Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 20:13

Marocje <3 heel bijzonder en ook heftig , verdrietig.

Biks2

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 20:29

Wat een heftig verhaal. Ook mooi maar tragisch

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 20:38

Marocje schreef:
Voor vrouwen is het heel anders idd. Krijg ook veel likes en als ik zelf iemand zie zitten is het eigelijk altijd wel een match.

Sanne; aangezien ik ook drie jaar puur voor de seks datete, reageer ik ook ff: nee. Ik was niet bang voor gevoelens erbij. Stond er niet open en gevoelens erbij vond ik niet verkeerd. Had dus verschillende sekspartners waarvan 1 heel waardevolle. Daar heb ik bijna 3 jaar onwijs van genoten. Ik wist dat hij ook op zoek was naar een relatie dus het kon elk moment over zijn tussen ons. Maar dat hield ik me altijd voor en genoot daarom onwijs van de momenten.
1 keer kreeg ik idd het appje dat ie iemand had gevonden met wie het goed klikte, dus onze ontmoetingen zouden stoppen. Ik heb hem bedankt voor alles en hen succes gewenst.
Ja, ik was daar helemaal kapot van, maar was toch dankbaar voor de tijd die we samen hadden: het was het de pijn waard (ja, ik had echt gevoelens voor die man).
Binnen een maand kreeg in een appje terug, dat het alweer over was tussen hen en we spraken weer af. Dat heeft nog een jaar geduurd voor ie omkwam bij een motorongeluk. Nooit zo kapot geweest, echt heel heftig.

Maar ik heb er wel heel veel van geleerd. Oa door mezelf open te stellen ipv af te sluiten. Want nog steeds ben ik heel dankbaar wat ik met hem heb mogen ervaren allemaal. En door deze ervaring, heb ik eigelijk ook mijn huidige vriend leren kennen: toen daar gevoelens meespeelden hebben we hier wat mee gedaan ipv alleen sekspartners te blijven.

Ik heb echt genoten van mijn single tijd, en was heel duidelijk over gevoelens: die mogen er zijn, maar ik deed er niks mee. Dat werkte prima.

Essentieel misschien: enkele weken voor zijn dood vroeg mijn sekspartner me of ik een relatie met hem wilde. Ik lachte en zei “dat ie toch wist dat ik met niemand een relatie wilde?’
Ik had de vraag ws verkeerd geïnterpreteerd: ik dacht dat hij zich afvroeg of ik een relatie wilde (vandaar mijn reactie) maar achteraf weet ik dat ie mij zelf vroeg een relatie met hem aan te gaan..
En tja, dat werd heel pijnlijk toen hij overleed en ik dit via fb las. Ben naar zijn crematie geweest en heb later zijn ouders een kaart gestuurd en zijn vader gesproken: superfijn! Maar dan komt dus wel het besef dat we echt in 2 verschillende werelden leefden en hij mij achteraf in zijn wereld had willen betrekken, maar dit nu te laat was..
Dus dat was een grote les: spelen er meer gevoelens: zet die niet zo aan de kant. Wees er bewust van en maak een keuze.
Ik sta trouwens nog steeds achter die keuze hoor, maar het heeft ook een andere kant..

Wat ontzettend verdrietig dit...
Maar heel erg mooi dat je deze les met anderen deelt! <3

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 20:54

Thanks. Ik weet niet eens of ik dit eerder gedeeld had hier, dacht het wel maar in minder woorden..

Het is inmiddels een jaar geleden.. 20 augustus 2023. Ik had hem een uur daarvoor nog een appje gestuurd. En een half uur na zijn het fatale ongeluk een smiley omdat ik geen reactie had: die is nooit aangekomen..

Het heeft me echt wel gevormd, nooit zoveel pijn gehad. Kan er nog steeds niet over praten/schrijven zonder tranen. Maar das oké. Ben blij dát ik kan voelen. Heb 20 jaar in een relatie gezeten waarbij ik mezelf echt heb weggecijferd. Mijn gevoel niet toegelaten en gewoon werd geleefd.

Sanne: gevoel maakt je idd kwetsbaar. Maar zonder gevoel is er niet veel aan. Dan is het toch niet de juiste match. Maar om die reden had ik echt meerdere sekspartners. Dat werkte heel fijn, want wat je met de ene had, had je niet met een ander.

