Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gerlienke schreef:Waar kan ik Xena the warrior Princess kijken?
Staat niet op Netflix, disney plus of Prime.
Ashleytjuhh schreef:gerlienke schreef:Waar kan ik Xena the warrior Princess kijken?
gewoon op YouTube?![]()
https://youtube.com/playlist?list=PLbi9 ... 3TWdGAXn-1
Ashleytjuhh schreef:gerlienke schreef:Waar kan ik Xena the warrior Princess kijken?
gewoon op YouTube?![]()
https://youtube.com/playlist?list=PLbi9 ... 3TWdGAXn-1
Ashleytjuhh schreef:Boheme van veel dingen staan daar wel hele afleveringen op en ook vaak van films.
weet niet hoe het met deze serie zit ditwas gewoon de 1e link die ik tegen kwam
c_alsemgeest schreef:Bokt... help
Ik weet niet eens hoe het heet, dus dat maakt zoeken nog fijner![]()
Wij hebben in onze keuken van die stalen opvul balken die de ruimte tussen een keuken apparaat en je kast opvullen. We hebben er 1 maar hebben er nog 2 nodig. Omdat de hele keuken maatwerk is en een bestaande keuken, kunnen we verder niks anders verhogen of verlagen dus hebben we het nodig om de ruimte op te vullen. Weet dat het te koop is...
Maar zoeken zonder naam is lastig
Het gaat om dit geval:
[ [url=m/xPke4M.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fbJgij.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/36n7kd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lengte: 60cm
Hoogte: 3,2 cm
Diepte: 2cm
En het moet hier tussen
[ [url=m/BSlAAe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Help
c_alsemgeest schreef:Nee het is geen U profiel, die is namelijk niet aan de zijkanten dicht. Die van ons wel met gaten voor bevestiging. Die zijkanten en gaten heb je ook nodig helaas.
Zoek dus echt iets zoals op de foto, geen dingen die er in de verte op lijken want dan past het helaas niet. Hebben we allemaal al geprobeerd.
c_alsemgeest schreef:Nee het is geen U profiel, die is namelijk niet aan de zijkanten dicht. Die van ons wel met gaten voor bevestiging. Die zijkanten en gaten heb je ook nodig helaas.
Zoek dus echt iets zoals op de foto, geen dingen die er in de verte op lijken want dan past het helaas niet. Hebben we allemaal al geprobeerd.
Stal_Fiore schreef:Maar als je hebt bij IKEA gevraagd heb, dan weet je toch hoe het heet bij hen. En kan je daar verder op zoeken?
c_alsemgeest schreef:Stal_Fiore schreef:Maar als je hebt bij IKEA gevraagd heb, dan weet je toch hoe het heet bij hen. En kan je daar verder op zoeken?
Daar had ik nog niet aan gedacht denk je?
Ik zou het niet in dit topic vragen als het zo simpel was
Bij ikea heet het een keuken opvul profiel. Maar dat zijn dus niet de profielen die hier in passen qua diepte en bevestiging.
Dat zijn meer de half ronde of u profielen. Deze is anders van afmetingen (diepte minder dan hoogte) en aan de zijkanten dicht waar je het bevestigd.
Mijn vraag is dus specifiek of iemand weet hoe dit ding wat ik op de foto laat zien heet of waar die te krijgen is.
En daar was dit topic ook voor dacht ik... iets wat niet te vinden is door iemand posten en kijken of andere bokkers dat specifieke ding wel kunnen vinden of het per toeval weten.
Als het makkelijk was geweest, was het waarschijnlijk al wel gelukt
Maar ik ga het wel bij keukenboeren proberen heb daar meer kans mee... of dat ze iig weten hoe dit type profiel heet. En anders wordt het iets anders op maat maken.