Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:30

Nee joh Margoooo meen je :oo Geen relatie willen is één ding, dat kan en mag. Maar dít? Wat ontzettend smerig en laag zeg.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:32

Margooo. Omg... wat een banketstaaf zeg... ongelovelijk. Dikke knuffel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 14:50

Aah margoo, wat een zak :(:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 16:03

Wat een hond! Ik hoop dat z'n piemel eraf valt.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 16:09

MarcoBorsato schreef:
Wat een hond! Ik hoop dat z'n piemel eraf valt.

En hij er voor eeuwig een vieze stink ontsteking aan overhoud

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:14

Holy oliebol wat een hork Margoo..

Kreeg nu mail van Tinder dat Tinder platinum misschien interessant is voor mij.. 43 euro per maand (voor 1 maand dan) 8)7

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 18:26

Wat een klojo, Marjoo. _-:(

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 19:51

Jemig Margoooo, wat een slappe zak.

Good riddance... :evaw:

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 21:37

Wat een l*l! Hopelijk ga je alsnog een fijne vakantke hebben!

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 21:38

Thanks iedereen voor de knuffels. Ik ben nu alleen nog aan het twijfelen om hem een tikkie te sturen voor mijn vliegticket haha, onder t mom 'door jou heb ik die onnodige kosten gemaakt', maar als ik wel ga is dat wellicht beetje banketstaaf...

Vind dat hij dat sowieso had moeten aanbieden. En ik had moeten vragen : goh hoe denk jij dit probleem op te gaan lossen?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 22:08

Nee joh, gewoon op de blok en negeren. Zonde van je energie.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 22:14

Ja eigg eens met MB maar aan andere kant zou k ook appen: neem aan dat jij mijn vliegticket die ik speciaal voor jou gekocht hebt vergoed? Moeilijk haha :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 22:31

Nah, straks zegt 'ie "ga maar mee dan", maar daar zit ze ook niet meer op te wachten :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 22:32

Ik zou niet een excuus gaan bedenken om alsnog contact met die vent op te zoeken. Gewoon blokkeren en klaar, helaas een dure les van deze flapdrol.

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 23:28

Wat een hork. Wat bezielt die mensen dat ze niet gewoon eerlijk kunnen zijn?
Ik ken ze met het smoesje ‘ben nog niet toe aan een relatie’. Lag dus wel altijd aan mij :')

hazel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 00:00

Even een inbreker, wat een banketstaaf zeg!

Maar heb je ook zijn ticket betaald? Dat zou je dan bijna annuleren vanwege coronaklachten }>

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 03:37

Jester_ schreef:
Ja eigg eens met MB maar aan andere kant zou k ook appen: neem aan dat jij mijn vliegticket die ik speciaal voor jou gekocht hebt vergoed? Moeilijk haha :')

Maar iemand die zo met mensen omgaat interesseert zich niet voor de gevoelens voor een ander en alle contact die je nu zoekt zal frustrerend aanvoelen omdat het toch niet het gewenste effect heeft.

Margoooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 09:49

Haha hazel, ik heb alleen mijn eigen vlucht betaald.. Dus dat is helaas geen optie..

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-20 06:27

Wat naar Margo... echt niet oké dit. Goed van je dat je alsnog alleen gaat. Ik zou hem ook niet meer contacteren.

Sneeuwvlok23

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:40

Hoi! Ik ben nieuw in dit subforum, maar ik heb vanmiddag mijn eerste date (ooit) via Tinder en ik ben zo enorm zenuwachtig... Ik vroeg me af hoe jullie eerste dates zijn gegaan en hoe jullie dat hebben aangepakt. Ik maak me nu al zorgen om wat ik aan moet doen, hoe ik hem moet begroeten (awkward hoi zeggen/knuffel geven ook al ben ik daar totaal niet van...), waar je het over moet hebben etc. Merk dat ik er echt enorm onzeker van wordt... We appen nu denk ik 3 a 4 dagen dus nog geeneens zo gek lang, maar we hebben allebei dezelfde muzieksmaak en hadden Spotify lijsten uitgewisseld. Hij stelde voor om een keer eens drankje te doen en over muziek te praten. Leek mij doodeng, maar ik moet een keer de vuurdoop doorstaan dus heb ja gezegd. Alleen, ik weet geeneens of het een date is of gewoon drankje doen en wat kletsen. Volgensmij maak ik me hier echt veel te veel zorgen om en moet ik het allemaal maar gaan zien, maar wordt echt met de minuut zenuwachtiger %)

