Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 11:57

Ik ben net 15 min wezen lopen en dat ging best oke. En het baasje van de hond heb ik geappt alleen het is daar nu 7 uur ofzo. Tijdsverschil.

Maar ik vind het wel prettig dat hij er is. Anders zit ik 5 dagen helemaal alleen binnen opgesloten. Nu kan ik tenminste nog naar buiten en met iets knuffelen. Zij wandelen zelf ook niet zo super veel met hem dat scheelt. Heb ook meerdere hersenspelletjes die ik met hem kan doen. Maar hij gooit nu bijvoorbeeld weer een tantrum omdat hij op schoot wil. :+

Ben wel echt moe na de wandeling maar was wel even lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 12:04

MarlindeRooz schreef:
Ik ben net 15 min wezen lopen en dat ging best oke. En het baasje van de hond heb ik geappt alleen het is daar nu 7 uur ofzo. Tijdsverschil.

Maar ik vind het wel prettig dat hij er is. Anders zit ik 5 dagen helemaal alleen binnen opgesloten. Nu kan ik tenminste nog naar buiten en met iets knuffelen. Zij wandelen zelf ook niet zo super veel met hem dat scheelt. Heb ook meerdere hersenspelletjes die ik met hem kan doen. Maar hij gooit nu bijvoorbeeld weer een tantrum omdat hij op schoot wil. :+

Ben wel echt moe na de wandeling maar was wel even lekker.

Logisch! Wandelen is ook goed, maar rust nemen is ook belangrijk hoor. Ik wandel ook al tijden elke dag en toen ik corona had paar week geleden zei iedereen steeds je kan wel gaan wandelen maar ik had gewoon totaal geen energie en puf überhaupt.
Gewoon doen wat goed voelt voor jezelf hoor!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 12:35

Telpeva schreef:
Stel, je bent een perforator, je bent te lui om te werken en je wilt niet gevonden worden, waar zou je je verstoppen?
Ik zoek dat kreng al 3 dagen

In de la, achter de nietmachine en onder het schetsboek.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 12:51

Telpeva schreef:
Stel, je bent een perforator, je bent te lui om te werken en je wilt niet gevonden worden, waar zou je je verstoppen?

Bij de waterschoenen van mijn zoon! Die ben ik ook nog steeds kwijt. Ik heb ondertussen maar nieuwe gekocht.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 13:08

Mijn vader is positief getest, ik heb klachten dus net ook wezen testen. Er rust echt een corona vloek op mijn verjaardag :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 13:10

wyoming schreef:
Telpeva schreef:

Bij de waterschoenen van mijn zoon! Die ben ik ook nog steeds kwijt. Ik heb ondertussen maar nieuwe gekocht.

Daar ben ik dus bang voor, dat ik een nieuwe ga kopen. Maar dan zul je ook altijd net zien dat zodra die nieuwe binnen komt, dat die oude dan ook spontaan weer tevoorschijn komt :')
De plekken van jullie suggesties daar heb ik net nog even extra gekeken, maar helaas. En ja, die lade met nietmachine en schetsboek die heb ik! _O- daar hoort hij normaal gesproken braaf te liggen, maar dit kreng is niet braaf :')

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 13:21

In de prullenbak en zak geleegd?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 13:32

Ik vrees ervoor ja := ik heb in de tussentijd wel alvast een paar ongebruikte schetsboeken gevonden, etuis met allerlei pennen en potloden er in waarvan ik het bestaan was vergeten, een set oude birkenstocks en een furby. Het begint een beetje als een treasure hunt aan te voelen dit :')

Maddy_Paola

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 13:35

Bij de printer of bij ordners misschien?

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 13:46

Marlinderooz, taartje en alle positieven hou de moed er in. Corona doet iets met een mens. :( Heb zelf ook nog geen puf en voel mij ook nog niet lekker. Dokter heeft mij tor en met vrijdag thuis gezet. Hierna 2 weken paasverlof. Zal nodig zijn...

Marlinderooz kan je niet virtueel aanwezig zijn bij de sleuteloverdracht? Je appartement wil jou nog eens the full experience geven _O-

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 13:53

Animal crossing, mensen delen een dodo code en als je ze bezoekt krijg je meteen berichten dat je weg moet. Waarom deel je dan die code?
(We kunnen pas sinds vandaag online dus ben het nog aan het uitzoeken maar ik verwacht als er staat, kom gezellig langs, dat je dan ook langs mag komen)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 14:43

Normaal nooit muziek in de hal en nu ineens muziek en heb knallende koppijn met kort lontje.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 14:53

Dat mijn relatie nu bijna een week uit is en ik dr nog steeds constant een berichtje wil sturen, of kijk of ze online is. |o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 15:05

TessaxQuincy schreef:
Dat mijn relatie nu bijna een week uit is en ik dr nog steeds constant een berichtje wil sturen, of kijk of ze online is. |o

Dat moet slijten :knuffel:

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 15:39

MoniekJ schreef:
Mannen die niet weten wat ze willen -O-

Indien je aan het daten bent heb je dan al je antwoord; Dan is het een nee.

Dat ik vandaag niet vooruit te branden ben met mijn werk. Gewoon echt vreselijk -O-

Krtek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 15:49

Aan onze stagiaire, die kan wel een peper in zijn … gebruiken |o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 15:56

Aan dat ik me zo ziek voel en dat ik alleen ben. Teckel is er wel maar die brengt me geen glaasje water. Of die kookt geen eten voor mij. Ben echt heel beroerd maar moet van mezelf wel gewoon avondeten dus ik ben nu wat gezonds aan het koken.

Echt fantastisch dat ik 1,5 week voor ik ga samenwonen ziek word. Midden in m’n tentamenweek en m’n verhuisweek.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 16:00

Sterkte Marlinde! Vervelende timing is een understatement. Hopelijk knap je snel op en kun je volgens planning verhuizen.

Mijn ergernis: ziek. Doordat ik de hele dag al in bed lig last van m’n rug gekregen dus ik dacht: ik moet er maar even uit. Resultaat: enorme vlaag van misselijkheid en een koortsaanval dus nu met rugpijn en al weer in bed. Nu al klaar mee. Zelftest was negatief.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 16:10

MarlindeRooz schreef:
Aan dat ik me zo ziek voel en dat ik alleen ben. Teckel is er wel maar die brengt me geen glaasje water. Of die kookt geen eten voor mij. Ben echt heel beroerd maar moet van mezelf wel gewoon avondeten dus ik ben nu wat gezonds aan het koken.

Echt fantastisch dat ik 1,5 week voor ik ga samenwonen ziek word. Midden in m’n tentamenweek en m’n verhuisweek.

Kippensoep maken hoef maar 1x als je grote pan maak. Volgende dag opscheppen en in de magnetron.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 16:21

Ik eet geen vlees, hou niet van soep en heb geen magnetron haha. Maar heb net pasta gemaakt en met frisse tegenzin opgegeten. :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 16:23

Maak je pasta soep met vegetarisch kipballetjes.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 16:26

Hahaha klinkt vies! Maar heb voor morgen boodschappen besteld voor makkelijke maaltijden. Heb natuurlijk ook niet veel in huis. Mag niet naar de supermarkt.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 16:31

Ik voel me echt uitgeput...

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 16:36

Alweer die poedersuiker trein die niet verder gaat

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-22 16:42

Ik voel me zo moe, al een tijdje. Vandaag eindelijk de moed om de ha te bellen om het er eens over te hebben en verder te laten uitzoeken. Ha zelf ziek