Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:De Power Turnout Light lijkt me enorm handig. Weinig gewissel van dekens lijkt me enorm handig.
Maat 145/198.
Iedereen succes want wie wil er nu geen deken naar keuze.
Maar uiteraard duim ik voor een fijne deken voor mijn knapperd
MyWishMax schreef:Aan dat alles duurder wordt en dat iets als een energiemaatschappij halverwege het jaar gaat roepen dat mijn maandbedrag verdubbeld moet worden. Hoe kan dat met vast tarief, het termijnbedrag wat zij inschatten naar aanleiding van verbruik van afgelopen jaren en dat ik dit jaar zuiniger ben?
Ik weet niet hoe ik dat straks allemaal rond moet gaan krijgen. Het is al bizar hoe snel de boodschappen duurder zijn geworden in een jaar tijd. En dan nog benzine, energie...
_San87_ schreef:MyWishMax schreef:Aan dat alles duurder wordt en dat iets als een energiemaatschappij halverwege het jaar gaat roepen dat mijn maandbedrag verdubbeld moet worden. Hoe kan dat met vast tarief, het termijnbedrag wat zij inschatten naar aanleiding van verbruik van afgelopen jaren en dat ik dit jaar zuiniger ben?
Ik weet niet hoe ik dat straks allemaal rond moet gaan krijgen. Het is al bizar hoe snel de boodschappen duurder zijn geworden in een jaar tijd. En dan nog benzine, energie...
Nou, dat komt omdat de gasprijzen al weken door het dak gaan.
Daardoor is alles duurder, ook voedsel en juist energie/elektriciteit.
Of ze daadwerkelijk je tarief kunnen verdubbelen denk ik niet, niet als je een vast tarief hebt afgesproken.
karuna schreef:Alles schijnt te mogen en gedaan te worden tegenwoordig. Ik heb al gelezen over mensen wiens voorschot verdrievoudigt is ondanks de vaste tarieven die ze nog zouden hebben voor 6 maanden. Onder het mom van overmacht. Dat is pech je vaste tarief weg
De boodschappen zijn al veel duurder ver voordat de gasprijzen hoger werden, in covid tijd is het steeds een beetje verder verhoogt
hagelslag schreef:De eeuwige discussie met de oude chauffeurs over het zaterdag rijden/werken.
Prima dat hun 250-300 uur willen werken per maand.
Ik ben tevreden met ca 200....
Sws jullie hoeven zaterdags niet te werken omdat jullie in de week de uren draaien
Captain schreef:MarlindeRooz schreef:Heb gisterochtend mijn raam open gezet en ben nu net pas thuis. Had de hoop dat het eindelijk wat af zou koelen. Is het verdorie 22,5 graden in huis nu. Het is zowat november het is toch niet normaal.
Wees blij, geen stookkosten.
MarlindeRooz schreef:Heb gisterochtend mijn raam open gezet en ben nu net pas thuis. Had de hoop dat het eindelijk wat af zou koelen. Is het verdorie 22,5 graden in huis nu. Het is zowat november het is toch niet normaal.