Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Fem schreef:Ik ben misschien wat bevooroordeeld, maar ja hij is fotogeniek. Ik ga hier geen foto's plaatsen, alhoewel, in het POTW topic heb ik een foto van de shoot gedeeld (dus even in mijn berichten zoeken en je vindt het) en anders mag een pb ook.
Jeeeee wat een lekker ding heb jij weer, jammie!
Silly1972 schreef:Ben wel heel benieuwd hoor Fem
Dank je Sorriso, ik hou mij 80% van de tijd ook wel goed, maar heb ook zeker mijn inzinkingen wel hoor.
Als je alleen zit dan is dat soms best confronterend.
Jaaaaaop 1 weekend na heb ik hem elke zondag gezien.
Dan haalt mijn Uber lieve vriendin mij op om vervolgens weer terug te rijden (hij staat bij haar op stal, half uur heen, half uur terug) om mij vervolgens verder op de dag weer terug te brengen.
[ [url=m/a0jDOD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sorry trouwens dat ik jullie topic vervuil, jullie zullen daar inmiddels wel klaar mee zijn haha.
Dus mochten er nog vragen zijn pb gerust
Fem schreef:Neejoh, gewoon lekker berichtjes blijven plaatsen.
Ik wil hier ook wat actiever meepraten. Maar het schiet er soms bij in, ook omdat ik nachtdiensten draai en dan altijd totaal van de wereld ben qua sociaal gedrag![]()
Ik stuur je wel ff een pb Silly.
En wie nog meer wil, stuur gerust pb.
Tanya schreef:Ik ben ook weer aan het datenWe hebben elkaar nu 2 keer gezien en er is echt een leuke klik, ik heb wel kriebels.
Nu hebben we morgen een hele dag samen in Amsterdam, krijg ik vandaag een kaartje in de bus met daarop aanwijzingen waar ik morgen naartoe moet, in raadselvorm. Hij heeft dus onthouden dat ik erg fan ben van escape rooms en spelletjes en nu heb ik dus mijn eigen spelecht super leuk en lief
Sure_lee schreef:Fem schreef:Neejoh, gewoon lekker berichtjes blijven plaatsen.
Ik wil hier ook wat actiever meepraten. Maar het schiet er soms bij in, ook omdat ik nachtdiensten draai en dan altijd totaal van de wereld ben qua sociaal gedrag![]()
Ik stuur je wel ff een pb Silly.
En wie nog meer wil, stuur gerust pb.
Daar zou ik ook wel een kunstje op kunnen!