Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

connepon85

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 22:50

Die krultang heb ik ook! Ik vind hem heel goed werken. Merk jij trouwens dat je er droge punten van krijgt? Ik las dat ergens en daarom durf ik hem niet zo heel veel te gebruiken

talievlietie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-15 23:02

connepon85 schreef:
Die krultang heb ik ook! Ik vind hem heel goed werken. Merk jij trouwens dat je er droge punten van krijgt? Ik las dat ergens en daarom durf ik hem niet zo heel veel te gebruiken

Ja werkt super inderdaad. Nee? Gewoon goede heatprotecting gebruiken :)

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 08:03

Ah oke! Goed om te horen!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 09:03

HippoLogic schreef:
_Izabelle schreef:
Ik heb echt een soort dilemma, het persoon dat ons overal gehackt had blijft nu steeds hatelijke reacties overal over achterlaten :') Ik heb de echt gemene verwijderd andere late staan ( Onder de naam Lara https://equinonline.wordpress.com/2015/ ... /#more-640 ) is het mogelijk om een IP adres te blokkeren?

Ik zou ten eerste beginnen de persoon te bedanken: toch weer een view erbij en dat is heel belangrijk voor je blog :P Ik zou er gewoon op reageren maar het feitelijk houden. Ik zou zoiets zeggen:
Citaat:
Paardenbloemen zijn niet giftig, wist je dat ze al worden eeuwenlang gebruik voor medicinale doeleinden? Van de bloemen kun je heerlijke wijn maken, jonge blaadjes zijn voedzaam en lekker in lentesalades en zelfs voor de wortels van paardenbloemen zijn recepten te vinden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Paardenbloem

Je hebt gelijk dat paarden in de natuur geen boter en eieren eten, maar dat paarden 100% herbivoor zijn is ook niet helemaal waar, al zouden we dat graag geloven over onze lievelingen. Lees hier verder http://www.lrgaf.org/deadly_equines.htm

Als je deze persoon blokkeert dat blijft hij/zij je proberen te ergeren op andere manieren. ALs je wél reageert, maar respectvol geef je aan dat je het gezien hebt en dat het je geen drol kan schelen. En bedankt voor de view :')

Mee eens, ik denk dat dat de beste manier is om het aan te pakken. Wel vervelend trouwens, zoiets! :(

Ik schrijf vandaag over mijn nieuwe fiets! Want ik zit in Noorwegen. En ik heb een fiets gekregen. :D
How to Make a Dutch Girl Happy: Give Her a Bike

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 10:20

Leuk stukje Happypaardje. Hoewel ik periodes niet fiets, snap ik wel wat je bedoeld. Het genot van even de fiets kunnen pakken is groot.

Geslaagde bewonersvergadering

Ik ben het bloggen weer aan het oppakken. Nu ik weer terug in Wageningen ben hoop ik dat weer wat beter te doen dan eerst. Maar ik begin maar met minimaal 2x per week, in plaats van de 6x per week van eerder.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:09

Dankjewel! :)
En leuk dat je weer begint met bloggen, gaat je stukje toevallig over een idealis-complex? (aangezien je in wageningen woont enzo)

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 11:21

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 12:46

@Izabelle, op het moment dat ik zie dat de blogger in kwestie een persoonlijke vete uitvecht in de commentaren dan ben ik weg en kom ik niet meer terug ook. Het verstandigste in deze is om je wachtwoorden te veranderen in sterke wachtwoorden en om alle commentaren van die persoon te verwijderen. Als jij eropin gaat dan is dat alleen maar kooltjes op het vuur voor de ander. Het uitvechten van dit gebeuren op je blog zal je bezoekersaantallen niet ten goede komen.

Leuk artikel Yvette! Ik ben ook altijd vrij lang bezig om tot de uiteindelijke koop te komen. Je hebt een fijn objectief gekocht, ik heb hem gehad maar gebruikte hem te weinig en heb hem uiteindelijk weer verkocht.

Ik heb vandaag OPI Just BeClaus op mijn blog. Ik vind hem zo gaaf!

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 13:06

@ Tazzey, mee eens. Ik vind het commentaar op de reactie ook een beetje kinderachtig: "doe zelf iets aan je kennis". Die reactie die iemand hierboven gaf als voorbeeld klonk veel beter. Daarnaast vond ik de reactie niet eens zo heel vreemd, aangezien ik hetzelfde dag. Ik ga m'n paard toch geen bakmeel voeren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 15:53

Ik heb vandaag mijn layout (weer eens) veranderd en show ook nog eens mijn nieuwe tattoo. Ik ben van plan weer wat actiever te gaan bloggen dus mocht je me nog niet volgen op Bloglovin, doe dat vooral :D

http://polish-or-urban.com/

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:01

Zou iemand feedback op m'n site willen geven? :)
In februari vertrek ik naar Nieuw-Zeeland en wil graag vrienden op de hoogte houden via mijn blog.
Ik ben hier echt een leek in, dus als er tips zijn hoor ik het graag. :D

Link staat in mijn onderschrift.

