Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:09

Zo herkenbaar Sanne. Maar dat is ook gewoon omdat ik wil hebben wat ik niet kan krijgen ofzo. Bij een groene vlag, een veilige optie ga ik een beetje on hold, want dan wordt het ineens zo echt. Dan moet ik investeren en mezelf echt openstellen.

Bij de flodders en players blijft het sowieso wel oppervlakkig dus dat is dan minder "eng" en kwetsbaar. Ik ben me er van bewust en ik werk er ook aan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Les 1: de players afkappen. :+

Overigens heb ik het van de week wel afgekapt met mijn groene vlag. Ik merkte dat het me teveel onrust en stress gaf. Ik vond het lastig hem prioriteit te geven en had geen zin om uren aan de telefoon te hangen. Tot slot: hij had nog best wat gedoe met zijn ex, daar heb ik ook nog geen zin in.
Kortom: iedereen zei dat ik hem nog een kans moest geven (want groene vlag en aardig etc), maar het was mij het onrustige gevoel en de stress niet waard.

Marocje wat een intens verhaal. Je hebt er een hele mooie les uitgehaald en bedankt dat je het deelt. Openstaan voor gevoel. Ga ik ook weer wat bewuster duren doen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:11

Sanne wat banketstaaf en niet fijn. Ik hoop dat je gauw de moed hebt om te kappen want dit is beschadigend voor jezelf.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:13

Valerie93 schreef:
Lol 2 seconden nadat ik had gepost ja hoor daar was weer een appje.
Met mijn FWB gaat het niet meer worden, hij zit in een open relatie en dat is voor mij prima.
Hebben oprecht wel een goede klik die we beide niet verwacht hadden maar meer zit er niet in.

Hoeft ook absoluut niet want mijn hart ligt eigenlijk nog behoorlijk in stukjes door de situationship. Die vind/vond ik toch wel leuker dan ik eerst dacht.

Sterkte!

@sanne, je verdiend beter!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:14

Ik zou het ook afkappen Sanne. Je bent meer waard dan dit toch? Je bent geen speeltje wat hij zo aan de kant gooit als hij er even geen zin in heeft. Respectvol communiceren lijkt me het minst gevraagd.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:17

assie schreef:
Zo herkenbaar Sanne. Maar dat is ook gewoon omdat ik wil hebben wat ik niet kan krijgen ofzo. Bij een groene vlag, een veilige optie ga ik een beetje on hold, want dan wordt het ineens zo echt. Dan moet ik investeren en mezelf echt openstellen.

Bij de flodders en players blijft het sowieso wel oppervlakkig dus dat is dan minder "eng" en kwetsbaar. Ik ben me er van bewust en ik werk er ook aan, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Les 1: de players afkappen. :+

Overigens heb ik het van de week wel afgekapt met mijn groene vlag. Ik merkte dat het me teveel onrust en stress gaf. Ik vond het lastig hem prioriteit te geven en had geen zin om uren aan de telefoon te hangen. Tot slot: hij had nog best wat gedoe met zijn ex, daar heb ik ook nog geen zin in.
Kortom: iedereen zei dat ik hem nog een kans moest geven (want groene vlag en aardig etc), maar het was mij het onrustige gevoel en de stress niet waard.

Marocje wat een intens verhaal. Je hebt er een hele mooie les uitgehaald en bedankt dat je het deelt. Openstaan voor gevoel. Ga ik ook weer wat bewuster duren doen.

Dank voor je reactie want dit is zoooo herkenbaar! van de week was ik klaar met hem, wilde eigenlijk zelf niet meer reageren en toen kwam hij met "hee schattie, lekker ding zullen we afspreken" en dan ga ik er toch op in. En dan reageert hij niet en is het dus het stukje frustratie van niet kunnen krijgen wat je wil hebben ofzo. Het brandt ook om hem toch te gaan appen vanavond, maar probeer het echt los te laten nu.

En les 1..de players afkappen...das een hele goeie! deze gast, als jullie hem zouden zien op Tinder, dan weet je al gelijk foute boel haha. En toch trekt het mij altijd als een mega magneet aan.

Iemand hier het boek daten is k*t gelezen? Voor mij is dat zoooo herkenbaar

Sanne1977

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:19

Ladies, dank voor jullie lieve reacties! dat doet me wel even goed (want voel me kloterig vandaag door mr de player die me weer aan de kant heeft geschoven)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:29

Is dat dat boek van Laura? Ik heb het niet gelezen maar op tiktok ga ik altijd stuk om haar. Heerlijk mens.

