Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

maralyn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 20:42

Dat mijn werk bedenkt, dat ik maandag gewoon een lange dienst draai ipv korte, zonder overleg of vermelden van. En dat je dat ff vier dagen van te voren toevallig ziet.

Dat wordt weer mailen.
Heb ook afspraken buiten mijn werk om.

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 21:46

Hilli schreef:
Overigens hoef je niet met je goed opgevoede hond in de trein te zitten (wat naar voor Pers, die situatie!), maar gewoon ergens wandelen met paard trekt dat soort lui ook aan. Doe je hond aan de lijn als hij niet luistert!

Tja als jouw paard daar niet tegen kan, wat doe je dan in het bos?
Oftewel je hebt te maken met dieren en die kunnen weleens vergeten te luisteren dus beeeje verdraagzaamheid naar elkaar is wel fijn. Het baasje kan beter aangesproken worden als die z’n schouders ophaalt. Tja de mens is ook een (zoog)dier. Nee daarbij keur ik asociaal gedrag van baasje niet goed. Dat kan dus ook een ruiter zijn.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:00

Mijn telefoon heeft ineens zoiets van, laat ik dingen niet bijwerken op het scherm in de widget, maar wel in de app zelf en ik krijg het niet goed. Werkt flink op mn irritatie factortje :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:25

Benzz schreef:
Mkango schreef:
M'n neusriem steekt nog steeds uit aan de zijkanten van Aurochs hoofd. Zo lelijk, maar haar mond dichtsnoeren om die neusriem te helpen vormen is ook weer zo wat. :')

Nachtje in een emmertje met olie leggen?

Niet doen dat is heel slecht voor het stiksel.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:27

Een filmpje van een vrouw die op een magere kleine pony zit te rammen met een zweep en flinke sporen..
Echt, hoe ziek kun je zijn :\

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:34

Vriendin waar ik van de week 112 voor moet bellen is niet van gedachten veranderd en zegt nog steeds dat ze ermee wil kappen.

Heel egoïstisch maar ik kan het er echt niet bij hebben om nu voor haar te zorgen. :n

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:36

MarlindeRooz schreef:
Vriendin waar ik van de week 112 voor moet bellen is niet van gedachten veranderd en zegt nog steeds dat ze ermee wil kappen.

Heel egoïstisch maar ik kan het er echt niet bij hebben om nu voor haar te zorgen. :n

Knuffel

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:38

Ik twijfel of ik haar moeder moet bellen zodat die haar begeleiding kan bellen of dat ik dat zelf doe maandag.

Zucht

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:38

MarlindeRooz schreef:

Dat hoeft ook niet, ze is niet jouw verantwoordelijkheid. :(:)

Laat haar moeder maar bellen en probeer afstand te nemen!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:40

MarlindeRooz schreef:
Ik twijfel of ik haar moeder moet bellen zodat die haar begeleiding kan bellen of dat ik dat zelf doe maandag.

Zucht

Haar moeder bellen!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:42

MarlindeRooz schreef:

Is ook niet jou taak om voor haar te zorgen :knuffel:

Haar moeder wel/haar huisarts/begeleiding.
En moeder zou je misschien nu al kunnen bellen als je in goed contact staat. Zelf zou ik niet tot maandag wachten

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 22:58

Wat rot, MarlindeRooz! Sterkte. Ik zou ook haar moeder bellen. Al is het maar zodat je zelf de zorgen om haar een klein beetje los kan laten.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 23:17

Bullebeest schreef:
Hilli schreef:
Overigens hoef je niet met je goed opgevoede hond in de trein te zitten (wat naar voor Pers, die situatie!), maar gewoon ergens wandelen met paard trekt dat soort lui ook aan. Doe je hond aan de lijn als hij niet luistert!

Oftewel je hebt te maken met dieren en die kunnen weleens vergeten te luisteren dus beeeje verdraagzaamheid naar elkaar is wel fijn. Het baasje kan beter aangesproken worden als die z’n schouders ophaalt. Tja de mens is ook een (zoog)dier. Nee daarbij keur ik asociaal gedrag van baasje niet goed. Dat kan dus ook een ruiter zijn.

