Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:26

_mexx_lady_ schreef:
Eens even kijken!

Edit: en dan herinner je je opeens dat je als Belg niet kan bestellen op de nederlandse H&M. Achtereen maar eens langs in de winkel dan

Ojaa, dat klopt -O- Belachelijk dat je niet online kan shoppen zeg. Kan je het niet laten afleveren in nl bij een Kiala punt? Weet niet hoe dicht je bij de grens woont.

@Connie, vind alleen de laatste leuk eigenlijk :)

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:35

Ik vind ook alleen de laatste rok leuk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 19:37

Ik woon op nog geen 10 minuutjes van de grens! Even zoeken voor een kiala punt dan. Vroeger kon ik laten aankomen in een postNL punt maar dat doen ze niet meer.. Teveel gedoe
Herinner me net ook dat je dan alsnog een nederlands huisadres moet opgeven. En ken zo snel niemand die in NL woont :') Ach ik ga wel gewoon een keer in de winkel kijken en anders pech maar toch bedankt!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 20:13

sannerocky

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:23

Zo, ik heb weer een boel gemist hier zie ik wel! :') Een week niet gereageerd en 10 pagina's verder hahaha

Ik heb ondertussen even een bikinibovenstukje gescoord bij de H&M voor 3 euro :o Lekker zwart! }:) Ik wilde m eerst in het kobaltblauw, maar dat rotding was uitverkocht in mijn maat :n Ik baal daar nog steeds van ( 2,5 weken later..) :'(

En ik heb ook nog eens uitgevonden dat die kleur echt geweldig staat bij blond haar, al zeg ik het zelf :list: hahaha :D Dus dat wordt mijn kleur dit jaar!

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 21:34

Hey! Jullie hebben wel aardig verstand van kleding dus vraag ik het hier ook maar.
Weet iemand waar ik zo'n jurkje kan vinden? (Of rokje, maar liever jurkje)

Afbeelding

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:42

roombolletje schreef:
Hey! Jullie hebben wel aardig verstand van kleding dus vraag ik het hier ook maar.
Weet iemand waar ik zo'n jurkje kan vinden? (Of rokje, maar liever jurkje)

[ Afbeelding ]

Nelly, bonprix, monki, etc

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:55

Ladies, ik heb wat besteld bij de H&M, en ik wil 1 item retourneren. Ik heb besteld met factuur er bij zeg maar, geen maandfactuur voor de duidelijkheid.

Moet ik dan het hele bedrag betalen en ervan uit gaan dat ik het overige deel terug krijg? Of moet ik het bedrag MIN het geld van dat ene item overmaken? Ik ben bang dat als ik dat laatste doe, het niet goed overkomt.. :s

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 22:58

Overmaken - datgene dat je terug stuurt en dan volgens mij + 1 omdat je wat terug stuurt.

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:00

Ohja trouwens:

Afbeelding

1 is het bikinitopje wat ik voor 3 euro heb gescoord!
2 is die blauwe die ik dus niet heb kunnen bemachtigen :')
3 is het item wat ik ga retourneren, hij valt me iets té 'klokkerig'. Ik vind de bovenkant van het jurkje wel echt heel gaaf.. Ik heb ook al zoiets, maar dan een strak model, ik wou dat deze ook strak was! Wat vinden jullie ervan, als je m zo op de foto ziet?
4 wat vinden jullie van dat jurkje?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:46

Sanne; bikini is leuk! Had zelf ook een bikini in de sale gekocht, ook twee euro :') en ook een zwarte. M'n eerste zwarte bikini :D

3 vind ik echt heel erg mooi. Zelf overwogen om hem te bestellen maar ik vond het geen uitgaansjurkje en dus moet ik er in het dagelijks leven altijd wat overheen doen. Vind jurkjes mooier zonder jasje/vest dus gekozen voor geld besparing en niet besteld :)

En 4 vind ik niks aan, sorry :+

Heb zojuist ook een kleding detox gedaan, twee vuilniszakken voor het goede doel, een voor me nichtje en een om te verkopen :D alle spullen in m'n kast opnieuw opgevouwen en ingedeeld. Valt best mee hoeveel kleding ik heb als ik nu in m'n kast kijk :') ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:49

Ik ben echt benieuwd naar een foto van jouw kast, Roos.. :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-15 23:53

Ik vind alles leuk :)
3 is heel classy maar niet mijn stijl wel tof hoor! (:
4 vind ik leuk, heel lief :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 00:27

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:19

Bedankt dames!

Ja, ik baal nog steeds dat ie niet zo mooi viel -O- Voor een langer iemand, en iemand met smalle heupen is ie leuker.

Ik ga dat zwart witte jurkje ook niet bestellen hoor :+ Maar zag m staan, en ben best wel benieuwd hoe die valt haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 10:43

Heb nog een leuk jurkje gevonden in mijn rek, maar nu weet ik ook weer waarom ik 'm niet aandoe :+
Zowel voor- als achterkant zijn nogal bloot. Achterin is geheel open rug tot aan je middel zeg maar, en voorin heb je ook een décolté tot aan je navel. Beetje too much :P

Ga een keer kijken met mama of een tante die met de naaimachine overweg kunnen of er vooraan geen stuk stof tussen gezet kan worden. Dan behou ik de openvallende halslijn zonder gelijk met alles te koop te lopen :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:38

Haha stuur eens een foto van dat jurkje? :)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:40

Varekaj schreef:
Heb nog een leuk jurkje gevonden in mijn rek, maar nu weet ik ook weer waarom ik 'm niet aandoe :+
Zowel voor- als achterkant zijn nogal bloot. Achterin is geheel open rug tot aan je middel zeg maar, en voorin heb je ook een décolté tot aan je navel. Beetje too much :P

Ga een keer kijken met mama of een tante die met de naaimachine overweg kunnen of er vooraan geen stuk stof tussen gezet kan worden. Dan behou ik de openvallende halslijn zonder gelijk met alles te koop te lopen :')

Oeff daar zou ik me ook niet prettig in voelen.

Bikinitopje voor drie euro is altijd leuk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:41

Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar dat jurkje!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 11:48

Een open rug kan heeel mooi zijn!!

En van die rokjes vind ik nummer 1 de leukste. De tweede is leuk voor in de zomer en de 3e is voor een basis outfit prima

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 12:00

Open rug is inderdaad mooi en bij dit jurkje op zich ook wel. Die open voorkant is echter teveel van het goede, dan kan ik even goed met een bikini en rokje door de stad.
Zal even kijken of ik via google een voorbeeld kan vinden.

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 14:46

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:27

Open rug <3 Had ik met NYE ook & heb een superfijne trui van Nelly die tot nét boven je bh open is.
Had met NYE zo'n plakbh op, wat toch wel lastig is als je het warm begint te krijgen :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:29

Oei die rok is totaal niet mijn ding..

Leuke aankopen Sanne!

Ik mag deze maand niks meer bestellen, volgende maand wil ik Allstars aanschaffen, ik twijfel alleen nog tussen witte of zwarte.. Sowieso het lagere model :)

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 15:37

Macy heb je jouw bestelling al binnen? Ik ga deze maand zwarte all stars beginnen, de witte heb ik al! Als je niet van plan bent om dit jaar nog een paar te kopen dan zou ik gaan voor witte. Anders koop je nu zwarte en over een maand of 3/4 witte, haha.