Mandarijn12

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 17:32

Ik zou de achtergrond iets minder transparant maken, maar verder ziet het er echt super uit!

Izabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:25

Bedankt iedereen voor de tips, ik heb mijn reactie inmiddels aangepast. Ik ben alleen vergeten te vermelden dat dit nu al een aantal weken doorgaat en ik het echt spuugzat ben. Daarbij heb ik geen respect voor iemand die al onze artikelen, filmpjes en facebook heeft verwijderd. Daarnaast ken ik deze persoon ook in privé en weet ik inmiddels wel dat je haar het best maar even gelijk kunt duidelijk maken dat je weet dat zij het is. Het grappige is dat we sinds gisteren ook geen commentaar meer hebben gehad terwijl we er normaal minimaal 5 per dag kregen. :')

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:35

Een vriendin van me heeft vandaag nieuwe banners gemaakt voor de Facebookpagina van mn blog en het is gaaaaf! http://www.facebook.com/lightsthroughtherain
Ik hoop echt dat ze mn hele website in die layout kan maken. Zij is echt heel goed met websites bouwen enzo, ik ben zo blij! :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 18:42

Zijn mooi geworden, Marleen!

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:28

Mandarijn12 schreef:
Ik zou de achtergrond iets minder transparant maken, maar verder ziet het er echt super uit!

Thanks! Zat ik ook over te twijfelen. Bij minder transparantie is de tekst beter leesbaar.
Ga ik veranderen. :D

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:32

Resfeber schreef:
In februari vertrek ik naar Nieuw-Zeeland en wil graag vrienden op de hoogte houden via mijn blog.

Ik vind je site er ontzettend mooi uit zien! _/-\o_
Heb je die foto op de achtergrond zelf gemaakt?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 19:37

Wat ik storend vind is dat op mijn mobiel de foto zich herhaald.

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:17

Dankje Nienke!

Ik heb eigenlijk niet veel toe te voegen op je nieuw-zeeland blog. Ik vind het iig supervet dat je erheen gaat! Een collega van me is ook naar Nieuw-Zeeland maar die houdt geen blog bij, helaas.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:21

happypaardje schreef:
Resfeber schreef:

Ik vind je site er ontzettend mooi uit zien! _/-\o_
Heb je die foto op de achtergrond zelf gemaakt?

Nee, die ga ik veranderen als ik zelf een foto ter plaats heb kunnen maken. :D
Dankjewel!

@Tazzey: De achtergrond foto? Hmm, moet eigenlijk niet gebeuren. Even kijken of ik dat kan veranderen, thanks.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:40

De achtergrond foto inderdaad. Ik had een screenshot gemaakt met mijn mobiel maar het uploaden lukte niet, ik zal hem later even uploaden.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:41

Tazzey schreef:
De achtergrond foto inderdaad. Ik had een screenshot gemaakt met mijn mobiel maar het uploaden lukte niet, ik zal hem later even uploaden.

Hoeft niet. Ik zie het nu net ook op mijn mobiel. :j

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:48

connepon85 schreef:
Ik heb ook weer een video gemaakt. Vanaf nu ga ik vaker video's maken:

[ Video ]

Het was echt heel leuk om bij Joyce Heuitink langs te gaan. Vrijdag plaats ik deel 2 om 9.00 uur. Merken jullie verschil tussen blogs of video's met betrekking tot views/positieve reacties etc.?

Wauw connepon85, ik was even aan het teruglezen en toen kwam ik dit tegen. Dat filmpje zit mooi in elkaar, complimenten! Ik klikte het uit nieuwsgierigheid aan en heb het helemaal af gekeken. Super :).

En Marit, ik heb net weer gefascineerd naar je nieuwe post met de creepy pics zitten kijken. Geweldig!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 20:51

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-15 21:03

Bijna vergeten, mijn artikel van vandaag! Ik heb onlangs Treacle Moon ontdekt en nu is het mijn favoriete douche-gel. Dus een review! Review: Treacle Moon

En.. mijn spiegelreflex heeft net zijn allereerste selfie gemaakt, voor mijn blog van morgen. :')