Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 15:16

Dat sinds de lunch mijn motivatie en concentratie gewoon belabberd zijn. Er moet nog zo veel maar ik ben afgeleid door alles :(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 15:19

Ik wil met mijn slang knuffelen maar hij is in een beweeg bui dus hij blijft niet stil liggen. Kom op luci!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 16:22

Buikkramp, menstruatie is nu 2 dagen gestopt. Maar houd kramp grrrr. Hoop dat dat na verloop van tijd ook niet meer gebeurt

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 16:30

Oke volgende ergernis alweer :'). Ik moet voor 48 uur urine verzamelen omdat de vorige keer ik maar 500 ml had geplast in 24 uur en ze daardoor geen goed beeld konden krijgen van alle waardes.

Ik plas normaal 30000203848291929 keer per dag en nacht. En nu? Vier grote glazen water verder, en moest eindelijk voor de eerste keer sinds 8 uur s'ochtends plassen.

Niet eens dat het niet lukt, maar ik moet gewoon spontaan niet meer. Mijn blaas weigert in een pot te plassen, die denkt echt "bekijk het maar nikki!!". Wel fijn want ik heb vannacht voor het eerst sinds de laatste keer dat ik moest verzamelen, een hele nacht doorgeslapen zonder dat ik naar de toilet moest _O-

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 16:33

Grr, ik stuur mijn Tante een heel positief appje. Onze familie is een beetje uit elkaar gevallen maar zie steeds op facebook dat ze lekker met oma wandelt en veel met haar kinderen en kleinkinderen onderneemt. Dat ik dat zo mooi en fijn vind dat als voorbeeld te zien. Geeft hoop voor onze eigen toekomst met onze kinderen en later kleinkinderen.

De reactie is echter erg negatief, over mn vader, mn oom, mn zusje, dat ze die ook nooit ziet, ik wilde juist het positieve benadrukken.

En dat mijn oma dus wel met mijn tante en haar kinderen en kleinkinderen op vakantie gaat en andere dingen onderneemt maar niet wil dat wij langskomen door Corona...

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 17:17

Lestrange01 schreef:
Oke volgende ergernis alweer :'). Ik moet voor 48 uur urine verzamelen omdat de vorige keer ik maar 500 ml had geplast in 24 uur en ze daardoor geen goed beeld konden krijgen van alle waardes.

Ik plas normaal 30000203848291929 keer per dag en nacht. En nu? Vier grote glazen water verder, en moest eindelijk voor de eerste keer sinds 8 uur s'ochtends plassen.

Niet eens dat het niet lukt, maar ik moet gewoon spontaan niet meer. Mijn blaas weigert in een pot te plassen, die denkt echt "bekijk het maar nikki!!". Wel fijn want ik heb vannacht voor het eerst sinds de laatste keer dat ik moest verzamelen, een hele nacht doorgeslapen zonder dat ik naar de toilet moest _O-

_O- ohhh herkenbaar! 100 keer naar de wc tot het moet of ik ergens ben. Dan staakt mijn lichaam haha.

Wel fijn van het doorslapen en succes haha

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 17:40

Ik was echt wel heel chago, maar moest toch wel lachen om die grap van Marco.

Maar ik ben toch echt nog wel geirriteerd:
Had bak gereserveerd voor les. Gisteren iemand in de groepsapp, ja ik heb dan ook les. Leuk, maar niet bij mij want 2 privelessen in 1 bak (met giga niveau verschil) gaat niet... Persoon boos, want met headset kan het wel... Probleem, ik heb geen les met headset.

Dus ik vandaag les rijden. 2 van die meiden van stal mijn les steeds ondebreken. Want ze gingen elkaar wel even helpen tijdens het rijden. Dat moet vol volume en ook steeds in de weg rijden. Na 20/25 minuten eindelijk wel. Komt na 30 minuten de zelfde ... van de groepsapp binnen met instructeur. Ja, buiten regent het en ik ga echt niet wachten...

