Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrie schreef:LadyMadonna schreef:Klant van me is op een terras geweigerd omdat ze 70+ is
Dat is hier in de buurt ook zo. Ook dikkerds worden geweigerd. Wij proberen het niet eens.
Cer schreef:Wat overigens wel interessant is, is om het begin van het eerste topic te lezen, van januari dit jaar en hoe de berichten toen waren
Morrie schreef:die horen thuis te blijven......
Sheran schreef:Ja het is toch niet zo dat je als risicogroep meer gevaar oplevert voor anderen? Anders zou ik het begrijpen.
pien_2010 schreef:Sheran schreef:Ja het is toch niet zo dat je als risicogroep meer gevaar oplevert voor anderen? Anders zou ik het begrijpen.
Nee, dat klopt dus niet.
Er blijken nogal wat dragers rond te lopen die nergens last van hebben. Zij kunnen wel degelijk besmetten.
Als ouderen besmet worden dan hebben zij een hoger risico om echt goed ziek te worden.
pien_2010 schreef:Sheran schreef:Ja het is toch niet zo dat je als risicogroep meer gevaar oplevert voor anderen? Anders zou ik het begrijpen.
Nee, dat klopt dus niet.
Er blijken nogal wat dragers rond te lopen die nergens last van hebben. Zij kunnen wel degelijk besmetten.
Als ouderen besmet worden dan hebben zij een hoger risico om echt goed ziek te worden.
SusanH schreef:Zijn er al mensen die zich verdiept hebben in de corona wet? Wat ik er tot nu toe van gelezen heb vind ik het heel ver gaan en best wel eng. Dacht altijd in een vrij land te leven en hoop toch echt dat dat zo blijft.