Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 12:06

Dat m'n pakketje met pionnen enorm vertraagd is. Zou gister komen, was toen nog in Veenendaal. Nu is het nog steeds op het depot hier in de buurt. Ik wil m'n pionnen hebben. En niet tot maandag/dinsdag wachten.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 12:25

Dat ik het huis nog moet schoonmaken. Maar daar niet echt motivatie voor kan vinden. :')

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 12:38

Dat ik voor een opdracht van school een aflevering van de rijdende rechter moet kijken, maar het is echt zo'n saaie aflevering. Waar halen ze die mensen vandaan _O-

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 12:39

Gewoon een klein maar toch vervelend dingetje. Ik heb wat dingen op Facebook gezet voor de verkoop. Veel mensen weten blijkbaar niet hoe taggen werkt want 3 namen worden genoemd maar ze krijgen geen melding omdat ze niet in de groep zitten :+

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 12:41

fohadie schreef:
Ik erger me aan al die afkortingen op Bokt. Het worden er steeds meer! Soms heb ik echt moeite om een topic te volgen met al die afkortingen omdat ik geen idee heb waar ze het over hebben.

Hoe moeilijk is het om woorden helemaal te typen?

Ik heb het over afkortingen als: vph, pg, ha, da, dl,zl en een gv. (Goeie vriend.) Dit is nog maar een klein voorbeeldje.

Jij hebt de LVA nodig! :')

Ik erger me aan het weer, ik wil niet de hele middag buiten in de regen zitten (ik weet het, ik ben veeleisend) _O-

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 12:47

Dat de bezorging van mn nieuwe IPhone steeds wordt uitgesteld -O-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 13:18

nicole_floor schreef:
Dat ik het huis nog moet schoonmaken. Maar daar niet echt motivatie voor kan vinden. :')

Dit, en boodschappen doen, zucht :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 13:26

Dat ik een loopwiel voor mijn hamster had gevonden op Marktplaats en met de verkoopster had afgesproken dat ik hem volgende week op zou halen. Krijg ik ineens een bericht dat 'ie verkocht is?! Pardon? Zoiets is dan toch gereserveerd voor mij zou je denken? Ik wil nu een slechte beoordeling geven als revenge :') :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 14:12

Dat blijkbaar vorige week er mensen in ons weiland hebben liggen zonnen. Echt het wordt steeds gekker en asociale met deze mensheid! :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:04

Met de auto die ik 2 maanden heb naar de garage voor de schakelbak.. even hopen dat het onder garantie valt zonder te veel gedoe..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:14

Mensen die advies willen en als je het dan geeft (en er dus tijd voor maakt) ze alles in de wind slaan en vervolgens str*nt en str*nt eigenwijs blijven doordrammen. Zoek het dan lekker uit joh.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:15

Fireheart schreef:
nicole_floor schreef:

Dit, en boodschappen doen, zucht :')

Same. En dat het telkens weer opnieuw moet en verrekte altijd zoveel moeite kost om me er toe te zetten. Omdat ik nooit kan genieten van het resultaat ('nou geweldig, je hebt schoongemaakt, met een minuut ligt er weer kattenhaar en volgende week kun je de hele grote schoonmaak herhalen'. :roll: ) Hoe motiveren anderen zich? :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:22

Merexa schreef:
Gewoon een klein maar toch vervelend dingetje. Ik heb wat dingen op Facebook gezet voor de verkoop. Veel mensen weten blijkbaar niet hoe taggen werkt want 3 namen worden genoemd maar ze krijgen geen melding omdat ze niet in de groep zitten :+

Dan beantwoord ik die berichten meestal met dat ‘naam’ geen lid is van de groep en het daarom niet kan lezen.
Meestal worden ze dan wakker en zorgen ze op een andere manier ervoor dat die persoon wel contact met je op neemt indien er echt interesse is in het product :)

Niet alle afkortingen volg ik inderdaad, maar dan vraag ik wat het betekent :')
Dus bij deze wat betekent LVA?

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:23

HopeMyDay schreef:
fohadie schreef:
Ik erger me aan al die afkortingen op Bokt. Het worden er steeds meer! Soms heb ik echt moeite om een topic te volgen met al die afkortingen omdat ik geen idee heb waar ze het over hebben.

Hoe moeilijk is het om woorden helemaal te typen?

Ik heb het over afkortingen als: vph, pg, ha, da, dl,zl en een gv. (Goeie vriend.) Dit is nog maar een klein voorbeeldje.

Jij hebt de LVA nodig! :')

Ik erger me aan het weer, ik wil niet de hele middag buiten in de regen zitten (ik weet het, ik ben veeleisend) _O-

De WAT?! :o?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:25

_O-

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:29

Lijst Voor Afkortingen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:37

Ah klinkt logisch _O-

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:39

Marocje schreef:
Lijst Voor Afkortingen?

Lijst van afkortingen maar close :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:06

Enkele van mijn teamgenoten die de Scavenger Hunt met het dispuut niet zo serieus nemen... Ik wil winnen, verdorie! -O-

En mijn gebrekkige kookkunsten... gelukkig vonden mijn parttime-huisgenootjes het wel geslaagd en vroegen zich af waar we morgen naartoe gaan op reis (ik maak elke dag de lunch, en kook elke dag iets uit een ander land/streek :P ).

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:39

HopeMyDay schreef:
Marocje schreef:
Lijst Voor Afkortingen?

Lijst van afkortingen maar close :')

_O-

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:52

Dat ik niet de enige was met het idee om door de macdrive te gaan :+

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:55

Dat mijn vader ** chagrijnig is, en ik en mijn moeder nu wel 1 week vakantie hebben dus steeds met hem opgescheept zitten...

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:00

Dat de ads onderaan in elk topic mij iets proberen op te dringen wat ik heel graag wil hebben maar veel te duur vind. Ga weg, ik ben niet zo sterk :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:15

Dat er een haar tussen mijn tenen zat en ik het pas merkte toen ik de supermarkt instapte. En bij elke stap voelde ik die rot haar tussen mijn tenen kriebelen. }:0

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:27

LukieBradley schreef:
Hebben ze aan mij een goede, ik rijd nooit ~~}>
Laatste ging ik er een stukje op de dam opzitten en de stal eigenaar: wow :') . _O- _O- zo kan het ook.
Hekel aan zulke roddelende mensen.

Ik heb juist een vast contract gescoord op mijn werk, kei tof natuurlijk maar de verbeterpunten ~~}> echt ze moeten toch iets kunnen verzinnen hè om me te ergeren -:(- 8)7 :))

Nou echt hoor. Soms doe ik ook een stap training. Om bewuster te worden van mijn eigen houding en gedrag en wat ik met mijn handen doe (wil ze soms wat strakker houden). En dan krijg ik de vraag naar mijn hoofd dat ik niet durf te draven en te galopperen..

Al zet ik hem echt het hele jaar stil. Als ik dat wil.. :'). Gaat gelukkig verhuizen eind mei naar een kleinere stal :D