Mijn paard kan het prima hebben en doet er niks mee, ook niet op ruiterpaden die vervlochten zijn met het losloopgebied. Maar na de 56ste 'Bonzo kom hier, luisterennnnn' dan denk ik ook wel eens iets onaardigs ja ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 23:22

Hilli schreef:
Bullebeest schreef:

Mijn paard kan het prima hebben en doet er niks mee, ook niet op ruiterpaden die vervlochten zijn met het losloopgebied. Maar na de 56ste 'Bonzo kom hier, luisterennnnn' dan denk ik ook wel eens iets onaardigs ja ;-)
Nog los van het feit dat 'Bonzo' ook een mooie set tanden heeft die ik liever niet in de achterpezen van m'n paard heb hangen.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 23:42

Aan volwassenen die boos doen omdat de elfjes in de Droomvlucht van de Efteling nu verschillende huidskleuren hebben.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-23 23:57

Marcella schreef:
Benzz schreef:

Nachtje in een emmertje met olie leggen?

Niet doen dat is heel slecht voor het stiksel.

Hoezo? Doe ik zo vaak. En alles gaat hier eeuwen mee. Alleen goedkope oliebol kan er niet tegen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-23 00:06

[***] schreef:
Aan volwassenen die boos doen omdat de elfjes in de Droomvlucht van de Efteling nu verschillende huidskleuren hebben.

Het was mij waarschijnlijk niet eens opgevallen als het niet zo pontificaal in de media had gestaan :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 00:15

xPabloBokt schreef:
[***] schreef:

Het was mij waarschijnlijk niet eens opgevallen als het niet zo pontificaal in de media had gestaan :')

+1 :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 00:27

Ik zat ook al te denken ze hadden toch al verschillende huidskleuren? Het is ook al even geleden dat ik naar de efteling ben geweest

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-23 00:35

Heb het meer gehad over het feit dat Oberon eindelijk twee slippers aan heeft na decennia met één blote voet te hebben gezeten _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 01:12

Zebrastreep schreef:
Ik zat ook al te denken ze hadden toch al verschillende huidskleuren? Het is ook al even geleden dat ik naar de efteling ben geweest

Dacht ik eigenlijk ook :=
Vreemd dat mensen daar zo boos om worden

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 01:22

Benzz schreef:
Hoezo? Doe ik zo vaak. En alles gaat hier eeuwen mee. Alleen goedkope oliebol kan er niet tegen.

Alleen maar kans dat stiksel sneller vergaat, maar heb gelukkig geen paard meer en was ook maar tip van zadelmaker. Die zal het dan wel mis hebben.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 03:31

Half 3 en over mijn slaap heen. Eerst tot 2x toe bijna slapen en weer wakker worden van mijn huisgenoot die enorm schrikt in zijn slaap , vervolgens weer een hoestbui wil ik wat drinken zie ik in de keuken een heel mierennest tot leven komen dus wij zo snel als het kan wat mieren weg spoelen en in de stofzuiger. Komt meneer op het geniale idee om er maar anti schimmelspray op te doen en ze door de wc te spoelen waardoor de badkamer nu enorm stinkt en ik haat die lucht. Ben altijd direct bang als je dan gaat plassen je je zelf vergiftigt :+

En dan moet ik nog gaan slapen echt top..m

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 04:04

Hier ook nog wakker omdat de buurman lekker tot kwart over 2 muziek bleef draaien. Ik haat die vent echt.
En precies wanneer ik morgen of eigenlijk al vandaag een belangrijke en spannende dag heb waar ik graag uitgerust voor ben

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-23 08:49

xPabloBokt schreef:
[***] schreef:

Haha hier idem dito.
Als ze mij hadden gevraagd welke huidskleur hebben de elfjes had ik geen antwoord gehad.