Je gaat naar boven om richting de gates naar vluchten binnen europa te gaan. Dan eigenlijk alleen rechtdoor/linksachterin. Soort van gewelfde bedjes zijn het. Als je naar boven komt heb je rechts nog een eten/drinken standje en een gang richting gates en links kun je naar beneden richting bagagebanden. Het spreekt wel redelijk voor zich eigenlijk. Gewoon rechtdoor en dan op een klein verhoginkje .
@MDH; voor vluchten binnen europa hoef je niet door de douane, dus daar kom je niet langs, maar de trap omhoog richting europese vluchten zit inderdaad vlak voor de douane.
Je moet altijd langs de duane ook al blijf je in Europa
Murthul
Geplaatst: 22-08-17 00:31
M_D_H schreef:
Je moet altijd langs de duane ook al blijf je in Europa
Ik bedoel de paspoortcheck, jij waarschijnlijk de veiligheidscheck waarbij je tas gecheckt word. T is inderdaad na die veiligheidscheck en een trap omhoog vlak voor de paspoorcontrole voor als je naar buiten europa vliegt.
Niet helemaal maar wel stuk beter ^^ Nog wel (flinke) hoofdpijn als ik wat inspanning heb geleverd en merk nog wat concentratie dingetjes die niet kloppen. Dagen in de week door de war en hoofdrekenen (wat ik voorheen super goed kon)
En als ik echt over mijn grens ga nog wel misselijk. Maar er zit nu wel vooruitgang in
M'n broertje heeft op Schiphol gewerkt bij een broodjeszaak, die moest dan om 04:00 uur beginnen ofzo. Nou hij liever dan ik, ik begin op z'n vroegst om 12u
Ik zou gewoon lekker aan een borrel gaan
Mossel
Geplaatst: 22-08-17 01:54
Smee__ schreef:
Wat fijn Mossel! Daar was je al een tijd niet geweest toch?
Lekker is dat Roosch Hoe laat vlieg je?
Ik ben zo blij als de zomer over is en die poedersuiker weer weg zijn
He! das geen borrel Laat uhm je smaken! Ik zit aan de aardappel anders met kipspies en een heerlijk glaasje appelsap Met nog meer overheerlijke hoest en kokhals geluiden op de achtergrond