[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:37

Jongens.. Doe gewoon een apart topic voor aanvragen in de hk, en hou hier het laten zien blabla gedeelte. Of hou die groepsapp aan. Er zijn nu eenmaal verschillende meningen en hier een gedeelte is die zegt, liever geen quotes, eindeloos gezever of iemand wat wil meenemen etc, doen jullie dat in een apart topic of in die app toch? Ik zit ook niet te wachten op het feit dat dit een hk topic wordt of een pagina's met alleen maar quotes of iemand wat wil meenemen. Of pb's omdat ik zo lekker dichtbij woon en vast wel wat wil halen. Want die heb ik vaak zat gehad. Die dat gaan sowieso mis en dan krijg je daar weer gezeik over...
En nee, t feit dat een paar hun zin willen doordrammen en dat een paar daar het niet mee eens zijn, is geen gezeik of gezeur, wel een tegengestelde mening :) en dat mensen een andere mening hebben, tjah dat gebeurd nu eenmaal in forums/het leven..

Nu graag weer ontopic, primark en aankopen dus :j

Michelle_96

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:54

Daar ben ik het niet mee eens.. Ik wil geen 2 topics is alleen maar onhandig vind ik.. En omdat jullie een andere mening hebben moeten wij maar 2 topics nemen, nou daar ben ik het dus totaal niet mee eens.. Dan krijg je weer 2 groepen..

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:57

Nee, wij vinden het gewoon niet fijn als er een paar mensen zijn die andere dingen willen, het hele topic dan maar zo moet en andere ermee moeten dealen. Ik snap niet waarom
Twee topics onhandig zijn? Kunnen jullie daar lekker Off-topic gaan en dingen aanvragen, en wij hier laten zien wat qe gekocht hebben en waar we dingen gekocht hebben? Is toch een mooi compromis ipv alleen maar op elkaar zeiken wij willen dit en wij willen dat? En al verplaatst dit topic naar hk, zal ik nog wel een topic openen op LZP zodat er een is zonder aanvragen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 18:59

Ik durf bijna m'n aankopen van vorige week niet meer te posten nu. Moeten we nu voortaan erbij zetten of we wel of niet iets mee willen nemen bij iedere post? Ik zou t niet eens durven omdat die maten soms idioot vallen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:07

Maar Michelle, je kan dan toch juist in het HK topic blijven? en daar offtopic posten en dingen meenemen voor een ander?
Je HOEFT dan niet meer hier te posten.
Je wil er toch al naar HK, dus ik snap je probleem eerlijk gezegd niet?
Ik vind het een prima oplossing!

Idd Chelle, dat zei ik ook al in een pb naar Celien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:12

Daarom.. Ik had vorige keer een rokje gekocht; op t kaartje stond maat 34, op de kledinghanger stond maat 34 dus ging k er vanuit dat t maat 34 was. Had geen zin om te passen (alexandrium) maar toen k eenmaal thuis was bleek het een maat te zijn die niet eens in de buurt kwam van 34; in t waslabel stond iets van maat 40 of hoger (kat ligt op schoot dus k kijk zo wel wat de maat nou was). Uiteindelijk heeft vriendlief t rokje uit elkaar gehaald, tailleband ingekort en weer vastgemaakt maar alleen daarom zou ik dus echt geen kleding oid voor anderen meenemen..

Verder snap k echt niet waarom er na 5 topics ineens gezeken moet worden over het feit dat een handje vol bokkers ineens van menig zijn dat dit een HK moet worden omdat zij geen zin hebben om 2 topics 'bij te houden'. Het gaat al 5 delen goed dus ik snap t probleem niet maar dat zal wel aan mij liggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:18

chelle_dora schreef:
Ik durf bijna m'n aankopen van vorige week niet meer te posten nu. Moeten we nu voortaan erbij zetten of we wel of niet iets mee willen nemen bij iedere post? Ik zou t niet eens durven omdat die maten soms idioot vallen.

Juist wel posten *\o/*

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:26

Jeetje wat een nare sfeer hier opeens.. Maak aub een apart HK topic aan en stop met elkaar beledigen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:35

Celiien schreef:
Nee, wij vinden het gewoon niet fijn als er een paar mensen zijn die andere dingen willen, het hele topic dan maar zo moet en andere ermee moeten dealen. Ik snap niet waarom
Twee topics onhandig zijn? Kunnen jullie daar lekker Off-topic gaan en dingen aanvragen, en wij hier laten zien wat qe gekocht hebben en waar we dingen gekocht hebben? Is toch een mooi compromis ipv alleen maar op elkaar zeiken wij willen dit en wij willen dat? En al verplaatst dit topic naar hk, zal ik nog wel een topic openen op LZP zodat er een is zonder aanvragen ;)

Precies heel veell centrale topics hebben daarnaast een HK topic. Dus gooi dit maar naar de HK. Openen we gewoon een centraal topic op LZP.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:37

Maar eh Lous, waarom moet dit topic dan ineens maar een HK worden? T staat een ieder vrij om zelf een HK te openen toch? ;)

Dit ís namelijk al een topic op LZP tenzij m'n telefoon in de war is.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:38

Als het topic naar HK gaat mag er geen LZP topic meer omdat er dan teveel zoals jullie zeggen off-topic gepraat komt! En ik wil ook laten zien als ik iets gekocht heb dus moet ik dubbel gaan praten daar pas ik net zo goed voor..
Chelle_dora dat slaat ook nergens op want wij vragen het gewoon en zien wel wie er op reageerd..

