Britta31 schreef:Ik zag bij de HEMA de rookworst verpakt liggenWerd tijd.
Moet ik de dokter bellen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Ach, duizenden jaren lang deed men niet anders.Onze appie is gestopt met plastic zakjes bij de groente- en fruitafdeling. Dus nu moet je gewoon een hand sperziebonen los in je tas gooienIk had gelukkig altijd al van die kleine linnen zakjes mee, maar mensen stonden zo te hannesen
MarlindeRooz schreef:Áls ik al vlees eet en dat is ook nog eens worst, is het of merguezworstjes van een slager of boerewors, maar dat laatste is alleen lekker op de BBQ en moeilijk te krijgen hier, dus dat eet ik echt heel zelden buiten SA.Nog een reden om vlees te mijden zou ik zeggen.![]()
Maar snap ik wel, vind het echt goor dat het onverpakt er ligt met al die gore kinderhandjes en volwassen handen.
Ceffyl schreef:Onze appie is gestopt met plastic zakjes bij de groente- en fruitafdeling. Dus nu moet je gewoon een hand sperziebonen los in je tas gooienIk had gelukkig altijd al van die kleine linnen zakjes mee, maar mensen stonden zo te hannesen
_San87_ schreef:DuoPenotti schreef:
Bizar. Op alle manieren.
Mkango schreef:Ach, duizenden jaren lang deed men niet anders.Werd het bij jullie niet aangekondigd? Hier stonden namelijk al wekenlang aankondigingen en kon je ook van die herbruikbare tasjes krijgen.
Luxorvalkje schreef:Alle beetjes helpen imo; als iedereen er een alles of niets filosofie op nahoudt, gebeurt er helemaal nooit wat. En karton is ook niet echt te vergelijken met plastic als je kijkt naar hoe lang dat blijft rondzwerven in de natuur en in maag en darmen van zo'n beetje al het leven, inclusief wijzelf.Ik snap de ah ook niet.
Stop dan ook met die voorverpakte trostomaten, cherry tomaatjes, bakjes appels etc.
Karton én plastic
_San87_ schreef:Same.Geen idee wie t is, ook niet de moeite waard wanneer je zo met je dier omgaat.