Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
muppetmayo schreef:Die Wildmint ben ik ook echt heel erg benieuwd naar!
Wellicht ruik ik die nu wel
Welke was er trouwens nou zo goed met verkoudheid? Was dat nou Balsam Cedar van WME? Die heb ik nog liggen.
PLK schreef:Hier nog een geurtjes gek! Heeft iemand al eens een Candleberry kaars geprobeerd? Schijnen de sterkst ruikende kaarsen te zijn? Annemarie van de duizendpoot heeft nu de wax ervan te koop en heb daar al een paar van gebrand. Heeeerlijke geuren en inderdaad erg sterk en ze geven weken geur af!
Alwiene schreef:Heb net het grootste deel van mijn wax geteld. Uitgedrukt in brandbeurten (tart=2 woodwick=2 en firefly=3) kom ik op 622. Dan ligt er nog een beetje boven. Dus denk dat ik de 700 wel aantik
Momo2 schreef:muppetmayo schreef:Die Wildmint ben ik ook echt heel erg benieuwd naar!
Wellicht ruik ik die nu wel
Welke was er trouwens nou zo goed met verkoudheid? Was dat nou Balsam Cedar van WME? Die heb ik nog liggen.
Ik vond de wildmint te sterk en de mintgeur te overheersend maar misschien is het wel anders als hij brand.
PLK schreef:Hier nog een geurtjes gek! Heeft iemand al eens een Candleberry kaars geprobeerd? Schijnen de sterkst ruikende kaarsen te zijn? Annemarie van de duizendpoot heeft nu de wax ervan te koop en heb daar al een paar van gebrand. Heeeerlijke geuren en inderdaad erg sterk en ze geven weken geur af!