Joh fiets op allemaal...

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:01

Oh wat ben ik blij dat ik op een kleinschalige pensionstal sta als ik dat zo lees.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:32

Klein iniminie ding;

Mensen die hun haflinger alpenquarter noemen.
Dat ras heet een haflinger...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:35

Mijn moeder die "is goed, wijffie" tegen me zegt. :r Rot op, mens, er is één iemand die mij truttige koosnaampjes mag geven en jij bent het niet. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:38

Knert schreef:
Klein iniminie ding;

Mensen die hun haflinger alpenquarter noemen.
Dat ras heet een haflinger...

Oh daar kots ik zo van. Dan reageer ik direct niet meer op het topic haha.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 18:38

Benthhh schreef:
Oh wat ben ik blij dat ik op een kleinschalige pensionstal sta als ik dat zo lees.

Ik sta helemaal niet op een grote stal. Er staan 23 paarden. Waarvan 3 van de eigenaar en 2 van mij. Er zijn 2 binnenbakken en een buitenbak. Dus waarom ze percee mij op mijn nek moeten zitten. (Hoewel ik wel een vermoeden heb)

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:17

Waarom duurt het zevenhonderdduizend jaar voordat nagellak droog is? Ik ben al zo lomp dat ik constant bij handen stoot aan van alles, dus het is echt een uitdaging om de nagellak netjes droog te krijgen :')

En ik draag normaal niet eens nagellak. Ik heb voor het eerst in jaren zin om nagellak op te doen. Nu weet ik weer waarom ik dit nooit doe. Ik. Kan. Het. Niet. :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:25

Veulen84 schreef:
Benthhh schreef:

Ik sta helemaal niet op een grote stal. Er staan 23 paarden. Waarvan 3 van de eigenaar en 2 van mij. Er zijn 2 binnenbakken en een buitenbak. Dus waarom ze percee mij op mijn nek moeten zitten. (Hoewel ik wel een vermoeden heb)

Ohh hier kan ik mij ook groen en geel aan ergeren.

Zou gewoon eens flink je bek optrekken. Fatsoen is schijnbaar ver te zoeken.
Heb dit ook meerdere keren gehad, ik vind het voor mezelf niet erg dat iemand erbij komt, maar in die tijd had ik wel écht een gevaarlijk paard onder mijn kont. Dus dan trok ik na 1/2 keer gewoon mijn mond open hoor. Afgehuurd is afgehuurd, prive is prive, geen feestje dus.

Wat wil je? Gaan of je nek breken? Zeg t maar :')

xJen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:28

Dat ik soms te lang blijf hangen in bijv frustratie om dingen die ik niet kan veranderen....

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:53

Dat de planning gewoon allemaal weer poedersuiker is.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:53

Verdoving van de tandarts. Ik zit nu te kwijlen op de bank. :')

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 20:56

DiscoDipp schreef:

Heb dit ook meerdere keren gehad, ik vind het voor mezelf niet erg dat iemand erbij komt, maar in die tijd had ik wel écht een gevaarlijk paard onder mijn kont. Dus dan trok ik na 1/2 keer gewoon mijn mond open hoor. Afgehuurd is afgehuurd, prive is prive, geen feestje dus.

Het punt is dat mijn paard echt mega goed gaat op het moment en super goed getrained is op andere paarden in de baan. Die doet gewoon niks. Het is gewoon bagger irritant dat je aan het appyeren bent (nog niet 100% bevestigd) en je komtbij de hoek en ineens snijdt een beginner daar de hoek giga af. Paard in de war... Duuuh. De mensen op deze stal begrijpen niveau verschil gewoon niet. Die kunnen zich niet voorstellen dat je wat anders doet dan over de hoefslag rijden en voltes. Die vinden dat ze overal wel bijpassen.

