Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPareltje schreef:Ik wil ook niet beoordelen hoor ik vind dat zelf ook gewoon niet leuk, krijg ik een bericht als diegene mij morgen een beoordeling geeft dan? Dat wist ik namelijk niet, ik dacht dat ik dat pas na 2 weken zou zien en dan zou ik wel balen om 1 ster te zien.
Artimes schreef:xPareltje schreef:Ik wil ook niet beoordelen hoor ik vind dat zelf ook gewoon niet leuk, krijg ik een bericht als diegene mij morgen een beoordeling geeft dan? Dat wist ik namelijk niet, ik dacht dat ik dat pas na 2 weken zou zien en dan zou ik wel balen om 1 ster te zien.
Ja je krijgt bericht als er daadwerkelijk een beoordeling is gegeven.
Dan zou je via ander account even kunnen kijken wat ze gedaan hebben haha, maar denk in de regel dat de meeste mensen bij geen deal niet beoordelen, maar je hebt ze er idd tussen ja
xPareltje schreef:Helaas al een troela gehad die toch even wou beoordelen en meteen alle negatieve dingen die je kon zetten schreef ze met een 1 ster, heel pijnlijk zelf zou ik ook niet beoordelen als ik niks gekocht heb van diegene. Maar bedankt voor de tip om even te zien met een ander account, maar een fatsoenlijk iemand laat het erbij en doet er niks mee. We gaan het zien.
fjordjes schreef:Iemand wil een zadel van mij overkopen en vraagt te verzenden naar belgië via dpd. Nouja prima allemaal maar zegt daarna dat hij/zij mijn adres telefoonnummer en emailadres nodig heeft en kan dan zelf een verzendlabel maken en dan naar mij mailen. Ik vertrouw dat dus niet want ik kan dat prima zelf allemaal. Degene is wel ruim 11 jaar op marktplaats en heeft goede recensies. Maar zijn dit alarmbellen of niet?
fjordjes schreef:Iemand wil een zadel van mij overkopen en vraagt te verzenden naar belgië via dpd. Nouja prima allemaal maar zegt daarna dat hij/zij mijn adres telefoonnummer en emailadres nodig heeft en kan dan zelf een verzendlabel maken en dan naar mij mailen. Ik vertrouw dat dus niet want ik kan dat prima zelf allemaal. Degene is wel ruim 11 jaar op marktplaats en heeft goede recensies. Maar zijn dit alarmbellen of niet?