Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rambogirl schreef:hagelslag schreef:De eeuwige discussie met de oude chauffeurs over het zaterdag rijden/werken.
Prima dat hun 250-300 uur willen werken per maand.
Ik ben tevreden met ca 200....
Sws jullie hoeven zaterdags niet te werken omdat jullie in de week de uren draaien
Vergis je niet dat de oude chauffeurs vaak alleen zijn en daarom zoveel uur draaien.
Buiten werk hebben die mensen vaak niets/niemand meer. Dus werk is hun leven.
Prima, maar jij hebt wel nog een leven...
Rambogirl schreef:hagelslag schreef:De eeuwige discussie met de oude chauffeurs over het zaterdag rijden/werken.
Prima dat hun 250-300 uur willen werken per maand.
Ik ben tevreden met ca 200....
Sws jullie hoeven zaterdags niet te werken omdat jullie in de week de uren draaien
Vergis je niet dat de oude chauffeurs vaak alleen zijn en daarom zoveel uur draaien.
Buiten werk hebben die mensen vaak niets/niemand meer. Dus werk is hun leven.
Prima, maar jij hebt wel nog een leven...
hagelslag schreef:Boerenik kan momenteel niet meerdere slangen leggen/trekken.
Is tijdelijk te zwaar.
Dus krijg ik de makkelijkere touren.
Ben ik nu bij een boer die echt alles in de weg heeft gezet en ik dus slangen moet trekken.
Mijn hemel... Dan bel je hem op en vraag je netjes of hij hem aan de kant kan zetten.
Krijg je een, nou dat trek je maar even een slang meer dat is niet zo erg hoor.
Krijg toch de rambam
Cowboy55 schreef:PETA (de actiegroep) heeft een formeel verzoek ingediend bij Major League Baseball (het hoogste professioneel honkbalniveau in de VS en dus de wereld) om de naam ‘Bullpen’ (de plek waar reserve pitchers zitten totdat ze ingezet worden) te veranderen in ‘Arm Barn’. De naam Bullpen is volgens PETA sneu voor de stieren die in slachthuizen in zogenaamde bullpens wachten op de slager.
Ik snap het sentiment maar mis effe hoe dit de stieren in het slachthuis gaat helpen……
friendly schreef:hagelslag schreef:Boerenik kan momenteel niet meerdere slangen leggen/trekken.
Is tijdelijk te zwaar.
Dus krijg ik de makkelijkere touren.
Ben ik nu bij een boer die echt alles in de weg heeft gezet en ik dus slangen moet trekken.
Mijn hemel... Dan bel je hem op en vraag je netjes of hij hem aan de kant kan zetten.
Krijg je een, nou dat trek je maar even een slang meer dat is niet zo erg hoor.
Krijg toch de rambam
Kan je dan niet weggaan en de planning bellen van: kon mijn werk niet doen, succes ermee?