Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 03:01

happy new year!!!

Wat een leuk laatste pakket (tot nu toe). ben ook benieuwd naar de laatste. Hopelijk is het de best saved for the last *\%/* .

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 10:22

Gelukkig nieuwjaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 12:11

irisskib schreef:
Haike goed om te horen dat je er blij mee bent!
Had je gezien dat je de boekensteunen ook nog met foto’s kan versieren?
Ik kon geen leuke Fotos van je vinden vandaar dat er geen Fotos bij zaten
Moet eerlijk bekennen dat ik best zenuwachtig was naar je reactie hoopte zo dat je het leuk vond. Had zo uitgespit wat je graag wou hebben dat ik ineens heel erg begon te twijfelen toen ik het pakket opstuurde maar gelukkig ben je er blij mee *\o/* <3

Nergens voor nodig om zenuwachtig te zijn, ik vond het echt een leuk pakket!

Beste wensen voor 2023 allemaal!!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 13:18

miccamaaike schreef:
Eigenlijk is t gewoon wel bijzonder dat er vooral 1 persoon nogal de sfeer bepaald in dit topic en daar mee weg komt omdat dat blijkbaar mag volgens de regels. Wellicht goed om daar volgend jaar dan ook een regel over te maken. Toch jammer van de kerstgedachte zo. Lootjes in de hoge hoed lijkt me ook prima, maar begrijp ook dat dat wellicht consequenties heeft.

Bedankt organisatie! Ik vond het ondanks het 'gedoe' een geslaagde editie. De wekelijkse vragen vond ik erg handig en maakte het voor velen ook makkelijker om aan te haken en actief te blijven.

Nu nog even wachten tot het laatste pakket wordt uitgepakt, ben benieuwd!!

Amen. Ik lees met opgetrokken wenkbrauwen hoe de ene wel, de ander niet op de vingers getikt wordt (of toch niet zichtbaar).
En ik heb het eerder gezegd: er hoeft echt niemand aan de schandpaal te belanden, maar het is niet fair dat de één in het topic wordt aangesproken, en de ander niet. Kan zijn dat die dan via pb een standje krijgt, maar dat ziet de rest van het topic niet, waardoor het gevoel van vriendjespolitiek ontstaat.

Ik kreeg "openbaar" een opmerking omdat ik sprak over knuffelen met mijn kat tijdens een wc-actie. Dat willen jullie misschien niet lezen - goed, dat wil ik nog snappen. Maar ik heb bij mijn weten in ieder geval niemand gekwetst oid met dat gegeven, en dan lees ik andere opmerkingen die wél kwetsen, die mensen boos maken, die maken dat mensen zich echt terugtrekken uit het topic, en daar wordt "openbaar" helemaal niets van gezegd.

Voor zover ik kan lezen, zijn er meerdere bokkers die dat gevoel van vriendjespolitiek ervaren.
Het is het eerlijker om iedereen over één kam te scheren. Ofwel wordt men allemaal in het topic "op de vingers getikt", ofwel krijgt men die tik via pb. Maar dan voor iedereen hetzelfde, en niet voor de ene dit, en voor de ander dat.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:18

haike schreef:
CastaMickey schreef:
@haike ben jij mijn santa? <3

Ik kan niet heel veel van de letters maken dus ik ben begonnen bij de andere hints, als ik op vos zoek in het topic kom ik niet heel ver maar toen ik op kerstkaarten zocht kwamen er een paar mensen naar boven. Neonlight was al geraden, maar in het bericht van haike stond dat ze elk jaar een paar kaarten stuurt maar wel elk jaar verschillende wilt, dus dat komt overeen met de hint. Ik heb even verder in je berichten gespit en daar staat ook dat je niet zo'n fan bent van alcohol, maar wel van biertjes. In de lijst van 18 december ben jij nog niet geraden als ik het goed zie, dus daarom denk ik dat ik jou mag bedanken voor dit mooie pakket, klopt dat? :):)

Dat klopt!
Ik vond je in eerste instantie een moeilijk lootje (alleen al, wat zijn leuke druppeloorbellen, voor iemand die nooit sierraden draagt is best een opgave ;)) maar toen ik eenmaal dieper ging graven kreeg ik wel meer ideeën. Boek en koektrommel waren een gok, ik hoop dat die ook bij je passen. Ik vond het super leuk uiteindelijk om jouw Santa te zijn!