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:43

Hoe ik het heb aangepakt, nouja gewoon doen wat mij goed leek.
Je merkt vanzelf of het goed loopt ja of nee.
De andere zal ook wel zenuwachtig zijn.
En bedenk goed, date of drankje het is geen moeten.
Ondanks dat het eerste goed klikt moet je niet percee iets

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 11:53

Het lijkt me echt heel vervelend om zo zenuwachtig te zijn.
Ik kan je op dat gebied geen advies geven, omdat ik zelf eigenlijk nooit zenuwachtig ben.

Maar probeer gewoon jezelf te zijn, onzekerheid is sowieso nergens voor nodig. In feite is het een vreemde en als het niet klikt, dan is dat jammer, maar dan is dat geen wereldramp.
Probeer gewoon een gezellige tijd te hebben. Gaat helemaal goed komen!

Ik had gisteren ook een Tinder date.
We hebben een fotoshoot gedaan (ik ben fotograaf en hij wilde graag foto's en ik vond het eigenlijk wel grappig om dat als eerste date te doen).
De deal was wel dat hij me dan 'uit eten' moest nemen naderhand.
We hebben echt een superleuke dag gehad. Hele dag geshoot, gekletst, geknuffeld en zijn gaan eten bij Happy Italy.
Het is dat ik naar mijn werk moest voor een slaapdienst, anders was ik nog langer gebleven. De tijd vloog voorbij.

Geen idee of het echt een match was, maar we hebben sowieso een superleuke dag gehad.

Monody

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 12:17

Gewoon doen alsof het een vreemde is die je gaat ontmoeten: wat het in feite ook is! Probeer geen verwachtingen oid te hebben. Dan gaat het vaak al veel soepeler dan als je jezelf helemaal druk gaat zitten maken over hoe het gaat zijn. Het loopt toch altijd anders dan je hebt gepland.
Maak dingen bespreekbaar: zeg dat je een beetje zenuwachtig bent, vraag met de ontmoeting: Wat doen we? Drie zoenen, een knuffel? Gewoon hardop denken! En wees jezelf. Dat is het allerbelangrijkste. Trek aan wat jíj mooi vindt, waar jij je fijn in voelt.
Je gaat gewoon gezellig iemand leren kennen en klikt het niet, dan klikt het niet, weet je dat ook weer. Klikt het wel dan is het alleen maar mooi meegenomen toch? *\o/*

Ik had gister eigenlijk een tweede tinderdate en hij zou wat verzinnen. Het initiatief bleef weg bij hem en hij antwoordde gisteravond om 19:00 ineens: Dus het gaat niet door vanavond?
Terwijl hij wat zou verzinnen en ik niets meer had gehoord :evaw: Toen maar via de app bespreekbaar gemaakt dat ik niet echt de romantische klik voelde en hij kwam daarna blijkbaar ook met het antwoord dat hij het ook niet voelde. Dus helemaal prima. Voor nu ben ik wel weer even klaar met het daten. Ik geloof nog steeds niet dat ik mijn 'vriend' via Tinder ga ontmoeten. Ik merk dat ik direct real life contact veel fijner vindt, dus voorlopig geen tinderdates meer voor mij en ik zie wel wat er op mijn pad komt. Ik heb het druk genoeg met mijzelf ook :') Maar lees uiteraard hier nog graag mee om jullie verhalen te horen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:00

Ik heb Tinder wel aan staan, swipe soms ook best flink, maar sinds ik in een rolstoel zit heb ik nagenoeg geen matches meer.

Nou ja is ook niet zo erg, des te meer energie heb ik om te herstellen, maar soms wel jammer.

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 13:37

Dat kan ik me voorstellen, Silly1972. Maar de matches die je nu mist, zijn dan wel van kortzichtige mensen. Die rolstoel definieert je niet en als dat voor hen wel zo is, losers... Wil het herstel een beetke vlotten?

Sneeuwvlok 23, ik herken de zenuwen. Daar heb ik ook altijd last van. Geen verwachtingen is een goede en niets doen wat je niet fijn vindt. Dan is het maar een awkward hoi. Who cares? Als de klik er is, gaat dat heel snel heel veel beter.

Hier helemaal smoorverliefd op mijn tinder match. <3 We lijken wel een stel pubers _O-