Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 16:45

Nog mensen waar vinted niet correct werkt?
Er staat bij bewaarde zoekopdrachten bv +2 en vervolgens is er niets nieuws te zien en dit met alle zoekopdrachten.

NogSteedsGek

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 17:17

Ja, heel vreemd! Ik heb net 2 artikelen geüpload in een groep die ik ook als zoekterm heb opgeslagen. Daar komt dan wel ook +2 bij te staan, maar mijn artikelen zijn niet terug te vinden.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 17:36

Ok, algemeen probleem dus.

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 18:09

Ja, zelfs op de UK app t zelfde probleem

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 19:12

tengeltje11 schreef:
Nog mensen waar vinted niet correct werkt?
Er staat bij bewaarde zoekopdrachten bv +2 en vervolgens is er niets nieuws te zien en dit met alle zoekopdrachten.

Ja vrijdag ook al. Echt irritant.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-23 19:39

Hier opgelost!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 19:47

Oeh als het goed is kan ik morgen de champagne glazen ophalen. Ik ben zo benieuwd.
Mijn nieuw gekochte wijnglazen van de gewone winkel waren gesneuveld. Maar daarvan was er geen opvul materiaal gebruikt en ook een doosje open aan de zijkant waarbij een glas er zo uit is gerold. Zover ik het kon zijn zijn de wijnglazen al veel beter verpakt van vinted :') maargoed als ze het eenmaal gooien.. dan is t natuurlijk klaar. M'n doel was van de 25 glazen er zo'n 17 te hebben dus er mogen er een paar kapot :') . Ik zou als verkoper het risico niet durven nemen. Als koper nu wel. Volgens mij ben je dan beter beschermd.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 10:06

Lap, mijn vinted account is definitief geblokkeerd.

Had 4x nieuwe menstruatie slips gekocht op vinted, bleek een maat te klein en 2 stuks die niet gedragen waren en nog nieuw in de doos, dus terug te koop aangeboden.
Blijkt dit een verboden product en nu is mijn account definitief geblokkeerd…
Je kon bezwaar maken, heb ik ook gedaan, maar als ik overal op internet lees, lijkt de kans klein tot onbestaand dat hij gedeblokkeerd wordt… enkele maanden wachten en opnieuw beginnen blijkt dan de enige optie. Voelt totaal onterecht, maar niets aan te doen blijkbaar…

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 12:24

Oh is dat verboden ja? Ik heb ze een tijdje terug ook verkocht en het enige wat ik kon vinden was dat het helemaal nieuw moet zijn (het idee ook dat je dit gebruikt zou willen verkopen juk). Ik was de mijne zo kwijt. Ik had wel duidelijk overal de kaartjes en verpakking zichtbaar.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 12:29

Nou mijn pakje van een paar pagina's terug is eindelijk aangekomen. Koper heeft het een paar dagen geleden opgehaald maar het past niet. Omdat het pakje nog onderweg was terwijl het volgens vinted al aangekomen was had ze een ticket geopend, heel begrijpelijk, maar nu heeft ze nog steeds niet op alles oké geklikt en reageert ze nergens op. Volgens vinted is iets niet passen een risico van de koper dus ik geef mensen ook nooit geld terug om die reden. Ik stuur de goede maat op, het gaat om een nieuw artikel met prijskaartje voor minder dan 40% van de nieuwprijs, dit is dan een risico wat je loopt. Als je het wilt passen of wilt kunnen terugsturen moet je het maar in de winkel kopen voor de volle mep. Vinted geeft aan te wachten op haar reactie maar ik vraag me af of het goed gaat komen.. het staat wel in de vinted regels maar ze zijn toch sneller geneigd om kopers geld terug te geven dan verkopers heb ik het idee

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 12:35

Oh vervelend is dat :(

Ik heb gister een uitbetaling aangevraagd maar geen bevestigingsmail hiervan ontvangen. Ik vrees dat dit niet goed gaat komen.. ;( er was gister ook een storing las ik..

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 12:54

Als het niet past, maar de maat wel goed vermeld was (en dan niet de wollen trui maat M die in de was 3 maten kleiner is geworden zonder dat te vermelden), dan is dat inderdaad gewoon risico voor de koper. Al heb ik ook wel meegemaakt dat kopers het dan terug wilden sturen. Hoofdzakelijk omdat het item langer viel dan ze hadden gehoopt, omdat ze 15 cm kleiner zijn. Ik ben overigens heel gemiddeld (1.73 m) en het staat ook in mijn profiel.

