Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 15:39

Geen idee, doet niet heel veel pijn alleen de knieband, maar Operatiegebied nauwelijks.

Merk het denk ik pas als ik weet mag gaan opbouwen

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 16:01

En wanneer mag je weer gaan opbouwen? Wel fijn dat je er nu nauwelijks pijn aan hebt.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 16:41

Hoop maandag groen licht te krijgen, maar dan nog zullen de mannen de rolstoel nog even voor lief moeten nemen :P
Duurt wel even voor ik weer lopende ben

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 19:08

Wow Margoo, hij heeft je heel erg aan het lijntje gehouden. Wat een ontzettend lage streek. Ik hoop dat je nu niet verdrietig bent om hem :(:) . Heel erg sneu voor jou en echt waardeloos gedrag van hem.

@Silly; Ik heb met je te doen. Wat een rot situatie. Zoals je overkomt houd je jezelf goed sterk. Ben je nog wel bij je paard geweest?

@Monody; IRL iemand tegenkomen is zeker veel fijner! Ik denk wel dat het kan via Tinder alleen de focus is er niet zo in het algemeen denk ik. Jammer van je date, rare communicatie. Bedenk maar zo dat hij dan in een verder stadium wss ook niet goed was in communiceren.

@Fem; Wat een aparte eerste date, super leuk! En was hij een beetje fotogeniek? Fijn dat het zo goed voelde zeg, wauw! Ik word er blij van.

@sneeuwvlok; Je denkt inderdaad teveel na, haha. Je gaat gewoon wat tijd met iemand besteden en je zit nergens aan vast. Het is nu corona dus ter begroeting maakt dat het makkelijk, op afstand zeg je je naam, steek desnoods voor de vorm je hand een beetje op. Ik moet zeggen dat ik ook bijna nooit zin heb in de eerste date, maar dat loopt meestal gedurende de date wel los. Hoe ging het?? Ik ben nieuwsgierig!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 19:41

Ik ben misschien wat bevooroordeeld, maar ja hij is fotogeniek. Ik ga hier geen foto's plaatsen, alhoewel, in het POTW topic heb ik een foto van de shoot gedeeld (dus even in mijn berichten zoeken en je vindt het) en anders mag een pb ook.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 19:53

Ben wel heel benieuwd hoor Fem ;)

Dank je Sorriso, ik hou mij 80% van de tijd ook wel goed, maar heb ook zeker mijn inzinkingen wel hoor.
Als je alleen zit dan is dat soms best confronterend.

Jaaaaa :D op 1 weekend na heb ik hem elke zondag gezien.
Dan haalt mijn Uber lieve vriendin mij op om vervolgens weer terug te rijden (hij staat bij haar op stal, half uur heen, half uur terug) om mij vervolgens verder op de dag weer terug te brengen.

Afbeelding

Sorry trouwens dat ik jullie topic vervuil, jullie zullen daar inmiddels wel klaar mee zijn haha.
Dus mochten er nog vragen zijn pb gerust :P

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 19:58

Neejoh, gewoon lekker berichtjes blijven plaatsen.
Ik wil hier ook wat actiever meepraten. Maar het schiet er soms bij in, ook omdat ik nachtdiensten draai en dan altijd totaal van de wereld ben qua sociaal gedrag :')

Ik stuur je wel ff een pb Silly.
En wie nog meer wil, stuur gerust pb.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:06

Fem schreef:
Ik ben misschien wat bevooroordeeld, maar ja hij is fotogeniek. Ik ga hier geen foto's plaatsen, alhoewel, in het POTW topic heb ik een foto van de shoot gedeeld (dus even in mijn berichten zoeken en je vindt het) en anders mag een pb ook.

Jeeeee wat een lekker ding heb jij weer, jammie!

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:12

Alja schreef:
Fem schreef:

Jeeeee wat een lekker ding heb jij weer, jammie!

Dit keer in ieder geval een catfish achtige praktijken. He is real. *D :9 :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:13

Silly1972 schreef:
Ben wel heel benieuwd hoor Fem ;)

Dank je Sorriso, ik hou mij 80% van de tijd ook wel goed, maar heb ook zeker mijn inzinkingen wel hoor.
Als je alleen zit dan is dat soms best confronterend.

Jaaaaa :D op 1 weekend na heb ik hem elke zondag gezien.
Dan haalt mijn Uber lieve vriendin mij op om vervolgens weer terug te rijden (hij staat bij haar op stal, half uur heen, half uur terug) om mij vervolgens verder op de dag weer terug te brengen.

