Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hilli schreef:Overigens hoef je niet met je goed opgevoede hond in de trein te zitten (wat naar voor Pers, die situatie!), maar gewoon ergens wandelen met paard trekt dat soort lui ook aan. Doe je hond aan de lijn als hij niet luistert!
MarlindeRooz schreef:Vriendin waar ik van de week 112 voor moet bellen is niet van gedachten veranderd en zegt nog steeds dat ze ermee wil kappen.
Heel egoïstisch maar ik kan het er echt niet bij hebben om nu voor haar te zorgen.
MarlindeRooz schreef:Vriendin waar ik van de week 112 voor moet bellen is niet van gedachten veranderd en zegt nog steeds dat ze ermee wil kappen.
Heel egoïstisch maar ik kan het er echt niet bij hebben om nu voor haar te zorgen.
Bullebeest schreef:Hilli schreef:Overigens hoef je niet met je goed opgevoede hond in de trein te zitten (wat naar voor Pers, die situatie!), maar gewoon ergens wandelen met paard trekt dat soort lui ook aan. Doe je hond aan de lijn als hij niet luistert!
Tja als jouw paard daar niet tegen kan, wat doe je dan in het bos?
Oftewel je hebt te maken met dieren en die kunnen weleens vergeten te luisteren dus beeeje verdraagzaamheid naar elkaar is wel fijn. Het baasje kan beter aangesproken worden als die z’n schouders ophaalt. Tja de mens is ook een (zoog)dier. Nee daarbij keur ik asociaal gedrag van baasje niet goed. Dat kan dus ook een ruiter zijn.
Hilli schreef:Nog los van het feit dat 'Bonzo' ook een mooie set tanden heeft die ik liever niet in de achterpezen van m'n paard heb hangen.Bullebeest schreef:Tja als jouw paard daar niet tegen kan, wat doe je dan in het bos?
Oftewel je hebt te maken met dieren en die kunnen weleens vergeten te luisteren dus beeeje verdraagzaamheid naar elkaar is wel fijn. Het baasje kan beter aangesproken worden als die z’n schouders ophaalt. Tja de mens is ook een (zoog)dier. Nee daarbij keur ik asociaal gedrag van baasje niet goed. Dat kan dus ook een ruiter zijn.
Mijn paard kan het prima hebben en doet er niks mee, ook niet op ruiterpaden die vervlochten zijn met het losloopgebied. Maar na de 56ste 'Bonzo kom hier, luisterennnnn' dan denk ik ook wel eens iets onaardigs ja
xPabloBokt schreef:[***] schreef:Aan volwassenen die boos doen omdat de elfjes in de Droomvlucht van de Efteling nu verschillende huidskleuren hebben.
Het was mij waarschijnlijk niet eens opgevallen als het niet zo pontificaal in de media had gestaan