Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:24

Kookaburra schreef:
Half 12 vanmiddag, 'yes. Nog een uurtje werken en dan weekend!'

En toen bedacht ik mij dat het donderdag was, en geen vrijdag :+

Sorry hier al wel weekend

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:29

Er is wel een kleine kevin (spin) meegekomen vanuit Denemarken. Kleine Kevin is vanaf vandaag geëmigreerd naar Duitsland. :wave:

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:36

Zoveel twijfels over welke sportschool.
De eerste kan ik gemakkelijk naar door rijden vanuit het werk dus ik denk dat ik dan vaker ga. Maar in de weekenden sluiten ze vroeg waardoor het lastig wordt om dan nog te kunnen gaan. Klein krachthonk en best veel oudere mensen, sowieso erg kleine gym.

De andere heeft een groot krachthonk (hou thuis van gewichten gooien maar nog niet eerder met de grote dingen gestaan in de sportschool) en wat langer open in de weekenden waardoor ik dan vaker kan gaan.
Wel stuk verder rijden en dat is mn twijfel. Kom dan langs huis, best verleidelijk om dan eerst 'even thuis om te kleden en wat uit te rusten' en vervolgens niet meer te gaan :+
Waarschijnlijk ook meer jeugd, nog niet zeker of ik daar onzeker van wordt.
Ugh. Wil een keuze maken want moet m'n energie kwijt. :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:48

Nyaleti schreef:
De eerste kan ik gemakkelijk naar door rijden vanuit het werk dus ik denk dat ik dan vaker ga. Maar in de weekenden sluiten ze vroeg waardoor het lastig wordt om dan nog te kunnen gaan. Klein krachthonk en best veel oudere mensen, sowieso erg kleine gym.

De andere heeft een groot krachthonk (hou thuis van gewichten gooien maar nog niet eerder met de grote dingen gestaan in de sportschool) en wat langer open in de weekenden waardoor ik dan vaker kan gaan.
Wel stuk verder rijden en dat is mn twijfel. Kom dan langs huis, best verleidelijk om dan eerst 'even thuis om te kleden en wat uit te rusten' en vervolgens niet meer te gaan :+

Ik stem voor optie 1.
Omrijden ga je in mijn beleving nooit doen voor dingen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:48

Bullebeest schreef:
Kookaburra schreef:
Half 12 vanmiddag, 'yes. Nog een uurtje werken en dan weekend!'

En toen bedacht ik mij dat het donderdag was, en geen vrijdag :+

Sorry hier al wel weekend

Hier ook! :D

moeshie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:57

Hoewel ik fantastische vrienden rond mij heb voel ik me de laatste weken erg eenzaam en ongelukkig. Ik zit even vast in mijn hoofd door mijn ptss, soms zou ik van de daken willen schreeuwen wat er in me omgaat, want ff** taboe en trauma.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 21:57

Haha Captain, gelukkig is het niet zoals het plaatje geworden :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:09

Studentenavond bij Pathe blijkbaar. Super druk, prima. Maar de twee dames naast ons, mijn hemel. Begonnen met nachos, prima natuurlijk, maar hadden blijkbaar ook zakken chips, pakken koek, nootjes en zelfs hele komkommers bij zich. Hele film lang hebben ze zitten vreten met alle bijbehorende herrie. Chipszakken moet je blijkbaar netjes gladstrijken en opvouwen wanneer ze leeg zijn. Lekker gepaard met elk kwartier een nieuw blikje red bull open trekken. Echt, doe dat asociale gevreet lekker thuis ofzo.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 22:20

Ik ging halen bij hockey (al niet mijn hobby want puberjongens na een intensieve training ruiken niet naar roosjes), hebben die knullen ook nog ballendienst. Heb ik 20 min staan wachten terwijl ik meer dan genoeg te doen had. 21:30 voor we thuis waren….

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:07

Op werk mijn pink tegen de gloeiend hete grill plaat gestoten -O- Direct erna lang onder de koude kraan gehouden maar vervolgens de rest van de avond met heet eten bezig zijn en erg heet kraanwater + spoelbak schiet ook niet op. Nu brand het als een tiet natuurlijk.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:37

Niet kunnen wennen aan mijn nieuwe bril.

Ik heb sinds begin middelbare school ofzo alleen nog lenzen gedragen, hoe in godsnaam leven mensen met zo'n onding aan hun gezicht is voor mij een mysterie... oh en mijn bek deukt ineens in bij de ogen vanwege de hoge sterkte, prachtig :')

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:38

Zie vaker je frustratie van je rijlessen voorbij komen.
Vraag me nog steeds af wat en waarom het niet lukt.[/quote]
Bochtje achteruit bijv, ik stuur automatisch de verkeerde kant op, waarom geen idee.
En het kijken, binnen buiten schouder zit gewoon niet in mijn systeem en daarom doe ik het ook niet.[/quote]