Ik ben ook niet zo van de stennis schoppen. Wil gewoon lekker rijden en paarden doen. Maar blijkbaar ben ik dit seizoen de pispaal en moeten ze kloten.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:17

Veulen84 schreef:
DiscoDipp schreef:

Het punt is dat mijn paard echt mega goed gaat op het moment en super goed getrained is op andere paarden in de baan. Die doet gewoon niks. Het is gewoon bagger irritant dat je aan het appyeren bent (nog niet 100% bevestigd) en je komtbij de hoek en ineens snijdt een beginner daar de hoek giga af. Paard in de war... Duuuh. De mensen op deze stal begrijpen niveau verschil gewoon niet. Die kunnen zich niet voorstellen dat je wat anders doet dan over de hoefslag rijden en voltes. Die vinden dat ze overal wel bijpassen.

Ik ben ook niet zo van de stennis schoppen. Wil gewoon lekker rijden en paarden doen. Maar blijkbaar ben ik dit seizoen de pispaal en moeten ze kloten.

Jaa tuurlijk! Super irritant!
Ik zou er toch wat van zeggen, denk maar, als je toch al de pispaal bent, kun je net zo goed de zeikerd zijn.. Moet gewoon kunnen trainen met je paard zonder dat anderen je gigantisch in de weg rijden!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:22

Zou er ook wat van zeggen Veulen84.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:23

Hmm nou ik ken de ergernis ook wel met lessen en mensen die erbij rijden.
Zelfs op B/L niveau gebeuren er dingen waarvan ik denk “ Hallo, kijk en denk een beetje vooruit”

Dan had ik bijvb les en moest van A-C een rechte lijn rijden. Komt iemand die erbij rijd over de hoefslag die gewoon nog “ even” voor mij langs wil ipv dat ze nadenkt dat dat niet handig is en beter een kleine volte kan draaien, of halthouden om mij de oefening af te kunnen laten maken.

Mijn instructrice riep toen overigens op dat moment luid en duidelijk met lichte irritatie “ Hoefslag vrij”
Vervolgens werd er in de groeps app geklaagd dat de bak voor iedereen was. Eh ja, echter degene die les heeft, heeft voorrang en de rest past zich daaraan aan.

Dus... Ik snap je ergernis zeker wel.

Als een ander les had lette ik gewoon zo goed mogelijk op wat die aan het doen was. Liefst hoorde ik de instructeur overigens wel, want dan hoorde ik wat voor oefening er gevraagd werd.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 21:37

Jennifer3010 schreef:
Dat ik soms te lang blijf hangen in bijv frustratie om dingen die ik niet kan veranderen....

+ 1

Als ik dat zo hoor over pensionstallen, ben ik wel blij dat wij ze in eigen beheer hebben. Zat er vandaag nog over te denken dat in pension wel makkelijker is, maar ben blij dat ik die irritaties niet heb. Alleen de ergernis van uitmesten in de stromende regen :')

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 22:33

Veulen84 schreef:

Haha dat vind ik al groot :')
Ik sta nu met 6 en 2 veulentjes dus vandaar.
Desalniettemin kan ik me jouw frustratie goed voorstellen, haha

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 23:30

Dat er een schroefje van de micro step van mijn zoontje kapot is, ik naar de website van micro steps e-mail na een lange online zoektocht, of hun dat schroefje hebben. Ik wacht een heel weekend op antwoord, wat trouwens duizend jaar leek te duren, vertel een 2 jarige maar eens dat zijn step kapot is.
En wat is het antwoord: “klein vraagje, kom je uit België? Daar gebruiken ze het woord “vijsje” namelijk.”
Uhhh 8)7 nu weet ik nog niets :')

RoosDeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-20 23:30

Dat mijn man normaal om 18.00u wel thuis i,(vanmorgen om 05.30u al weg gereden naar zijn werk) maar hij moest overwerken en daardoor er nu nog niet is..