Maar teveel werkte ook niet, dus ik had er uiteindelijk 2 waar ik veel was/mee afwisselde, en dan af en toe naar een ander (meer als optie als beide sekspartners eens niet konden :') )

De nieuwste sekspartner is dan weer een ander verhaal, want er waren van beiden kanten gevoelens en dat spraken we ook uit. Zelf zag ik hem als sekspartner met onwijs mooie klik, maar al snel werd dit toch echt een relatie en wilde ik helemaal niet meer dat ie nog met anderen zou daten _O- (en ja, dat vind ik lachwekkend want ik wilde zelf nooit meer een monogame relatie. Maar heerlijk hoe open wij hierover kunnen praten en hij geeft me alle tijd en ruimte.)

Lekker genieten en wees eerlijk naar jezelf. :*

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 20:55

Sanne1977 schreef:
Goedemorgen

Ik meld mij ook graag. 43 jaar en zeer actieve dater op Tinder. Ik zou er een boek over kunnen schrijven..

Ik app nu met iemand en die wil niet in de avond afspreken, alleen overdag. Zou dit voor jullie een rode vlag zijn? (Getrouwd). Als reden geeft hij dat de avonden voor hem zelf zijn, dan wil hij relaxen

Dit geeft mij, uit ervaring, snobistische ZZP-vibes. Die types die niet zzp-ers burgerlijke loonslaven vinden en je zo een beetje uittesten.

Wauw Marocje, wat een intense maar mooie boodschap geef je ons mee. Ik weet dat je echt een in de rouw was en dat begrijp ik nu heel goed.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 08-09-24 21:05, in het totaal 3 keer bewerkt

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 21:03

Wat heftig Marocje :knuffel:

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 21:28

Wat heftig Marocje. Je had het indd al een keer gedeeld met veel minder woorden, maar het op deze manier te typen en te verwoorden.. alle respect dat je dit zo deelt!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-24 21:34

Heftig en tegelijk mooi dat je het met ons wil delen.

Ik herken ook wel wat je zegt over gevoel. Er moet een bepaalde mate aanwezig zijn, anders is de lol er snel af

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 08:23

Lief jullie reacties <3

Ik heb mijn oudere berichten eens terug gelezen en zag dat ik het idd niet zo gedeeld had. Dat ik na het ontdekken van zijn ongeluk verder ben gaan googlen en na 3 dagen zijn condoleanceregister online kwam, daar stond de rouwkaart met datum vd uitvaart. Daar ben ik dus toch naartoe gegaan en dit was zeer indrukwekkend. Zo’n geliefde man.. hele grote opkomst ook.

Het voelt nog steeds onwerkelijk ergens. Echt alsof er een engel mijn pad heeft gekruist op precies het juiste moment. Die mijn leven een draai heeft gegeven de juiste richting op.

Hoe pijnlijk en heftig het toen ook was, ik kan inmiddels wel zeggen dat tijd écht wonden heelt. Of de scherpe randen eraf haalt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 09:00

Heb je het idee Marocje dat je door die ervaring wel toe durfde te geven aan je gevoelens bij je huidige vriend?

Want dat vind ik ook wel een speciaal verhaal eerlijk gezegd.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 09:08

Sanne1977 schreef:
@rainera, ik zie dat jij er ongeveer hetzelfde in staat als ik qua daten. Heb jij niet ook dat je toch stiekem wat gevoel wil hebben en als je vaker afspreekt toch gevoel krijgt. Of kan je het goed scheiden?

Ik kan dit goed scheiden. Ik weet wat ik wil namelijk en wat goed voor mij is. Ik kom net uit een relatie van zes jaar die helaas plotseling over was. Hij had niet zulke zuivere dingen gedaan, daarnaast dronk hij dagelijks. Ik wilde daar opzich nog aan werken. Maar een van mijn ouders is ernstig ziek dus ik wil mij 100% kunnen focussen op genieten can alle kostbare momenten. Ik wil mij niet zorgen maken over een partner. Dat zou ik mezelf nooit vergeven.

Daar zeg ik wel bij, dat ik gevoelens niet tegenhoud. Sterker nog, ik wil ze liever wel dan niet. Ik wil iemand respecteren en waarderen. Vanzelfsprekend krijg je dan gevoelens voor ze. Maar dat hoeft voor mij niet te betekenen dat ik een relatie wil. Ik kan ook snel mensen/relaties weer loslaten als blijkt dat het niets geeft.

