Kookaburra schreef:Half 12 vanmiddag, 'yes. Nog een uurtje werken en dan weekend!'
En toen bedacht ik mij dat het donderdag was, en geen vrijdag
Sorry hier al wel weekend
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nyaleti schreef:Zoveel twijfels over welke sportschool.
De eerste kan ik gemakkelijk naar door rijden vanuit het werk dus ik denk dat ik dan vaker ga. Maar in de weekenden sluiten ze vroeg waardoor het lastig wordt om dan nog te kunnen gaan. Klein krachthonk en best veel oudere mensen, sowieso erg kleine gym.
De andere heeft een groot krachthonk (hou thuis van gewichten gooien maar nog niet eerder met de grote dingen gestaan in de sportschool) en wat langer open in de weekenden waardoor ik dan vaker kan gaan.
Wel stuk verder rijden en dat is mn twijfel. Kom dan langs huis, best verleidelijk om dan eerst 'even thuis om te kleden en wat uit te rusten' en vervolgens niet meer te gaan![]()
Waarschijnlijk ook meer jeugd, nog niet zeker of ik daar onzeker van wordt.
Ugh. Wil een keuze maken want moet m'n energie kwijt.
Suliko schreef:Op werk mijn pink tegen de gloeiend hete grill plaat gestotenDirect erna lang onder de koude kraan gehouden maar vervolgens de rest van de avond met heet eten bezig zijn en erg heet kraanwater + spoelbak schiet ook niet op. Nu brand het als een tiet natuurlijk.
friendly schreef:Suliko schreef:Op werk mijn pink tegen de gloeiend hete grill plaat gestotenDirect erna lang onder de koude kraan gehouden maar vervolgens de rest van de avond met heet eten bezig zijn en erg heet kraanwater + spoelbak schiet ook niet op. Nu brand het als een tiet natuurlijk.
Als je je verbrand altijd met lauw water, nooit met koud! Het temp verschil is dan veel te hoog en levert je meer ellende op. Tip voor als t nog eens gebeurt… edit: vaak hebben horeca bedrijven ook koel gel voor verbrandingswonden. Verlicht de pijn enorm kan ik uit ervaring zeggen.
Nyaleti schreef:Zoveel twijfels over welke sportschool.
De eerste kan ik gemakkelijk naar door rijden vanuit het werk dus ik denk dat ik dan vaker ga. Maar in de weekenden sluiten ze vroeg waardoor het lastig wordt om dan nog te kunnen gaan. Klein krachthonk en best veel oudere mensen, sowieso erg kleine gym.
De andere heeft een groot krachthonk (hou thuis van gewichten gooien maar nog niet eerder met de grote dingen gestaan in de sportschool) en wat langer open in de weekenden waardoor ik dan vaker kan gaan.
Wel stuk verder rijden en dat is mn twijfel. Kom dan langs huis, best verleidelijk om dan eerst 'even thuis om te kleden en wat uit te rusten' en vervolgens niet meer te gaan![]()
Waarschijnlijk ook meer jeugd, nog niet zeker of ik daar onzeker van wordt.
Ugh. Wil een keuze maken want moet m'n energie kwijt.
Suliko schreef:Wakker worden met gezwollen klieren, keelpijn, wattenkop en een nare hoest. Zat al 2 weken lang te kwakkelen maar het zette maar niet door. Terwijl ik vandaag een werkcollege heb, moet werken en spullen moet inpakken want dit weekend ga ik verhuizen
_San87_ schreef:Suliko schreef:Wakker worden met gezwollen klieren, keelpijn, wattenkop en een nare hoest. Zat al 2 weken lang te kwakkelen maar het zette maar niet door. Terwijl ik vandaag een werkcollege heb, moet werken en spullen moet inpakken want dit weekend ga ik verhuizen
Altijd als het niet uitkomt, he. Beterschap.