Al vond ik het outdoor karten met alleen maar mannen vorig jaar wel een beetje spannend moet ik toegeven.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Een klant die niet weet wat ie wil
'Deze termen moeten vertaald worden!'
'Nee ze moeten bilingual (dus Engels met de NL vertaling erachter)!
'Nee ik wil ze toch alleen in het Engels laten!'
Heel fijn ook dat ie dat laatste bedenkt net nadat ik alles voor de tweede keer heb aangepast. Was ook maar een paar uur werk die ik niet beter had kunnen besteden
Foaly schreef:Foaly schreef:Een klant die niet weet wat ie wil
'Deze termen moeten vertaald worden!'
'Nee ze moeten bilingual (dus Engels met de NL vertaling erachter)!
'Nee ik wil ze toch alleen in het Engels laten!'
Heel fijn ook dat ie dat laatste bedenkt net nadat ik alles voor de tweede keer heb aangepast. Was ook maar een paar uur werk die ik niet beter had kunnen besteden
En nu moet het wéér anders en liefst nog vandaag want anders is het te laat bij de klant. Protip, bedenk volgende keer wat je wilt vóórdat je iemand aan het werk zet, wordt iedereen veel gelukkiger van
Foaly schreef:Ja het is op uurbasis gelukkig en van de baas mag ik het aantal uur flink naar boven afronden. Hoofdpijntoeslag heet dat bij ons![]()
Neemt niet weg dat het een poedersuiker is die ik liever niet had gedaan, maar dat maakt het wel een beetje goed
Alja schreef:Maar echt hè?!
Morgen laatste dag ib en laatste dag voor de kwartaalcijfers, al zoveel gestreste mensen vandaag aan de telefoon gehad
Pluisje1998 schreef:Hier de aangifte IB ingevuld vandaag, door een overlijden een tijd terug zit ik met een huis in mijn maag wat niet verkocht kan worden, waar ik wel IB over moet betalen. Is heel veel geld, wat ik dus helemaal niet (liquide) heb. Maar ja, daar heeft de belastingdienst geen boodschap aan
DuoPenotti schreef:Mijn ergernis:
De eerste dazen weer gespot.
Dat is dan denk ik de runderdaas of hoe dat ding ook heet, niet de wel bekende smalle regendaas.
Maar een XXL bromvlieg die steekt.
Gaat ook niet op hals en flank zitten, maar bij uier en koker.
Ze zijn elk jaar eerder dan de regendazen...nu dus alweer
Verbaasd mij altijd dat ik bokkers daar zo weinig over hoor.
Lijkt me stug dat die enkel hier zitten...
Pluisje1998 schreef:Hier de aangifte IB ingevuld vandaag, door een overlijden een tijd terug zit ik met een huis in mijn maag wat niet verkocht kan worden, waar ik wel IB over moet betalen. Is heel veel geld, wat ik dus helemaal niet (liquide) heb. Maar ja, daar heeft de belastingdienst geen boodschap aan
CupCakes_ schreef:Soms is onregelmatig werken in de zorg wel stom.
Voorbeeld: vanavond ga ik de nacht in, dus overdag nu soort van vrij. Maar ik kan weinig gaan doen met vrienden omdat die gewoon een 8-5 baan hebben![]()
En dit komt inmiddels zo vaak voor, het is dat ik mijn werk leuk vind, maar anders zou ik alleen daarvoor gaan switchen.
Shenavallie schreef:CupCakes_ schreef:Soms is onregelmatig werken in de zorg wel stom.
Voorbeeld: vanavond ga ik de nacht in, dus overdag nu soort van vrij. Maar ik kan weinig gaan doen met vrienden omdat die gewoon een 8-5 baan hebben![]()
En dit komt inmiddels zo vaak voor, het is dat ik mijn werk leuk vind, maar anders zou ik alleen daarvoor gaan switchen.
Je kunt het ook omdraaien. Kunnen zij niet eens een dagje door de week vrij nemen om wat te ondernemen?