Hier toch de melt er maar uit gehaald, ik was benieuwd naar de anderen.

Nu staat Afternoon Retreat op van Bridgewater, ook heeerlijk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Oh oke! Ik dacht gewoon een persoonlijke creditcard was. Via een andere zakelijke is denk ik wel wat raar voor de belastingdienst idd.
Inderdaad, die gripzakjes zijn ideaal.
Welk(e) merk(en) bedoel je bij de 1000poot?
Alwiene schreef:Folie vind ik niet handig, dat is zo'n gepruts als ik steeds lekker wil snuffelen. Zakjes lijken mij het handigste, maar die ik zelf heb uit China zijn erg dun en te klein voor YC tarts.
Stamper, wat kosten die zakjes ongeveer dan? Want met verzendkosten erbij kan ik ze misschien net zo goed ergens gewoon bestellen
Stamper schreef:Alwiene schreef:Folie vind ik niet handig, dat is zo'n gepruts als ik steeds lekker wil snuffelen. Zakjes lijken mij het handigste, maar die ik zelf heb uit China zijn erg dun en te klein voor YC tarts.
Stamper, wat kosten die zakjes ongeveer dan? Want met verzendkosten erbij kan ik ze misschien net zo goed ergens gewoon bestellen
Kleintjes = 100 voor 1.25.
Grote = 40 voor 1.50
En dan gaat er nog 50% vanaf
Yonker schreef:Wme zolang de factuur op de naam staat van je bedrijf, maakt het niet uit hoe je hem betaald. Tis alleen boekhoud kundig vervelendmaar de bd gaat daar niet moeilijk over doen