Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ja maar een teckel van 2 heeft niet genoeg aan 10 minuutjes plassen / poepen.
Maar ik ben vanmorgen inderdaad met mondkapje op naar buiten geweest. Misschien straks nog een rustige route lopen.
MarlindeRooz schreef:Ja maar een teckel van 2 heeft niet genoeg aan 10 minuutjes plassen / poepen.
Maar ik ben vanmorgen inderdaad met mondkapje op naar buiten geweest. Misschien straks nog een rustige route lopen.
Lig te rillen in bed maar neem maar zoveel mogelijk rust want wil zsm beter zijn!!!
Maar mijn concentratie zegt nee en het zit niet helemaal in mijn mentaliteit om stage af te zeggen (ken namelijk klasgenoten die dat rustig zouden doen), omdat ik mijn eigen oliebol niet op orde heb. 
MarlindeRooz schreef:Vriendin van me die normaal m’n back-up is met dit soort dingen heeft ook een positieve zelftest dus dat is wel balen haha.
Maar hopelijk voel ik me vanmiddag goed genoeg voor een wat langere wandeling. Is ook gezond.
MarlindeRooz schreef:Ja inpakken hoeft pas volgende week eigenlijk. Dus dat kan ik ook niet doen.
Wel irritant zit met een oppashond dus die moet gewoon uit.