Het kijken is lastig, maar je hou continu in je hoofd waarom je het moet doen.
Of zoals ik altijd tegen me eigen leerlingen zeg, iedereen die je lief is fietst steeds met je mee in je dode hoek.
Bochtje achteruit ja zolang je niet nadenkt en de kant op stuurt waar je heen wil komt het vanzelf goed.
Bij het vooruit ga je ook niet nadenken maar stuur je ook de kant op waar je heen wil.
En met het parkeren stuur je dan wel goed?
Leg de lat niet zo hoog voor jezelf.
Je mag best fouten maken alleen daar kun je van leren.
Als je hier in de buurt had gewoond was ik een middag met je gaan oefenen.
En niet iedereen haalt het in 1x met maar een paar lessen.
Sommige moeten er iets meer moeite voor doen. Dat maakt ze zeker geen mindere chauffeur.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:46

Suliko schreef:
Op werk mijn pink tegen de gloeiend hete grill plaat gestoten -O- Direct erna lang onder de koude kraan gehouden maar vervolgens de rest van de avond met heet eten bezig zijn en erg heet kraanwater + spoelbak schiet ook niet op. Nu brand het als een tiet natuurlijk.

Als je je verbrand altijd met lauw water, nooit met koud! Het temp verschil is dan veel te hoog en levert je meer ellende op. Tip voor als t nog eens gebeurt… edit: vaak hebben horeca bedrijven ook koel gel voor verbrandingswonden. Verlicht de pijn enorm kan ik uit ervaring zeggen.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-22 23:58

friendly schreef:
Suliko schreef:

Als je je verbrand altijd met lauw water, nooit met koud! Het temp verschil is dan veel te hoog en levert je meer ellende op. Tip voor als t nog eens gebeurt… edit: vaak hebben horeca bedrijven ook koel gel voor verbrandingswonden. Verlicht de pijn enorm kan ik uit ervaring zeggen.

Ik zat me dit dus te bedenken terwijl ik mijn hand onder de kraan hield of lauw water niet beter was maar wist het niet meer :') helaas hebben we 2 kranen, de een kent alleen stand koud, de ander stand koud of vreselijk heet.
En heb eraan gedacht om er iets op te smeren. Maar ja, eten opdienen en bereiden en daarna met vaat en schoonmaakmiddel in de weer. Dus dat schoot ook niet op.
Heb er nu brandenwondenbalsem op, had ik nog van een ongeluk met kokend water van jaren terug, daar valt dit plekje gelukkig bij in het niets.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 06:58

Nyaleti schreef:

Ik zou ook 1 doen. Mijn gym biedt ook een 24/7 abo, dat zou je ook na kunnen vragen daar. Het is altijd heerlijk rustig op zaterdagavond :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 07:02

Dat er steeds minder plakjes in de pakjes vleeswaren zit :'). Maar ze kosten wel meer.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 07:16

Vergeten m'n vroegere wekker te zetten en nu moet ik met de brommer naar m'n werk en dat is koud! |( :brr:

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 07:35

Wakker worden met gezwollen klieren, keelpijn, wattenkop en een nare hoest. Zat al 2 weken lang te kwakkelen maar het zette maar niet door. Terwijl ik vandaag een werkcollege heb, moet werken en spullen moet inpakken want dit weekend ga ik verhuizen |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 07:56

Suliko schreef:
Wakker worden met gezwollen klieren, keelpijn, wattenkop en een nare hoest. Zat al 2 weken lang te kwakkelen maar het zette maar niet door. Terwijl ik vandaag een werkcollege heb, moet werken en spullen moet inpakken want dit weekend ga ik verhuizen |o

Altijd als het niet uitkomt, he :(:). Beterschap.

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 10:35

Enorme spierpijn. :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 10:39

Erger me gruwelijk aan mn baas. Zelf initiatief tonen of mee denken wordt hier echt niet gewaardeerd.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 10:42

_San87_ schreef:
Suliko schreef:

Altijd als het niet uitkomt, he :(:). Beterschap.

Dankjewel!

Heb het werkcollege gelaten voor wat het is, vorige week waren 2 groepsgenoten ziek en heb ik veel gedaan, dus vond dat ik nu aan de beurt was om in bed te blijven liggen. :')
Alleen nog mezelf bij elkaar rapen om spullen te pakken en werk kan ik ook moeilijk afzeggen. -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 10:49

17,6 graden op mijn kantoor en ik wilde net even lekker sims gaan spelen. :+

Maar gas is duur dus pak maar een deken ofzo. :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 11:01

Ja echt he! Ik zat van de week ook al met dekentjes achter de pc, ik weiger om die kamer te verwarmen. Ik verwarm alleen de woonkamer, daar zitten ook de gerbils.

Meteen ook maar mijn ergernissen richting de gemeente en Oxxio. De energietoeslag heb ik nog steeds niet volledig gekregen, en Oxxio is al een week of 2 niet te bereiken. Mijn tarieven zijn omhoog gegaan, maar wat moet ik nu per maand betalen dan? Ik heb echt geen idee, de app doet het niet, ze reageren niet op vragen, en er staat nu ook een melding in de app met dat ze geen berekeningen kunnen maken.
Lekkere stressfactoren die het leven net even dat beetje extra zuur maken.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 11:11

Ik heb een opruim aanval

Maar ik wil niet opruimen dus zit ik braaf op de bank met bokt *\%/*