Iris ik hoop dat jij snel van jouw pakket kan gaan genieten ook!
Ik ben wel heel blij nog met jouw pakket, hoop de foto lijstjes komende week op te gaan hangen en de boekensteunen staan al.

Dankjewel <3 sorry als ik een moeilijk lootje was, wel fijn om te lezen dat je het uiteindelijk alsnog leuk vond :) hoe zit het met de onderstreepte letters eigenlijk? Ik heb je gevonden obv de andere hints maar ben daar nog wel benieuwd naar eigenlijk haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 15:11

haike schreef:
CastaMickey schreef:
@haike ben jij mijn santa? <3

Ik kan niet heel veel van de letters maken dus ik ben begonnen bij de andere hints, als ik op vos zoek in het topic kom ik niet heel ver maar toen ik op kerstkaarten zocht kwamen er een paar mensen naar boven. Neonlight was al geraden, maar in het bericht van haike stond dat ze elk jaar een paar kaarten stuurt maar wel elk jaar verschillende wilt, dus dat komt overeen met de hint. Ik heb even verder in je berichten gespit en daar staat ook dat je niet zo'n fan bent van alcohol, maar wel van biertjes. In de lijst van 18 december ben jij nog niet geraden als ik het goed zie, dus daarom denk ik dat ik jou mag bedanken voor dit mooie pakket, klopt dat? :):)

Dat klopt!
Ik vond je in eerste instantie een moeilijk lootje (alleen al, wat zijn leuke druppeloorbellen, voor iemand die nooit sierraden draagt is best een opgave ;)) maar toen ik eenmaal dieper ging graven kreeg ik wel meer ideeën. Boek en koektrommel waren een gok, ik hoop dat die ook bij je passen. Ik vond het super leuk uiteindelijk om jouw Santa te zijn!

Iris ik hoop dat jij snel van jouw pakket kan gaan genieten ook!
Ik ben wel heel blij nog met jouw pakket, hoop de foto lijstjes komende week op te gaan hangen en de boekensteunen staan al.

Dankjewel <3 sorry als ik een moeilijk lootje was, wel fijn om te lezen dat je het uiteindelijk alsnog leuk vond :) hoe zit het met de onderstreepte letters eigenlijk? Ik heb je gevonden obv de andere hints maar ben daar nog wel benieuwd naar eigenlijk haha

Ik vond het moeilijk, maar ook vanaf begin af aan wel leuk hoor! Maar vanwege de oorbellen en vegan lastig omdat ik daar zelf niet in thuis ben, dus twijfelde best wat wel en niet kon.

De letters vormen het woord 'vissenkoppen', dat heeft te maken met mijn beroep (docente biologie) en daar is hier in het topic ook over gegaan. Maar achteraf was die wel lastig dus blij meerdere hints erin had gedaan ook

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:06

Allereerst de allerbeste wensen voor 2023 en toen kon ik eindelijk mijn pakket openmaken *\o/*
Hij stond keurig op mij te wachten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En toen de super leuke cadeaus!
Afbeelding

Bedankt Santa voor de leuke cadeaus *\o/*
Ik kon alleen jammer genoeg nergens hints of een kaartje vinden (of heb ik te slecht gekeken?) dus ik gok op de lijst nagekeken te hebben dat Lous mijn santa is?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:16

Iedereen de beste wensen!
En het laatste pakket uitgepakt!! Leuke puzzel!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:25

