, dus dat was beetje jammer, nummer 2 is eigenlijk puur alleen voor de fun, en deze is gewoon ik in man vorm
Maar zonder gekheid, ik vind afspreken toch altijd spannend, en ik krijg altijd te horen dat mijn smaak niet perse denderend is![]()
Maar ik ga vooral meer af op vibe/klik dan uiterlijk.
Uiterlijk is natuurlijk wel deel 1, maar bio moet me ook aanspreken. Oh en t moet geen hond en geen kinderwens hebben
Suzanne F. schreef:Sterre98 schreef:Nou, bij mij gaat bijna alles naar links hoor. Nummer 1 heeft me overigens na t afspraakje geghost, dus dat was beetje jammer, nummer 2 is eigenlijk puur alleen voor de fun, en deze is gewoon ik in man vorm
Maar zonder gekheid, ik vind afspreken toch altijd spannend, en ik krijg altijd te horen dat mijn smaak niet perse denderend is![]()
Uiterlijk is natuurlijk wel deel 1, maar bio moet me ook aanspreken. Oh en t moet geen hond en geen kinderwens hebben
waarschijnlijk ben je niet zo kieskeurig. Ik vind echt niks interessant.
Suzanne F. schreef:Sterre98 schreef:Nou, bij mij gaat bijna alles naar links hoor. Nummer 1 heeft me overigens na t afspraakje geghost, dus dat was beetje jammer, nummer 2 is eigenlijk puur alleen voor de fun, en deze is gewoon ik in man vorm
waarschijnlijk ben je niet zo kieskeurig. Ik vind echt niks interessant.