Oke, hij ging al een jaar langer mee dan verwacht en we gaan hem meteen compleet vervangen en upgraden, maar toch. Dat waren centjes die ik nog niet hoopte uit te hoeven geven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:miereneter schreef:
Heerlijke beschrevenen zeer herkenbare ergernis. White Van Man is vanaf nu opgenomen in mijn verbale repertoire, klinkt nog wat aardiger dan wat ik ze meestal noem.
Whaha bij mij ook, "White Van Man", te grappig.
Zebrastreep schreef:Verjaardagen, en dan vooral verjaardagen in de ochtend.
Alleen de taart vindt ik leuk
_Rebecca schreef:Mijn zusje. En mn vader.
Mijn zusje (9) doet een half uur over het eten van een mini-croissantje. ZE IS 9! En t is niet 1x dat dat gebeurd, maar elke dag, elke keer dat we eten doet ze er enorm lang over. Ik mag inmiddels ook niks meer zeggen over dat ze smakt, wat "iedereen eet op zijn eigen manier" en "misschien moet jij dan even ergens anders gaan zitten, dan heb je er minder last van"
En mn vader boos elke keer broertje en ik er wat van zeggen, want nu pesten we haar.
Zebrastreep schreef:Verjaardagen, en dan vooral verjaardagen in de ochtend.
Paardjes101 schreef:Hieperdi schreef:Het weeeeeer![]()
Ben er zo klaar mee!
Kan niet wachten tot het voorjaar weer begint.
Ik ga mijn paard straks maar binnen zetten denk ik
Het weer ziet er inderdaad niet best uit. Wat vervelend!
Zebrastreep schreef:En vooral omdat de meeste gesprekken altijd uitlopen op discussies. Ik krijg de helft ook niet mee.
Maar aan de andere kant nu heb ik de hele middag straks nog lekker niks.
Maar was nu liever naar mijn paard gegaan om uit te mesten want dat moet straks nu nog. Maar misschien ook wel even lekker.
maralyn schreef:Zebrastreep schreef:Verjaardagen, en dan vooral verjaardagen in de ochtend.
Ohh dit deel ik..
Ik hou zo niet van verjaardagen. Geen idee waarom niet. Maar... Nee, niks voor mij.
Toch lijkt het helemaal niet geaccepteerd te worden. Mijn beste vriendin gelukkig wèl, die denkt er precies hetzelfde over.
Ik ben niet fit. Mijn maag accepteert niks.bah.
Suzanne F. schreef:Ik erger me aan een Netflix serie. Je denkt een romantische leuke serie te kijken en bent benieuwd hoe het eindigt dus ik 2 dagen bingen. Blijkt ie dus super zielig te zijn en nou zit ik met een rotgevoel. Dat kon ik er gewoon niet bij hebben. Waarom wist ik niet vooraf dat het een zielig einde had??