Algemeen coronatopic #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 17:09

RIVM meldt 4494 nieuwe besmettingen, daling gaat steeds sneller - https://nos.nl/l/2380959

Nou super toch en heel.positief

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 17:33

*\o/* <3 ik heb mijn vader na ruim een jaar weer mogen zoenen voor zijn verjaardag. Hij voelde zich na het vaccineren eindelijk veilig genoeg.

Laatste loodjes :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 17:42

ingedebruijn schreef:
*\o/* <3 ik heb mijn vader na ruim een jaar weer mogen zoenen voor zijn verjaardag. Hij voelde zich na het vaccineren eindelijk veilig genoeg.

Laatste loodjes :)

Geweldig!

Ziekenhuis gaat ook naar beneden. Het eind is nu echt in zicht.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Algemeen coronatopic #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 17:52

Wat fijn Inge.
Ja hopelijk echt de laatste loodjes.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 18:13

Ik ben zo zwaar relaxt nu ik deze week de eerste prik heb gehad. Beetje psychologisch veilig om morgen weer naar school te gaan. Hoop dat nu de scholen weer open gaan het niet onverhoopt weer omhoog gaat schieten.
Onze directeur heeft wel een mail naar ouders gestuurd dat ook nu nog de regels gelden.

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 18:43

Coby schreef:
Ik ben zo zwaar relaxt nu ik deze week de eerste prik heb gehad. Beetje psychologisch veilig om morgen weer naar school te gaan. Hoop dat nu de scholen weer open gaan het niet onverhoopt weer omhoog gaat schieten.
Onze directeur heeft wel een mail naar ouders gestuurd dat ook nu nog de regels gelden.

Pas 3 weken na de eerste ben je wat beschermd he

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:37

Echwel schreef:
RIVM meldt 4494 nieuwe besmettingen, daling gaat steeds sneller - https://nos.nl/l/2380959

Volgens Engel hebben ze mensen van de ic gegooid om de versoepelingen te rechtvaardigen :')

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:40

Relaxed schreef:
Echwel schreef:

Volgens Engel hebben ze mensen van de ic gegooid om de versoepelingen te rechtvaardigen :')

Waar staat dat ? Die vent is echt mesjokke.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 19:41

Relaxed schreef:
Echwel schreef:

Dat zouden we dan terug moeten zien in de sterftecijfers toch? :Y)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:13

Droeftoeter

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:14

Naar huis gestuurd ook echt 8)7 We halen gewoon wat mensen van de beademing en dan zien ze maar hoe ze het redden... ofzo? Wat denken zij eigenlijk waarom mensen op de IC terecht komen :')

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:20

Ze geloven dat die mensen alleen maar op de ic liggen omdat de ziekenhuizen daar geld voor krijgen. Vraag me niet hoe zijn volgelingen daar in kunnen trappen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:25

Dit bedenk je toch gewoon niet. En dat er dan ook nog van die pantoffeldiertjes zijn die dat geloven. Rijden ze mensen met IC bed en al naar buiten, trekken de slangen los en dan kiepen ze het bed om? Vort wegwezen. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:28

Het strookt ook weer totaal niet met dat ze eerst roepen dat de ic's helemaal niet vol zijn. Ze spreken zichzelf zo tegen, gewoon gênant :+

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:32

Dat is het met Engel en alle viruswappies die vol hielden dat onze vrijheid voor altijd het raam uit vloog, nu moeten ze er iets op verzinnen omdat het niet zo lijkt te zijn.
Die gasten vallen in een gat zometeen, hun hele waarheid stort in, zielig joh.

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:35

En hun dagbesteding.
Wat moeten al.die wappies nou op zondagen gaan doen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:36

Ik volg ook de serie van Filemon en de complotten, daar zat iemand te vertellen dat de avondklok was ingevoerd zodat ‘ze’ geheime transporten konden doen ‘s nachts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:41

verootjoo schreef:
Ik volg ook de serie van Filemon en de complotten, daar zat iemand te vertellen dat de avondklok was ingevoerd zodat ‘ze’ geheime transporten konden doen ‘s nachts.

Oohh.. Aha.

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:42

tokedri schreef:
Coby schreef:

Pas 3 weken na de eerste ben je wat beschermd he

Ja weet ik maar voelt psychologisch toch beter dat er iets in mijn lijf zit :+ Ik ben niet de meest zenne persoon op aarde zeg maar :')

Ja compleet van de pot gerukt vind ik alle uitspraken die ik voorbij zie komen op social media.
Is het angst en dan iets bedenken wat je angst kan weerleggen? Of heel veel enorm boosheid naar de regering?
Geen idee. Ik vind het echt heel apart. En schrik ook best dat er zoveel mensen ook in mijn kennissenkring zo zijn gaan denken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:47

Hoorde ook over de pcr test, dat er via het stokje een stofje in je hypofyse wordt gebracht.. Technisch is dat niet eens mogelijk via de neus, heb je een halve hersenoperatie :')

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:48

Van mijn goede vriendin maar nu het laatste jaar minder door deze ellende hoorde ik dat op de bovenkant van het stokje een kankerverwekkende stof zit. Tsja wat moet je daarmee dan :+

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 20:49

Coby schreef:
Van mijn goede vriendin maar nu het laatste jaar minder door deze ellende hoorde ik dat op de bovenkant van het stokje een kankerverwekkende stof zit. Tsja wat moet je daarmee dan :+

Zegt mijn zus ook :D

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:09

Coby schreef:

Dat is weer zo’n geval van de klok hebben horen luiden… . Het klopt dat de stokjes met een stof worden gesteriliseerd die kankerverwekkend is, maar het restant wat van die stof op het stokje achterblijft is onmeetbaar klein en ook niet schadelijk. Denk dat je in het dagelijks leven met meer kankerverwekkende stoffen in aanraking komt.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-21 21:12

Relaxed schreef:
Echwel schreef:

Die moeten ze toch eens opsluiten ! Wat een idioot!