Het heeft niks met geen zin te maken hoor.. Vind dubbel posten alleen een beetje een domme actie!

Nu krijgen wij steeds het negatieve woord omdat wij wat anders willen maar dit gaat al langer zo alleen niemand zet het door.. Niet iedereen heeft gewoon de kans om naar de primark te gaan, dus dan is dit wel een oplossing. Ik kan 1x per jaar ongeveer en zolang hangt het meeste nou eenmaal niet in de winkel!

Het naar HK gaan is trouwens in overleg en na aanraden van de mod hoor!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:39

Dat kan ook,maakt niks uit. Als het in 1 van de topics maar gewoon blijft zoals het nu is . :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:40

Dan is het toch geen punt voor de dames om een eigen HK te maken? Dit topic loopt nu al 5 delen door. Beetje raar als daar nu ineens een HK van gemaakt moet worden.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:40

Ik heb alleen maar van de week hier het idee geopperd om een quote lijstje te maken, omdat ik (en wel meer mensen hebben hetzelfde probleem denk ik) wel eens wat mee wil nemen voor anderen omdat ik dicht bij woon, maar ik nooit meer heb onthouden waar er de laatste paar pagina's om gevraagd is.
Dit vonden mensen een goed idee, maar een whatsapp groep misschien toch handiger/ sneller.

En sindsdien is hier alleen maar discussie over wat het moet worden en waarom mensen het vervelend vinden dat er om kleding wordt gevraagd.
Nu wordt er ook al elke pagina om kleding gevraagd, dus wat is het probleem om dat dan gewoon in een quote lijstje te doen??

Dit hele idee is uitgemondt in een aantal personen die enorm aan het zeuren zijn over dat het topic vervuild wordt, en dat ze alleen kleding willen zien, maar doen er nu nog harder aan mee zelf om het topic enorm te vervuilen met een welles nietes spelletje. Laat iedereen lekker zn eigen ding doen, de ene post dat ze morgen naar de primark gaat, de volgende post wat ze heeft gekocht, en iemand anders vraagt of iemand iets mee wil nemen, net als het voorheen dus al de inhoud van het topic was, alleen nu overzichtelijk op een lijstje...

Ik zie het probleem niet? :?

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:42

Ik ben net naar de primark op zuidplein geweest, in vergelijking met alexandrium op vrijdag, vind ik deze keurig opgeruimd.

Vond alleen niet veel aan de collectie, zal wel veel HP shirts hangen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:42

Omdat je dan in dit topic bijna alleen maar quotelijstjes gaat krijgen en dat is absoluut niet handig. Dus dan is het handiger een HK topic te openen of het dus bij een WA groep te houden.
Laatst bijgewerkt door Lous op 02-01-15 19:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:43

[HK] Primark: Voor al je aanvragen en gebabbel!

alsjeblieft dames, ben een beetje klaar met het gemierenneuk. Dus de gene die het nog over een whatsapp willen hebben of alles over aanvragen wilt stellen. Veel plezier in het HK topic.
Nu hier gewoon weer lekker foto's van aankopen!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:43

Ja, zonder dat er eerder overleg hier gepleegd is.. Het is 'wij willen dit en doen ditm pats boem en het moet allemaal maar gedaan worden...
En ik snap het sowieso niet meer, want waarom wordt er dan een whatsapp groep gemaakt en dan vervolgens dit topic ook ermee worden bevuild? Is toch ook dubbel posten....
En ja ik vind het irritant als er ellenlange pagina's komen met alleen maar quotes van mensen die iets moeten hebben maar niet zelf de moeite nemen... Net zoals ik die berichten en pbs waar mensen het vragen irritant vind, maar dat negeer ik maar.. het is banketstaaf als je er niet een vlakbij hebt, maar dat is niet óns probleem, hoe egoïstisch jullie dat ook vinden... Ik zou het niet eens durven vragen aan een vreemde :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:44

Dank u zeer!!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:47

Nu ga je zelf door.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:47

Wie dramt er nou :') ?

:wave:

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:48

We vervuilen het topic niet alleen aangezien sommige njet in de app willen maar wel mee willen nemen kan het alleen maar ook in het topic..! En mroes_1992 die kan je wel verwijderen want als we dan zo nodig 1 moeten maken doen we dat zelf wel! Wij hoeven gedwongen naar een ander topic!

Anoniem

Celiien schreef:
Ik heb een leik rokje gekocht die in de aanbieding was voor 5,-, dan nog 2 riemen en 2 packs sokken. Hier hadden ze ook nog volop onesies en pyama's!

Kom maar op met je foto *\o/*

Celiien

Jongens jongens.. Ik ga nu een mod halen want het is echt gekkenwerk...

Foto komt straks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-15 19:49

Michelle_96 schreef:
We vervuilen het topic niet alleen aangezien sommige njet in de app willen maar wel mee willen nemen kan het alleen maar ook in het topic..! En mroes_1992 die kan je wel verwijderen want als we dan zo nodig 1 moeten maken doen we dat zelf wel! Wij hoeven gedwongen naar een ander topic!

My god hee. Ben jij een keer tevreden?