Wat een leuk laatste pakket (tot nu toe). ben ook benieuwd naar de laatste. Hopelijk is het de best saved for the last

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irisskib schreef:Haike goed om te horen dat je er blij mee bent!
Had je gezien dat je de boekensteunen ook nog met foto’s kan versieren?
Ik kon geen leuke Fotos van je vinden vandaar dat er geen Fotos bij zaten
Moet eerlijk bekennen dat ik best zenuwachtig was naar je reactie hoopte zo dat je het leuk vond. Had zo uitgespit wat je graag wou hebben dat ik ineens heel erg begon te twijfelen toen ik het pakket opstuurde maar gelukkig ben je er blij mee![]()
miccamaaike schreef:Eigenlijk is t gewoon wel bijzonder dat er vooral 1 persoon nogal de sfeer bepaald in dit topic en daar mee weg komt omdat dat blijkbaar mag volgens de regels. Wellicht goed om daar volgend jaar dan ook een regel over te maken. Toch jammer van de kerstgedachte zo. Lootjes in de hoge hoed lijkt me ook prima, maar begrijp ook dat dat wellicht consequenties heeft.
Bedankt organisatie! Ik vond het ondanks het 'gedoe' een geslaagde editie. De wekelijkse vragen vond ik erg handig en maakte het voor velen ook makkelijker om aan te haken en actief te blijven.
Nu nog even wachten tot het laatste pakket wordt uitgepakt, ben benieuwd!!
haike schreef:CastaMickey schreef:@haike ben jij mijn santa?
Ik kan niet heel veel van de letters maken dus ik ben begonnen bij de andere hints, als ik op vos zoek in het topic kom ik niet heel ver maar toen ik op kerstkaarten zocht kwamen er een paar mensen naar boven. Neonlight was al geraden, maar in het bericht van haike stond dat ze elk jaar een paar kaarten stuurt maar wel elk jaar verschillende wilt, dus dat komt overeen met de hint. Ik heb even verder in je berichten gespit en daar staat ook dat je niet zo'n fan bent van alcohol, maar wel van biertjes. In de lijst van 18 december ben jij nog niet geraden als ik het goed zie, dus daarom denk ik dat ik jou mag bedanken voor dit mooie pakket, klopt dat?
Dat klopt!
Ik vond je in eerste instantie een moeilijk lootje (alleen al, wat zijn leuke druppeloorbellen, voor iemand die nooit sierraden draagt is best een opgave) maar toen ik eenmaal dieper ging graven kreeg ik wel meer ideeën. Boek en koektrommel waren een gok, ik hoop dat die ook bij je passen. Ik vond het super leuk uiteindelijk om jouw Santa te zijn!
Iris ik hoop dat jij snel van jouw pakket kan gaan genieten ook!
Ik ben wel heel blij nog met jouw pakket, hoop de foto lijstjes komende week op te gaan hangen en de boekensteunen staan al.
haike schreef:CastaMickey schreef:@haike ben jij mijn santa?
Ik kan niet heel veel van de letters maken dus ik ben begonnen bij de andere hints, als ik op vos zoek in het topic kom ik niet heel ver maar toen ik op kerstkaarten zocht kwamen er een paar mensen naar boven. Neonlight was al geraden, maar in het bericht van haike stond dat ze elk jaar een paar kaarten stuurt maar wel elk jaar verschillende wilt, dus dat komt overeen met de hint. Ik heb even verder in je berichten gespit en daar staat ook dat je niet zo'n fan bent van alcohol, maar wel van biertjes. In de lijst van 18 december ben jij nog niet geraden als ik het goed zie, dus daarom denk ik dat ik jou mag bedanken voor dit mooie pakket, klopt dat?
Dat klopt!
Ik vond je in eerste instantie een moeilijk lootje (alleen al, wat zijn leuke druppeloorbellen, voor iemand die nooit sierraden draagt is best een opgave) maar toen ik eenmaal dieper ging graven kreeg ik wel meer ideeën. Boek en koektrommel waren een gok, ik hoop dat die ook bij je passen. Ik vond het super leuk uiteindelijk om jouw Santa te zijn!
Iris ik hoop dat jij snel van jouw pakket kan gaan genieten ook!
Ik ben wel heel blij nog met jouw pakket, hoop de foto lijstjes komende week op te gaan hangen en de boekensteunen staan al.
Dankjewelsorry als ik een moeilijk lootje was, wel fijn om te lezen dat je het uiteindelijk alsnog leuk vond
hoe zit het met de onderstreepte letters eigenlijk? Ik heb je gevonden obv de andere hints maar ben daar nog wel benieuwd naar eigenlijk haha
Lous schreef:Ik denk dat je even moet kijken onder de flappen. Want er zaten wel hints in
Maar ik ben idd je SS. Helaas heb ik alleen een lege kapotte doos met nog 1 cadeautje teruggekregen.![]()
Aangezien ik zelf helaas met Corona zat heb ik zsm hulptroepen ingeschakeld en mijn buurvrouw er met een boodschappenlijstje erop uitgestuurd.
Ik heb mezelf echt vreselijk gevoeld op alle mogelijke manieren.
Gelukkig is het toch nog helemaal goedgekomen!
irisskib schreef:Lous schreef:Ik denk dat je even moet kijken onder de flappen. Want er zaten wel hints in
Maar ik ben idd je SS. Helaas heb ik alleen een lege kapotte doos met nog 1 cadeautje teruggekregen.![]()
Aangezien ik zelf helaas met Corona zat heb ik zsm hulptroepen ingeschakeld en mijn buurvrouw er met een boodschappenlijstje erop uitgestuurd.
Ik heb mezelf echt vreselijk gevoeld op alle mogelijke manieren.
Gelukkig is het toch nog helemaal goedgekomen!
Zo stom dat je originele pakket bij post nl gestrand is maar ik ben erg blij met de cadeaus
Vanavond al heerlijk onder het zachte fleecedekentje op de bank gelegen
Bedankt voor het pakket Lous!