Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Excuses als dit filmpje al is geplaatst, maar ik vind het wel heftig om het zo in beeld te zien hoe het zich heeft verspreid..
[ Video ]
pmarena schreef:Wat fijn Rien!
Trouwens met die initiatieven van horeca maaltijden thuis laten bezorgen hè. Heel mooi natuurlijk om hen op de been te houdenMaar ben ik nou de enige die dat juist echt niet ziet zitten nu...?
We maken ons in de supermarkt druk over of er niet op een pak rijst of paprika gehoest of geniest is...terwijl je die nog even weg kan leggen / kan wassen. Maar dan wel eten laten thuisbezorgen waarvan je geen idee hebt wat er mee gebeurd is.
Ik vind dat helemaal geen prettig idee nu
Pandora2 schreef:Cayenne schreef:Excuses als dit filmpje al is geplaatst, maar ik vind het wel heftig om het zo in beeld te zien hoe het zich heeft verspreid..
[ Video ]
En de wereld kleurde rood. En paars. En zwart...
Electra63 schreef:pmarena schreef:Wat fijn Rien!
Trouwens met die initiatieven van horeca maaltijden thuis laten bezorgen hè. Heel mooi natuurlijk om hen op de been te houdenMaar ben ik nou de enige die dat juist echt niet ziet zitten nu...?
We maken ons in de supermarkt druk over of er niet op een pak rijst of paprika gehoest of geniest is...terwijl je die nog even weg kan leggen / kan wassen. Maar dan wel eten laten thuisbezorgen waarvan je geen idee hebt wat er mee gebeurd is.
Ik vind dat helemaal geen prettig idee nu
Ik bestel gewoon eten.
Ik denk niet na over zulke dingen![]()
Ook in de supermarkt denk ik er niet over na.
Ik pak wat ik nodig heb en als ik thuis kom, was ik mijn handen, that's it.
Astorga schreef:Electra63 schreef:
Ik bestel gewoon eten.
Ik denk niet na over zulke dingen![]()
Ook in de supermarkt denk ik er niet over na.
Ik pak wat ik nodig heb en als ik thuis kom, was ik mijn handen, that's it.
Daarnaast overleefd dat virus echt je maag-darmstelsel niet. Wat dat betreft is het veiliger om je bestelde eten op te eten dan eraan te ruiken.
imaudy schreef:Astorga schreef:Daarnaast overleefd dat virus echt je maag-darmstelsel niet. Wat dat betreft is het veiliger om je bestelde eten op te eten dan eraan te ruiken.
Ik zal wel blond zijn, je smaak zorgt er toch voor dat je aan je eten ruikt?
Nirvana_ schreef:imaudy schreef:
Ik zal wel blond zijn, je smaak zorgt er toch voor dat je aan je eten ruikt?
HahaNee, je reuk zorgt ervoor dat je meer proeft
imaudy schreef:Nirvana_ schreef:
HahaNee, je reuk zorgt ervoor dat je meer proeft
Reuk en smaak zijn aan elkaar verbonden. De theorie dat je besmet eten kan eten met 0 risico om besmet (vanwege maagzuur) te worden lijkt mij wat te simpel.
pmarena schreef:Ja hartstikke leuk maar de rest daar zitten ze gewoon allemaal aan, kuchen er eens over en dat eet je op nadat je het zonder poespas aan- en uitgepakt hebt
Olle schreef:Het schrikt mij in elk geval wel af.
Ik ben toch een lichtelijke pleinvrees te kweken; vorige week riep ik nog heerlijk dat ik twee dagen naar kantoor moet, maar nu zou ik het liefste thuis onder een dekentje liggen en hopen dat alles snel voorbij is.
Vandaag ook op kantoor, maar merk dat ik behoorlijk te zenuwen heb doordat ik andere mensen niet onder controle heb wat zij doen en zich wel aan de "regels" houden.