Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_mexx_lady_ schreef:Hallo mag ik me even melden?
Ik wil iets bestellen op Ebay, maar aangezien het al van best grote waarde is dacht ik dat het beter is om verhaal of tips te halen bij jullie!
Het gaat over een bedrag van 75 euro ongeveer. De verkoper heeft een website en een eigen winkel in Engeland. Mijn doel is om te betalen met Paypal ( als ik dit aan het werk krijg, ik snap er geen bal van)
Hoe weet je of je een betrouwbaar artikel krijgt? Over het algemeen zijn de reviews heel positief ook.
Emmaa_ schreef:_mexx_lady_ schreef:Hallo mag ik me even melden?
Ik wil iets bestellen op Ebay, maar aangezien het al van best grote waarde is dacht ik dat het beter is om verhaal of tips te halen bij jullie!
Het gaat over een bedrag van 75 euro ongeveer. De verkoper heeft een website en een eigen winkel in Engeland. Mijn doel is om te betalen met Paypal ( als ik dit aan het werk krijg, ik snap er geen bal van)
Hoe weet je of je een betrouwbaar artikel krijgt? Over het algemeen zijn de reviews heel positief ook.
Is 1 item 75 euro? Dan zou ik het niet doen. Je pakketje wordt er dan waarschijnlijk uit gepikt door de douane.. In NL moet je dan 40 procent van het aankoopbedrag aan de deur betalen, cash en gepast. Als je dat niet kan krijg je, je pakket ook niet
Murthul schreef:Emmaa_ schreef:Is 1 item 75 euro? Dan zou ik het niet doen. Je pakketje wordt er dan waarschijnlijk uit gepikt door de douane.. In NL moet je dan 40 procent van het aankoopbedrag aan de deur betalen, cash en gepast. Als je dat niet kan krijg je, je pakket ook niet
Dat geld niet binnen europa he.Binnen europa is vrij handelen. Je bent via paypal overigens ook verzekerd, als je je pakje niet ontvangt kun je een case aanmaken en je geld terugvragen.