Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
tengeltje11 schreef:Lap, mijn vinted account is definitief geblokkeerd.
Had 4x nieuwe menstruatie slips gekocht op vinted, bleek een maat te klein en 2 stuks die niet gedragen waren en nog nieuw in de doos, dus terug te koop aangeboden.
Blijkt dit een verboden product en nu is mijn account definitief geblokkeerd…
Je kon bezwaar maken, heb ik ook gedaan, maar als ik overal op internet lees, lijkt de kans klein tot onbestaand dat hij gedeblokkeerd wordt… enkele maanden wachten en opnieuw beginnen blijkt dan de enige optie. Voelt totaal onterecht, maar niets aan te doen blijkbaar…
tengeltje11 schreef:Niet leuk…. Heb nu bezwaar gemaakt en ook een bericht via testaankoop gestuurd. Wacht in beide gevallen op antwoord, maar heb er geen goed oog op. Lees veel te veel mensen die nooit deftig antwoord krijgen en niet meer op hun account raken.
Jorex schreef:De post is mijn Landrover schoenen die ik heb verstuurd kwijtgeraakt. Nu zegt Vinted dat ik een vergoeding krijg, maar ik heb geen flauw idee hoe en wanneer en wat. Ook de hulpfunctie kon ik niks mee worden. Meer mensen ervaring met kwijtgeraakte pakketjes?
Jorex schreef:De post is mijn Landrover schoenen die ik heb verstuurd kwijtgeraakt. Nu zegt Vinted dat ik een vergoeding krijg, maar ik heb geen flauw idee hoe en wanneer en wat. Ook de hulpfunctie kon ik niks mee worden. Meer mensen ervaring met kwijtgeraakte pakketjes?