Het laatste pakket. *\o/*
Leuk weer hoor, voor warme gezellige avonden lekker onder de fleece. Maar geen kaartje of zo is wel vreemd.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:25

Met dit pakket knallen we het jaar uit en in! Wat een leuke cadeaus ook weer, een kleedje, kaarsen en puzzel is altijd goed. :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:32

Ja, het laatste pakket! Super leuk.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:33

Ik denk dat je even moet kijken onder de flappen. Want er zaten wel hints in ;)

Maar ik ben idd je SS. Helaas heb ik alleen een lege kapotte doos met nog 1 cadeautje teruggekregen. ;(
Aangezien ik zelf helaas met Corona zat heb ik zsm hulptroepen ingeschakeld en mijn buurvrouw er met een boodschappenlijstje erop uitgestuurd.
Ik heb mezelf echt vreselijk gevoeld op alle mogelijke manieren.

Gelukkig is het toch nog helemaal goedgekomen!
:D

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 17:36

O wat balen Lous dat het originele pakket zo mishandeld is. En dan ook nog net met Corona zitten, wat een domper zeg.
Gelukkig heb je een lieve buurvrouw.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 18:24

Oh wat een toestand, Lous! Maar wel een leuk laatste pakket!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:10

Jeej!! *\o/* Ook het laatste pakket is er! *\o/*

De beste wensen allemaal voor het nieuwe jaar en tot in september [&]

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:28

Wat een mooie afsluiter!

Dankjewel haike, vissenkoppen had ik idd in je berichten teruggevonden maar dat niet van de letters kunnen maken haha. Heel erg bedankt in elk geval <3

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:34

Wat rot dat het misging met het pakket, Lous. Fijn dat je buurvrouw je uit de brand kon helpen. Leuk pakket!

Allemaal de beste wensen voor 2023 gewenst!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 19:54

Wat fijn dat alle pakketten er nu zijn en zijn uitgepakt.
Voor iedereen een heel goed 2023

En een grote dank je wel aan het beheer voor het organiseren, toppers zijn jullie!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 20:02

Leuk pakket!

Nu alle pakketten zijn geshowd wil ik de organisatie bedanken voor al het werk dat ze gedaan hebben

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 20:27

Wat balen Lous dat het zo is gelopen met je pakket. Lief dat je buurvrouw je heeft geholpen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 20:40

Fijn dat alles nu goed afgerond is! Leuk pakket ook, ondanks de ellende. Ik wens iedereen een fijn 2023 toe! :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 21:20

Oh jeetje Lous l, wat een pech en wat rot dat je pakket zo mishandeld terug kwam! Gelukkig had je hulptroepen. Het pakket is een mooie afsluiter!

irisskib

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 22:58

Lous schreef:

Maar ik ben idd je SS. Helaas heb ik alleen een lege kapotte doos met nog 1 cadeautje teruggekregen. ;(
Aangezien ik zelf helaas met Corona zat heb ik zsm hulptroepen ingeschakeld en mijn buurvrouw er met een boodschappenlijstje erop uitgestuurd.

Zo stom dat je originele pakket bij post nl gestrand is maar ik ben erg blij met de cadeaus
Vanavond al heerlijk onder het zachte fleecedekentje op de bank gelegen
Bedankt voor het pakket Lous!

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 08:57

Van begin tot einde meegelezen en alle pakketten en hints bekeken en bewonderd.
Wat een mooie pakketten zijn er ook deze editie weer verstuurd <3.

Allemaal een heel goed 2023 en tot de volgende editie! :wave:

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-23 08:59

irisskib schreef:
Lous schreef:

Zo stom dat je originele pakket bij post nl gestrand is maar ik ben erg blij met de cadeaus
Vanavond al heerlijk onder het zachte fleecedekentje op de bank gelegen
Bedankt voor het pakket Lous!

Dit was in ieder geval een mooi pakket.
Echt vervelend voor je Lous. Zo plan je het ook niet. Dan ga je ook denken, waar blijft de rest van de inhoud?