Ik was gisteravond spontaan bij iemand die ik tijdens een avond uit heb ontmoet. Ik ben nu pas onderweg naar huis oeps. Maar denk dat hier ook wel wat meer is dan enkel het fysieke. Ik voel me heel comfortabel bij hem en ik kan volledig mijzelf zijn. We hebben afgesproken ook eens iets "normaals" te doen met elkaar. Beide hoeven we geen relatie dus we gaan gewoon een leuke tijd hebben. Jezelf afsluiten voor gevoelens is stom en het brengt je vaak helemaal niets

Wat een mooi verhaal Marocje. Erg tragisch ook :knuffel: fijn dat hij zoveel voor je heeft betekend gedurende die periode, maar ook nu nog steeds!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 09:34

pien_2010 schreef:
Heb je het idee Marocje dat je door die ervaring wel toe durfde te geven aan je gevoelens bij je huidige vriend?

Want dat vind ik ook wel een speciaal verhaal eerlijk gezegd.

Toegeven is niet het juiste woord misschien. Want ik sta nog steeds achter de keuze mijn gevoelens toe te laten maar geen relatie te willen met mijn sekspartner toen (die overleden is dus). Alleen die laatste weken.. toen het echt intens werd en we elkaar steeds vaker zagen (beiden vakantie) en ik die vraag kreeg.. Ja. Dat heeft me wel doen inzien dat ik door moet vragen. Niet meteen de boel afkappen maar echt praten met elkaar hierover. Want nu blijf ik de met die vraag zitten: ‘wat bedoelde hij nou echt?”

En dat heeft er zeker wel voor gezorgd dat ik met huidige partner, wel ging vragen wat bepaalde gevoelens betekenden. Wat we zouden doen wanneer er gevoelens bij kwamen of hoe we dit voor ons zagen. Ik was degene die heel stellig bleef dan een open relatie te willen. Hij degene die hier ervaring mee had en me juist behoedde om te snel te willen gaan. Heel simpel: het is anders wanneer je sekspartner hebt en het met anderen doet dan wanneer je een relatie hebt er daar verliefde gevoelens bij komen kijken. Ook heb ik al meteen met hem over overleden sekspartner gehad en wat die man voor mij betekende. Ik kende dus al twee uitersten: een langdurig monogame relatie met slechte communicatie en een sekspartner waar ik echt van hield en me seksueel echt veel heeft laten ervaren. Maar waar het ook echt daarbij bleef: puur seks. (Nouja, ik bleef steeds langer dus vd 12 uur seks, 6 uur slaap bleven er nog 6 uur over dat we gezellig kletsen en ondertussen ons eigen ding deden. Maar buiten dat appten we niet constant bijv, het bleef puur bij die ontmoetingen)

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:14

Ik ben ineens met 3 mannen echt leuk in gesprek sinds gister! Met 1 al gevideobelt

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:21

Hier ligt het contact met een leuke jongen al sinds donderdag stil, ondanks dat ie wel meerdere keren online is geweest. Jammer, had er wel echt goede verwachtingen van.. Op naar de volgende dan maar. :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-24 21:42

Leuk Biks!

En jammer Robin, het kan zo ineens omslaan blijkt maar weer..

Hier ff zitten swipen maar er zat echt niks tussen. Wat reacties op superlikes gegeven maar meer was het niet.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 06:23

RobinxFellow wat stom zeg, ook weer zo'n figuur dus die opeens niks meer zegt. Daar kun je toch niks mee. Ik vind dat zo onbeschoft he.

Biks wat leuk, je bent er maar druk mee dus. Wel onthouden wat je met wie hebt besproken he?

Ik ben al een tijdje in contact met iemand die het heel rustig aan doet maar die wel serieuze intenties lijkt te hebben. Daar kwam gisteren opeens een match bij met wie ik de hele avond heb gekletst en wat ook leuk lijkt. En dus zit ik nu precies in de situatie die ik niet wou, namelijk met 2 tegelijk contact hebben _O- .

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 06:30

robinxfellow schreef:
Hier ligt het contact met een leuke jongen al sinds donderdag stil, ondanks dat ie wel meerdere keren online is geweest. Jammer, had er wel echt goede verwachtingen van.. Op naar de volgende dan maar. :j

Jammer. Praatten jullie al lang?

