Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
imaudy schreef:Oh ja ik sluit corona als biowapen ook niet helemaal uit hoor. Het is een heel vernuftig virus.
Sommige mensen denken dat het hele virus een hoax is, dat mensen op de IC omgekocht worden enzo..
secricible schreef:Ach, blussum denkt ook dat de mensheid zwakker wordt door IVF dus hoe serieus moet je zo iemand nou nemen
Destination schreef:Ik las net een artikel op Facebook van iemand die boodschappen had besteld via Picnic. Het aflevertijdvak was dus na 20:00 en ze kreeg dus geen wijn. Ik vind dat toch wel ver gaan, want het zat gewoon bij de boodschappen en het was van tevoren besteld
verootjoo schreef:Destination schreef:Ik las net een artikel op Facebook van iemand die boodschappen had besteld via Picnic. Het aflevertijdvak was dus na 20:00 en ze kreeg dus geen wijn. Ik vind dat toch wel ver gaan, want het zat gewoon bij de boodschappen en het was van tevoren besteld
Ja hier ook. Ik heb mijn bezorgvak van de AH wekelijks van 18.00-22.00 en dan krijg je geen alcohol![]()
![]()
Maar ja, is niet anders. Had het van tevoren opgezocht hoe dat werkt en dus gister maar stoofpotwijn gehaald.
Destination schreef:Ik las net een artikel op Facebook van iemand die boodschappen had besteld via Picnic. Het aflevertijdvak was dus na 20:00 en ze kreeg dus geen wijn. Ik vind dat toch wel ver gaan, want het zat gewoon bij de boodschappen en het was van tevoren besteld
Janinevv schreef:Wel geloof ik erin dat we ons momenteel zwakker aan het maken zijn. Zo worden we steeds meer vatbaarder. Quarantaine, afstand houden, mondkapjes, extreem vaak je handen wassen.
lenaa_tje schreef:Janinevv schreef:Wel geloof ik erin dat we ons momenteel zwakker aan het maken zijn. Zo worden we steeds meer vatbaarder. Quarantaine, afstand houden, mondkapjes, extreem vaak je handen wassen.
Hier ben je toch zelf bij? Als ik met mijn hond naar het bos ben geweest ga ik echt niet extra mijn handen wassen.
lenaa_tje schreef:Ook daar ben je weer zelf bij. En dan zeg ik niet dat je nergens moet ontsmetten maar waar moet je zo vaak op een dag heen?
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest. Daar heb ik ontsmet. Verder ben ik thuis en buiten geweest en heb alleen m’n handen na het toilet gewassen.
Destination schreef:verootjoo schreef:Ja hier ook. Ik heb mijn bezorgvak van de AH wekelijks van 18.00-22.00 en dan krijg je geen alcohol![]()
![]()
Maar ja, is niet anders. Had het van tevoren opgezocht hoe dat werkt en dus gister maar stoofpotwijn gehaald.
Als je mazzel hebt, is je bestelling er voor 20:00 en krijg je nog wel alcohol?
Janinevv schreef:Wel geloof ik erin dat we ons momenteel zwakker aan het maken zijn. Zo worden we steeds meer vatbaarder. Quarantaine, afstand houden, mondkapjes, extreem vaak je handen wassen.
Janinevv schreef:lenaa_tje schreef:Ook daar ben je weer zelf bij. En dan zeg ik niet dat je nergens moet ontsmetten maar waar moet je zo vaak op een dag heen?
Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest. Daar heb ik ontsmet. Verder ben ik thuis en buiten geweest en heb alleen m’n handen na het toilet gewassen.
Ja en voor de rest dus thuis en geen andere contacten dus je maakt je wel degelijker zwakker voor virussen en bacteriën.
Getup schreef:Hier in Luxemburg nu persconferentie. Zeggen net dat restaurants en horeca de veiligste plekken in het land zijn. Desinfecteren bij binnenkomst en vertrek, maskers verplicht en minder tafels en mensen en meer plek. Dat ze niet inzien, waarom ze deze plekken zouden moeten sluiten. Ook omdat er in de horeca niet veel besmettingen zijn.
Halleluja.