Het witte shirt met vlekken komt retour naar mij. Ik vind het nog steeds bizar. Als de koper er niets aan kon doen, dan is het vreselijk om zo'n vies shirt te krijgen, maar ik weet gewoon zeker dat ik een wit shirt met een heel klein grijsbruin vlekje heb verstuurd en niet de aanfluiting die ze ontvangen had. :oo

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 13:07

Ik ben benieuwd of je het kleine vlekje nog ziet. Of dat het een heel ander shirt blijkt te zijn....

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-23 23:08

tengeltje11 schreef:
Lap, mijn vinted account is definitief geblokkeerd.

Had 4x nieuwe menstruatie slips gekocht op vinted, bleek een maat te klein en 2 stuks die niet gedragen waren en nog nieuw in de doos, dus terug te koop aangeboden.
Blijkt dit een verboden product en nu is mijn account definitief geblokkeerd…
Je kon bezwaar maken, heb ik ook gedaan, maar als ik overal op internet lees, lijkt de kans klein tot onbestaand dat hij gedeblokkeerd wordt… enkele maanden wachten en opnieuw beginnen blijkt dan de enige optie. Voelt totaal onterecht, maar niets aan te doen blijkbaar…

Vinted meet met 2 maten.
Ik heb 2 verkoopster gemeld die namaak Swarovski verkopen. En er zijn er meer die deze dames aangegeven hebben. Maar ze worden tot op heden niet geblokkeerd. Beiden plaatsen ze dagelijks minimaal 2 nieuwe advertenties van Swarovski sieraden.
Ik heb van Vinted als antwoord gekregen dat ze er niets mee kunnen en dat ik dan beter zelf de dames maar moet blokkeren.
Heel bijzonder.

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 10:19

Niet leuk…. Heb nu bezwaar gemaakt en ook een bericht via testaankoop gestuurd. Wacht in beide gevallen op antwoord, maar heb er geen goed oog op. Lees veel te veel mensen die nooit deftig antwoord krijgen en niet meer op hun account raken.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 10:41

tengeltje11 schreef:
Niet leuk…. Heb nu bezwaar gemaakt en ook een bericht via testaankoop gestuurd. Wacht in beide gevallen op antwoord, maar heb er geen goed oog op. Lees veel te veel mensen die nooit deftig antwoord krijgen en niet meer op hun account raken.

Als je geblokkeerd wordt, ben je dan ook je geld kwijt wat je in je portemonnee hebt zitten?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 12:24

Neen, dat kan je nog laten overboeken, maar dat is ook het enige wat je nog kan.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 22:23

De post is mijn Landrover schoenen die ik heb verstuurd kwijtgeraakt. Nu zegt Vinted dat ik een vergoeding krijg, maar ik heb geen flauw idee hoe en wanneer en wat. Ook de hulpfunctie kon ik niks mee worden. Meer mensen ervaring met kwijtgeraakte pakketjes?

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 22:59

Jorex schreef:
De post is mijn Landrover schoenen die ik heb verstuurd kwijtgeraakt. Nu zegt Vinted dat ik een vergoeding krijg, maar ik heb geen flauw idee hoe en wanneer en wat. Ook de hulpfunctie kon ik niks mee worden. Meer mensen ervaring met kwijtgeraakte pakketjes?

Beide partijen krijgen dan het bedrag betaald dat ze koper betaald had.

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 01:25

Jorex schreef:

Ja, heb ik ook gehad en ik heb netjes mijn geld ontvangen. Je hoeft er zelf niets voor te doen; het geld verschijnt binnen een aantal dagen in je Vinted portemonnee.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 16:35

Oh ja. Ik zie wel dat ik ineens 10 euro in die wallet heb staan. Dat zal dat dan wel zijn. :D

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:20

Werkt bij jullie reserveren ook niet? Ik heb 2 biedingen geaccepteerd (2 aparte producten) maar staat niet als gereserveerd of verkocht in mijn profiel…

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:26

Na het bieden moet degene die geboden heeft alsnog de producten/het product kopen.
Het is dus niet direct verkocht na het accepteren van een bod.

nontie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 13:55

Dus als iemand anders in tussentijd koopt heeft die andere dan pech? Sorry verkoop niet zo vaak en normaal wordt gelijk gekocht ipv bod gedaan

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 14:05

Klopt inderdaad.