@muronia, haha ja dat is wel echt onpraktisch en gaat nu al mis. Ik deed vroeger meerdere gesprekken tegelijk, ook wel eerste dates en als er dan ergens meer ontstond kapte ik de rest af. Na 3 dates weet ik het altijd wel.
Laatst dacht ik dus, wil niet meer twee dingen langs elkaar hebben. Maar dat is helaas heel lastig, want ik ga niet een iemand swipen en dan afwachten. En veel mannen doen ook meerdere contacten langs elkaar, dus best wel lastig om hier een goede modus in te vinden?

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 07:09

Ruiken mannen het als je met een ander bezig bent?

Mijn "situationship" is al tijdje erg rustig ook geen haast aan het maken om wat af te spreken. Appcontact verloopt ook steeds rustiger. Heb ook zelf meer de rust erin dat dit het (waarschijnlijk) niets word.

Maar gisteravond was toevallig mijn (nieuwe) FWB er om te kijken of de klik er wel echt is en ineens begon hij te appen... :')

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 07:12

@valerie. Weet ik niet. Maar ik probeer het ook niet verborgen te houden. Ik zoek wel echt de liefde van mijn leven, trouwen en alles (ook heel duidelijk over) En dat duurt wel even om op te bouwen. En zeker in de eerste dates al er nog geen gevoelens spelen hoeft het nog niet exclusief te zijn van mij. Gewoon open en eerlijk is beste denk ik

Hoe loopt dat nu met jouw FWB? Hoop je dat het meer wordt? :D

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 07:17

Lol 2 seconden nadat ik had gepost ja hoor daar was weer een appje.
Met mijn FWB gaat het niet meer worden, hij zit in een open relatie en dat is voor mij prima.
Hebben oprecht wel een goede klik die we beide niet verwacht hadden maar meer zit er niet in.

Hoeft ook absoluut niet want mijn hart ligt eigenlijk nog behoorlijk in stukjes door de situationship. Die vind/vond ik toch wel leuker dan ik eerst dacht.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 07:28

:knuffel: aaaaah Valerie.....

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:03

Valerie,

ik heb ook zo'n situationship. We hebben al contact sinds begin juni. We hebben elkaar in die tijd 3x ontmoet. Ik zoek gewoon een FWB, niks vast, maar ik merk dat ik voor deze man toch wel wat gevoel heb.

Het probleem is dat hij niet helemaal eerlijk is. We hebben sinds we eind mei/begin juni contact hebben elke dag app contact, geen dag overgeslagen. Behalve een periode in juli waarin hij ineens was verdwenen. Dag of tien was hij van de radar, mijn berichten bleven opgeopend. Na 10 dagen kreeg ik opeens smeekbedes waar ik was etc. Zijn telefoon was gecrashed bladielba (maar hij zat wel gewoon op Tinder) Het was een l*lsmoes maar ik ben toch weer met hem gaan appen. Sindsdien niet meer afgesproken want ik ging 5 weken naar het buitenland. Maar al die tijd elke dag blijven appen.

Eergisteren appt hij of we weer wat kunnen afspreken. Ik heb gestuurd wanneer zou kunnen en opeens ja hoor, menneer is weer verdwenen. Ik heb een gisterenavond nog een bericht gestuurd die hij wel gelezen heeft, maar geen reactie. Ik ben benieuwd of hij nog op de radar gaat komen. Ik denk het niet. Of over een maand opeens weer en dan moet ik hem gewoon laten. Maar probleem is dat ik toch ook een soort zwak voor deze player heb.
Laatst bijgewerkt door Sanne1977 op 10-09-24 08:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:04

Ik merk ook overigens dat ik niet echt voor andere opensta door de player. gesprekjes komen niet van de grond maar ik merk dat ik het ook snel afkap en geen kans geef.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:34

Waarom je tijd verdoen aan dit soort kansloze droeftoeters :o

Ik heb ook wel vaak een FWB gehad, maar altijd met respect en openheid/eerlijkheid.

Ik zou mezelf zo niet laten behandelen in ieder geval :Y)

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:45

listiglistje schreef:
Waarom je tijd verdoen aan dit soort kansloze droeftoeters :o

Ik heb ook wel vaak een FWB gehad, maar altijd met respect en openheid/eerlijkheid.

Ik zou mezelf zo niet laten behandelen in ieder geval :Y)

je hebt helemaal gelijk! ik weet ook niet waarom ik er blijf intrappen :-(