Mezelf overeind houden, die ellendige verbouwing van de badkamer en mijn wereld weer draaiende zien te krijgen. De rest komt daarna wel weer. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mezelf overeind houden, die ellendige verbouwing van de badkamer en mijn wereld weer draaiende zien te krijgen. De rest komt daarna wel weer. 
Geen idee waar het vandaan komt..
Dus gaat wel weer over, maar nu ff bleegh
Gewoon terrassen, happie eten en lekker naar mijn huis.. Maar moet ff zin maken

Nadat ik het met vorige tindergozer op hele nette wijze heb gestopt (er viel niets uit te maken want er was geen relatie) en ik een filmpje terugkreeg van hoe mijn tandenborstel in de prullenbak werd geworpen (ja, echt), ben ik ook weer een beetje aan het rondtinderen voor de lol.
) toen ik even aan het koken was, was dat ook meteen weer klaar. Begint al goed. Relaxed schreef:Dat heeft uiteindelijk nog wel lang geduurd met hem dan toch?
Was ook gewoon nog een hele tijd heel gezellig, maar ik was er na een jaar gewoon een beetje klaar mee, ook omdat ik er echt geen toekomst in zag. Maar dan wel uitgescholden worden als je dat eerlijk, op nette wijze zegt, en vervolgens appjes krijgen met dat als mijn relaties uiteindelijk allemaal stukgelopen zijn, ik nog bij hem terug mag komen. En wanneer ik dat dan vriendelijk afwijs, te horen krijgen dat hij je snel gaat vergeten en geblokkeerd worden. En dan een maand later weer gedeblokkeerd worden, en je gevraagd wordt wat hij nu precies fout heeft gedaan, en "dat ie zo van me genoot". 
Hoe was je date?