Sterkte Sanne, het is klote als je verstand en gevoel andere dingen willen. Maar uiteindelijk ga je op het punt komen dat je er echt klaar mee bent en dan blijf je bij je beslissing

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:36

Ik vind het juist zó onaantrekkelijk als een man zo doet. Kan echt niet vallen op dom en respectloos gedrag. Wil ook niet “schattie lekkerding” genoemd worden door zo’n type man. :') Wegwezen.
Laatst bijgewerkt door Jildau op 10-09-24 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:36

dank je capopjekop! ik hoop dat dat punt heel snel komt.

ja is het boek van Laura idd!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:43

Jildau schreef:
Ik vind het juist zó onaantrekkelijk als een man zo doet. Kan echt niet vallen op dom en respectloos gedrag. Wil ook niet “schattie lekkerding” genoemd worden door zo’n type man. :') Wegwezen.

Hahaha dit ja. Ik knap daar zo hard op af. Lekkerding vind ik zo fout.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:50

Ik precies zo Jildau en Suzanne. Ik krijg daar stekels van en denk wegwezen.

Ik snap wel dat je wilt hebben wat je niet kunt krijgen en niet wilt hebben wat je wel kunt krijgen. Zo was ik vroeger ook. En ik heb een boel domme keuzes gemaakt daardoor haha. Wel leuke tijden beleefd op zich, maar ik denk nog vaak: had ik toen maar....

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 10:53

pien_2010 schreef:
Sanne wat banketstaaf en niet fijn. Ik hoop dat je gauw de moed hebt om te kappen want dit is beschadigend voor jezelf.
Hier ligt, denk ik, ook exact het antwoord: als je voornamelijk voor zulke mensen gaat, is er vaak een stukje omverwerkt trauma (lees beschadiging) aanwezig.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:01

Oh sorry Valerie over jouw stukje heen gelezen :oo .
Ik voel met je mee. Sterkte.

En ja, volgens mij ruiken mannen dat. Als je content bent, of bezet. Of als de zon gaat schijnen heeft ook ineens iedereen weer meer zin en komen alle ex-scharrels ineens weer tevoorschijn "Hey hoe is het?" <<)

Sterkte, want is niet makkelijk.

Overigens... ik hou ook niet van respectloos. En ik baal er heel erg van als iemand zo doet. En toch... noem het trauma, noem het hongerig naar complimentjes, bevestigingzoekend, onzeker, whatever... ik blijf wel reageren. }:0

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:09

ook zoiets...de ex scharrels..hebben jullie dat nou ook? Dat ze altijd weer terugkomen. Zo heb ik ooit 1x met iemand afgepsroken. Een wandeling gedaan op de hei en wel gezoend na afloop. Maar ik heb per app aangegeven dat ik het erbij laat. Zo 1x per maand duikt hij op met een "ik mis je" ofzo. En zo heb ik er eentje waar het nooit tot afspreken is gekomen maar die blijft ook al een half jaar volhouden. Ik delete dan maar ongelezen want door het gesprek aan te gaan, geef ik toch hoop heb ik het idee.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:10

Valerie93 schreef:
Lol 2 seconden nadat ik had gepost ja hoor daar was weer een appje.
Met mijn FWB gaat het niet meer worden, hij zit in een open relatie en dat is voor mij prima.
Hebben oprecht wel een goede klik die we beide niet verwacht hadden maar meer zit er niet in.

Hoeft ook absoluut niet want mijn hart ligt eigenlijk nog behoorlijk in stukjes door de situationship. Die vind/vond ik toch wel leuker dan ik eerst dacht.

ga jij je situationship wel loslaten Valerie of lukt dat nog niet?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:13

Sanne1977 schreef:
ook zoiets...de ex scharrels..hebben jullie dat nou ook? Dat ze altijd weer terugkomen. Zo heb ik ooit 1x met iemand afgepsroken. Een wandeling gedaan op de hei en wel gezoend na afloop. Maar ik heb per app aangegeven dat ik het erbij laat. Zo 1x per maand duikt hij op met een "ik mis je" ofzo. En zo heb ik er eentje waar het nooit tot afspreken is gekomen maar die blijft ook al een half jaar volhouden. Ik delete dan maar ongelezen want door het gesprek aan te gaan, geef ik toch hoop heb ik het idee.
Dat zijn toch geen ex-scharrels? 1 date en geen eens 1 date.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:16

Mijn situationship en ik appen sowieso elke dag, krijg sowieso goedemorgen en een slaap lekker. Hij vind het eng en vooral de "ik weet niet of ik toe ben aan een relatie" gebruikt hij.

Ik spring in het diepe en zie het dan wel. Heb hem nu bijna 4 weken niet gezien waarvan 2 weken door vakantie, 2 weken terug wel bijna heel spontaan daar heen gegaan terwijl we aan appen waren maar toen was al bijna 1 uur in de nacht haha.
Maar de gesprekken zijn vrij oppervlakkig geworden. Dus vond wel heel grappig dat die opeens dus begon te appen terwijl er iemand bij mij was.