[ [url=m/a0jDOD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Sorry trouwens dat ik jullie topic vervuil, jullie zullen daar inmiddels wel klaar mee zijn haha.
Dus mochten er nog vragen zijn pb gerust :P

Mocht je zin hebben in pb contact of App contact over de domste dingen mag je best een bericht doen.
Ik ehm ben deskundige in flippen omdat ik weer eens van het paard ben gesodemieterd en weken niks kan/mag...

@fem, de foto is echt best mooi.
Maar mijn type zou het niet zijn :Y)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:18

Ik ben ook weer aan het daten :D We hebben elkaar nu 2 keer gezien en er is echt een leuke klik, ik heb wel kriebels.
Nu hebben we morgen een hele dag samen in Amsterdam, krijg ik vandaag een kaartje in de bus met daarop aanwijzingen waar ik morgen naartoe moet, in raadselvorm. Hij heeft dus onthouden dat ik erg fan ben van escape rooms en spelletjes en nu heb ik dus mijn eigen spel :') echt super leuk en lief <3

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:23

Fem schreef:

Ik zou hem doen :j

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:24

Knappe man Fem!! Wel eeen beetje een bad boy of niet? :9

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:26

Fem schreef:
Ik wil hier ook wat actiever meepraten. Maar het schiet er soms bij in, ook omdat ik nachtdiensten draai en dan altijd totaal van de wereld ben qua sociaal gedrag :')

Daar zou ik ook wel een kunstje op kunnen!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 20:38

Heerlijk die reacties van jullie :))

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 21:22

Zoooo, maar die is leuk Fem en mooie foto's ook zeg!

Haha dank je wel Hagelslag, mij kennende zal ik dat niet zo snel doen, maar het aanbod alleen al is echt super lief.

Oh wauw Tanja, klinkt als een goede match

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 21:48

Tanya schreef:
Ik ben ook weer aan het daten :D We hebben elkaar nu 2 keer gezien en er is echt een leuke klik, ik heb wel kriebels.
Nu hebben we morgen een hele dag samen in Amsterdam, krijg ik vandaag een kaartje in de bus met daarop aanwijzingen waar ik morgen naartoe moet, in raadselvorm. Hij heeft dus onthouden dat ik erg fan ben van escape rooms en spelletjes en nu heb ik dus mijn eigen spel :') echt super leuk en lief <3

Helemaal leuk!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 21:53

Sure_lee schreef:
Fem schreef:

Daar zou ik ook wel een kunstje op kunnen!

Dat zou ik op die van jou ook kunnen :D _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:07

Haha dat hadden we al vastgesteld :D

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:21

@Dayanara, knappe man hoor! Het is mijn type niet, maar ik zie wel waarom je erop zou vallen :P Inderdaad fotogeniek, de juiste blik in z'n ogen.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:39

Lynnepinny schreef:
@Dayanara, knappe man hoor! Het is mijn type niet, maar ik zie wel waarom je erop zou vallen :P Inderdaad fotogeniek, de juiste blik in z'n ogen.

haha je bedoeld Fem :j

Lynnepinny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 22:45

Oh ja oeps, de verkeerde gequote :+
Ik ga me nog maar even niet aan tinderen wagen, trouwens. Eerst nog maar kijken wat het offline leven nog heeft te bieden de komende tijd. Ik moet een beetje relaxen, geen haast. Maar ik vind het wel heel interessant om mee te lezen hier, dus dat blijf ik wel nog even doen. :P

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 05:55

Oeh Fem, wat een knappe man! <<) Leuk zeg!

Tanya wat een leuk idee! <3 Heel veel plezier. Laat je ons weten hoe het was? :D

Is er iemand die ik trouwens een PB mag sturen over een bepaalde situatie? Heeft niks met Tinder te maken maar wel met gevoelens voor iemand. Denk maar aan Friendzone van MTV of de film Love, Rosie alleen dan zonder de zwangerschap. :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:06

Mijn pbbox staat altijd open :)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 07:22

Je mag mij ook p wel een pb doen.

Hier gisteravond toch een soort van duidelijkheid gekregen.
Hij vind het fijn zoals het nu gaat. Is blij dat het allemaal rustig aan kan en gaat. Maar hij weet niet zeker of het tot een relatie gaat komen. En dit zou voornamelijk ivm ex en problemen bij hem zelf zijn.

Een beetje tegenstrijdig met dat hoe het aanvoelde.. Dus ik wacht even af en dan zien we het wel.
Ik geloof een gevalletje bindingsangst of gewoon Not that in to you....