Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Schuur_ schreef:Oh jongens, ik heb een date gehad. Was erg leuk en ook maar meteen het onderwerp kinderen aangehaald.
Hij zou kinderen wel leuk vinden maar in het gesprek bleek dat hij het zo vreselijk onderschat wat het is om kinderen te krijgen. Wat het met mijn lijf zou doen, ja dat heeft iedere vrouw toch?
Dat betekent dan toch niet dat ik ook incontinent wil zijn met striemen en een verruineerde onderkant? Vond die een heel raar concept.
Dat wordt dus 1 van de prioriteiten komende dates om uit te zoeken of hij het echt wil want dan stop ik er gewoon mee. Ik wil er geen, ook niet als ze vrij kunnen opgroeien op een boerderij.
LWDaisy schreef:Dapper dat ze het onder woorden durft brengen in ieder geval!
Citaat:Het percentage vrouwen dat spijt krijgt van hun sterilisatie is 6%.
https://www.catharinaziekenhuis.nl/pati ... %20krijgen.
Gaby schreef:Ik weet niet of ik het zou toegeven als ik spijt had van mijn kinderen. Mensen roddelen al snel en wanneer je zo'n interview aan een tijdschrift over je ervaring zijn je persoonlijke details toch vaak herkenbaarder dan je dacht ....
Gaby schreef:Oh, ik geloof zeker dat men geen spijt heeft van het specifieke kind. Meer van het verlies van vrijheid.
Maar voor sommige zeer fanatieke mensen/ouders zit tussen die twee zaken geen onderscheid - beide zaken maken je een slecht mens.
Mijn vader heeft zich om laten banketstaaf, die wilde eigenlijk geen kinderen. Zelf weet ik niet goed of ik nu persee geboren had willen worden, ik neig naar niet.