Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lestrange01 schreef:Oke volgende ergernis alweer. Ik moet voor 48 uur urine verzamelen omdat de vorige keer ik maar 500 ml had geplast in 24 uur en ze daardoor geen goed beeld konden krijgen van alle waardes.
Ik plas normaal 30000203848291929 keer per dag en nacht. En nu? Vier grote glazen water verder, en moest eindelijk voor de eerste keer sinds 8 uur s'ochtends plassen.
Niet eens dat het niet lukt, maar ik moet gewoon spontaan niet meer. Mijn blaas weigert in een pot te plassen, die denkt echt "bekijk het maar nikki!!". Wel fijn want ik heb vannacht voor het eerst sinds de laatste keer dat ik moest verzamelen, een hele nacht doorgeslapen zonder dat ik naar de toilet moest
Benthhh schreef:Oh wat ben ik blij dat ik op een kleinschalige pensionstal sta als ik dat zo lees.
Veulen84 schreef:Benthhh schreef:Oh wat ben ik blij dat ik op een kleinschalige pensionstal sta als ik dat zo lees.
Ik sta helemaal niet op een grote stal. Er staan 23 paarden. Waarvan 3 van de eigenaar en 2 van mij. Er zijn 2 binnenbakken en een buitenbak. Dus waarom ze percee mij op mijn nek moeten zitten. (Hoewel ik wel een vermoeden heb)
DiscoDipp schreef:Ohh hier kan ik mij ook groen en geel aan ergeren.
Zou gewoon eens flink je bek optrekken. Fatsoen is schijnbaar ver te zoeken.
Heb dit ook meerdere keren gehad, ik vind het voor mezelf niet erg dat iemand erbij komt, maar in die tijd had ik wel écht een gevaarlijk paard onder mijn kont. Dus dan trok ik na 1/2 keer gewoon mijn mond open hoor. Afgehuurd is afgehuurd, prive is prive, geen feestje dus.
Wat wil je? Gaan of je nek breken? Zeg t maar
Veulen84 schreef:DiscoDipp schreef:Ohh hier kan ik mij ook groen en geel aan ergeren.
Zou gewoon eens flink je bek optrekken. Fatsoen is schijnbaar ver te zoeken.
Heb dit ook meerdere keren gehad, ik vind het voor mezelf niet erg dat iemand erbij komt, maar in die tijd had ik wel écht een gevaarlijk paard onder mijn kont. Dus dan trok ik na 1/2 keer gewoon mijn mond open hoor. Afgehuurd is afgehuurd, prive is prive, geen feestje dus.
Wat wil je? Gaan of je nek breken? Zeg t maar
Het punt is dat mijn paard echt mega goed gaat op het moment en super goed getrained is op andere paarden in de baan. Die doet gewoon niks. Het is gewoon bagger irritant dat je aan het appyeren bent (nog niet 100% bevestigd) en je komtbij de hoek en ineens snijdt een beginner daar de hoek giga af. Paard in de war... Duuuh. De mensen op deze stal begrijpen niveau verschil gewoon niet. Die kunnen zich niet voorstellen dat je wat anders doet dan over de hoefslag rijden en voltes. Die vinden dat ze overal wel bijpassen.
Ik ben ook niet zo van de stennis schoppen. Wil gewoon lekker rijden en paarden doen. Maar blijkbaar ben ik dit seizoen de pispaal en moeten ze kloten.
Jennifer3010 schreef:Dat ik soms te lang blijf hangen in bijv frustratie om dingen die ik niet kan veranderen....
Veulen84 schreef:Ik sta helemaal niet op een grote stal. Er staan 23 paarden. Waarvan 3 van de eigenaar en 2 van mij. Er zijn 2 binnenbakken en een buitenbak. Dus waarom ze percee mij op mijn nek moeten zitten. (Hoewel ik wel een vermoeden heb)