@sanne mijn pb box staat open voor je als jij je verhaal voor de rest kwijt wil!

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:19

haha die van mij doet ook altijd goedemorgen en slaap lekker... zal toch niet dezelfde zijn he haha. Ik stuur je even een pb

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:23

Toen ik na m'n relatie weer op de datings kwam kwamen er wel weer oude scharrels die weer wilde afspreken ja. Nu is er eentje die af en toe nog appt. Hij was de eerste waarmee ik gedate heb na m'n ex. Ik wilde in die tijd helemaal niks serieus. Hij wilde na een tijd wel kijken of het iets kon worden en toen zijn we gestopt met afspreken. Daarna heeft hij vrij snel z'n huidige vriendin ontmoet. Schijnbaar hebben ze een soort van open relatie en hij wil graag afspreken. Maar ik houd de boot af.

Iemand die je mist na 1x afspreken daar zou ik wel de bibbers van krijgen trouwens :')

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:34

uit frustratie dat de player niet meer reageert, zit ik maar weer even fanatiek op Tinder deze morgen. Ik heb er weer een hoor.... de conversatie is 10 minuten op gang, ik neem jullie mee:

- hij: jouw woonplaats is goed te doen. En jij lijkt me leuk en heel lekker
-ik: mijn beste foto's he
-hij:heb je ook mooie volle borsten?

altijd die gesrpekjes die zoooo snel een bepaalde kant opgaan. Of ik unmatch gelijk. Of als ik het een kans wil geven zeg ik nog wel eens "oh gaan we nu al op die toer" En soms dimmen ze dan nog in.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:36

Sanne1977 schreef:
uit frustratie dat de player niet meer reageert, zit ik maar weer even fanatiek op Tinder deze morgen. Ik heb er weer een hoor.... de conversatie is 10 minuten op gang, ik neem jullie mee:

altijd die gesrpekjes die zoooo snel een bepaalde kant opgaan. Of ik unmatch gelijk. Of als ik het een kans wil geven zeg ik nog wel eens "oh gaan we nu al op die toer" En soms dimmen ze dan nog in.

Maar wat zoek je eigenlijk zelf?

Ik vind het altijd beter om het hele stuk fysiek de eerste dates erbuiten te laten. Zodat je eerst kunt aanvoelen, zouden we vrienden kunnen worden?

Fysieke aantrekkingskracht vertroebeld je blik altijd ontzettend. Dus als je niet meer gekwetst wilt worden door foute types is dat mijn tip.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:38

Ik heb nog contact met een scharrel van 25 jaar geleden :oo . Zo 1 keer in de maand ofzo hebben we nog contact via de app. Hij is al lang en breed getrouwd maar ik weet dat ie spijt heeft dat ie vroeger niet voor mij is gegaan. Ik was in die tijd stapel op hem en hij wou geen relatie. Gek hoe dingen kunnen lopen. Ik ben wel tevreden met mn leven en ik heb het gevoel hij niet.

Oh Sanne yugh, dat soort types. Meestal zie je het wel aan de foto's die ze erop hebben wat voor figuren het zijn.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:41

Biks2 schreef:
Sanne1977 schreef:

Maar wat zoek je eigenlijk zelf?

Ik vind het altijd beter om het hele stuk fysiek de eerste dates erbuiten te laten. Zodat je eerst kunt aanvoelen, zouden we vrienden kunnen worden?

Fysieke aantrekkingskracht vertroebeld je blik altijd ontzettend. Dus als je niet meer gekwetst wilt worden door foute types is dat mijn tip.

Precies. Ik was dan ook ook alleen op zoek naar seks, maar als iemand het meteen had over het fysieke, waren we geen match. Zo oppervlakkig..

Ja, uiterlijk en uitstraling waren belangrijk, maar daar selecteerde ik al op voor het matchen.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:42

Dank je wel Biks! En daar sla je de spijker op zijn kop, want wat zoek ik eigenlijk...

In ieder geval geen relatie. Een leuke FWB en wat aandacht. En het fysieke is een goede tip. Maar ik vind dat ook wel lastig. Ik heb best vaak gehad dat ik een mega leuk gesprek met iemand had, super goede vibe en dan over gaan op whatsapp. Iemand stuurt een foto en ik denk mwa..en weg is dan ook de vibe. Terwijl het natuurlik gewoon om het totaalplaatje gaat.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 11:42

Ja eens, die skip ik ook. Je wil niet alleen als een lichaam gezien worden. Als het al meteen over fysieke zaken gaat toont dat geen interesse in hou als mens. Dus die types skip ik snel