Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DiscoDipp schreef:Jaa tuurlijk! Super irritant!
Ik zou er toch wat van zeggen, denk maar, als je toch al de pispaal bent, kun je net zo goed de zeikerd zijn.. Moet gewoon kunnen trainen met je paard zonder dat anderen je gigantisch in de weg rijden!
Ineke2 schreef:Hmm nou ik ken de ergernis ook wel met lessen en mensen die erbij rijden.
Zelfs op B/L niveau gebeuren er dingen waarvan ik denk “ Hallo, kijk en denk een beetje vooruit”
Dan had ik bijvb les en moest van A-C een rechte lijn rijden. Komt iemand die erbij rijd over de hoefslag die gewoon nog “ even” voor mij langs wil ipv dat ze nadenkt dat dat niet handig is en beter een kleine volte kan draaien, of halthouden om mij de oefening af te kunnen laten maken.
Mijn instructrice riep toen overigens op dat moment luid en duidelijk met lichte irritatie “ Hoefslag vrij”
Vervolgens werd er in de groeps app geklaagd dat de bak voor iedereen was. Eh ja, echter degene die les heeft, heeft voorrang en de rest past zich daaraan aan.
Dus... Ik snap je ergernis zeker wel.
Als een ander les had lette ik gewoon zo goed mogelijk op wat die aan het doen was. Liefst hoorde ik de instructeur overigens wel, want dan hoorde ik wat voor oefening er gevraagd werd.
denisesilver schreef:Als ik dat zo hoor over pensionstallen, ben ik wel blij dat wij ze in eigen beheer hebben. Zat er vandaag nog over te denken dat in pension wel makkelijker is, maar ben blij dat ik die irritaties niet heb. Alleen de ergernis van uitmesten in de stromende regen
Ben er juist trots op dat hij een gezond gewicht heeft omdat het ras 9/10x te zwaar is. MarcoBorsato schreef:wyoming schreef:Dat mijn zoon het pispaaltje is in de bus en ook een buschauffeur heeft die daar totaal niet mee om kan gaan en de schuld ook nog eens bij hem legt. (Hij is 6 jaar)
Heb je een klacht ingediend? Wat ongelofelijk naar! Jongetje toch...
Danielleeee_ schreef:Waarom duurt het zevenhonderdduizend jaar voordat nagellak droog is? Ik ben al zo lomp dat ik constant bij handen stoot aan van alles, dus het is echt een uitdaging om de nagellak netjes droog te krijgen
En ik draag normaal niet eens nagellak. Ik heb voor het eerst in jaren zin om nagellak op te doen. Nu weet ik weer waarom ik dit nooit doe. Ik. Kan. Het. Niet.
smit_ilse schreef:Danielleeee_ schreef:Waarom duurt het zevenhonderdduizend jaar voordat nagellak droog is? Ik ben al zo lomp dat ik constant bij handen stoot aan van alles, dus het is echt een uitdaging om de nagellak netjes droog te krijgen
En ik draag normaal niet eens nagellak. Ik heb voor het eerst in jaren zin om nagellak op te doen. Nu weet ik weer waarom ik dit nooit doe. Ik. Kan. Het. Niet.
Ik moet altijd plassen na mijn laatste nagel lakken.....of ik nou voor het lakken ga of niet ik moet heeeeellll nodig.
Maar tip, je hebt binnen 60 seconden droog nagellak dus ben al aardig aan het overstappen op deze kleuren.
Lau schreef:Dat het verrekte lastig is om mensen met een beperking die je ziet te vinden voor een opdracht vanuit school. Waarom moest ik nou weer met dit idee komen

Telpeva schreef:Ik erger mij aan tv reclame van een koffiemerk. Een man en zijn zoontje maken een appeltaart, moeder komt binnen, zegt 'wat ruikt het hier lekker' ze negeert de taart volledig en pakt een open pak filterkoffie wat naast die taart op het aanrecht staat om daar de neus in te duwen.
Wat een ***wijf ben je dan
Lau schreef:Insta heb ik al uitgepluist meerdere berichten gestuurd naar accounts geen succes. Facebook ook in meerdere groepen oproepjes geplaatst ook niet echt reacties. Bokt op de bokt markt zijn mijn advertenties ook geen succes. Speciaal onderwijs benaderen is een beetje jong ik zoek wel iemand die 18+ is. Niet dat het naakt is ofz maar gewoon meer een volwassen uitstraling.