Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fohadie schreef:Ik erger me aan al die afkortingen op Bokt. Het worden er steeds meer! Soms heb ik echt moeite om een topic te volgen met al die afkortingen omdat ik geen idee heb waar ze het over hebben.
Hoe moeilijk is het om woorden helemaal te typen?
Ik heb het over afkortingen als: vph, pg, ha, da, dl,zl en een gv. (Goeie vriend.) Dit is nog maar een klein voorbeeldje.
Fireheart schreef:nicole_floor schreef:Dat ik het huis nog moet schoonmaken. Maar daar niet echt motivatie voor kan vinden.
Dit, en boodschappen doen, zucht
Merexa schreef:Gewoon een klein maar toch vervelend dingetje. Ik heb wat dingen op Facebook gezet voor de verkoop. Veel mensen weten blijkbaar niet hoe taggen werkt want 3 namen worden genoemd maar ze krijgen geen melding omdat ze niet in de groep zitten
HopeMyDay schreef:fohadie schreef:Ik erger me aan al die afkortingen op Bokt. Het worden er steeds meer! Soms heb ik echt moeite om een topic te volgen met al die afkortingen omdat ik geen idee heb waar ze het over hebben.
Hoe moeilijk is het om woorden helemaal te typen?
Ik heb het over afkortingen als: vph, pg, ha, da, dl,zl en een gv. (Goeie vriend.) Dit is nog maar een klein voorbeeldje.
Jij hebt de LVA nodig!![]()
Ik erger me aan het weer, ik wil niet de hele middag buiten in de regen zitten (ik weet het, ik ben veeleisend)
LukieBradley schreef:Hebben ze aan mij een goede, ik rijd nooit![]()
Laatste ging ik er een stukje op de dam opzitten en de stal eigenaar: wow.
![]()
zo kan het ook.
Hekel aan zulke roddelende mensen.
Ik heb juist een vast contract gescoord op mijn werk, kei tof natuurlijk maar de verbeterpuntenecht ze moeten toch iets kunnen verzinnen hè om me te ergeren
![]()
![]()