Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
CastaMickey schreef:Nou mijn pakje van een paar pagina's terug is eindelijk aangekomen. Koper heeft het een paar dagen geleden opgehaald maar het past niet. Omdat het pakje nog onderweg was terwijl het volgens vinted al aangekomen was had ze een ticket geopend, heel begrijpelijk, maar nu heeft ze nog steeds niet op alles oké geklikt en reageert ze nergens op. Volgens vinted is iets niet passen een risico van de koper dus ik geef mensen ook nooit geld terug om die reden. Ik stuur de goede maat op, het gaat om een nieuw artikel met prijskaartje voor minder dan 40% van de nieuwprijs, dit is dan een risico wat je loopt. Als je het wilt passen of wilt kunnen terugsturen moet je het maar in de winkel kopen voor de volle mep. Vinted geeft aan te wachten op haar reactie maar ik vraag me af of het goed gaat komen.. het staat wel in de vinted regels maar ze zijn toch sneller geneigd om kopers geld terug te geven dan verkopers heb ik het idee
foxy80 schreef:Ik heb nu een pakket bij DHL dat volgens de koper op ´afgeleverd´ staat maar zij heeft niks ontvangen dus ze heeft probleem gemeld. Vinted geeft aan het te onderzoeken binnen 48 u, maar daar staat ook dat ik als verkoper fotovan pakket of label mag doorsturen (hoe ik dat moet doen staat er niet bij). En dan een knop dat ik koper kan terugbetalen. Ga ik dus niet doen, heb het eerlijk verzonden, vind dit nogal gratuit van Vinted...
Alja schreef:Ik betaal altijd uit mijn portemonnee maar heb het overlaten boeken naar mijn rekening dus ik moest nu ook betalen vanaf mijn eigen rekening.
Gaat ook gelijk fout, dubbel afgeschreven.
Komt dat ook vanzelf weer goed?