Maar ik denk dat iedereen toch wel iets mee krijgt van dit buiencomplex

Dank je, Agossie, ben ook blij dat ze thuis staan.
Straks nog wel even kijken natuurlijk ...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shirley schreef:Weet niet waar jij zit, unihorses ?
Maar ik denk dat iedereen toch wel iets mee krijgt van dit buiencomplex
Dank je, Agossie, ben ook blij dat ze thuis staan.
Straks nog wel even kijken natuurlijk ...
unihorses schreef:xTitanic schreef:Oke, momentje want moet alles nog van het kaartje halen
flits, boem , schrik, camera kapot
ohjajoh6 schreef:nog een ruim half uur Poetser... Ik zit ook helemaal niet op mijn gemak op moment; wat een noodweer en mij veel te heftig en te lang durend onweer, ik heb mijn paarden niet aan huis staan en ze kunnen hun stal in hoor, maar het zint me echt helemaal niets, terwijl ik om half 10 pas thuis was en toen echt zo iets had van: "ik kan ze nu toch niet voor de nacht op stal zetten, ze gaan net pas zelf weer naar buiten (dazen enzo), nu heb ik spijt...
ohjajoh6 schreef:nog een ruim half uur Poetser... Ik zit ook helemaal niet op mijn gemak op moment; wat een noodweer en mij veel te heftig en te lang durend onweer, ik heb mijn paarden niet aan huis staan en ze kunnen hun stal in hoor, maar het zint me echt helemaal niets, terwijl ik om half 10 pas thuis was en toen echt zo iets had van: "ik kan ze nu toch niet voor de nacht op stal zetten, ze gaan net pas zelf weer naar buiten (dazen enzo), nu heb ik spijt...