Jeej! Website gevonden van het servies dat ik cadeau wil geven, het is littlethingsonline. Dank nog allemaal voor het meedenken
dromertje2
Geplaatst: 25-07-18 15:32
Nog juist een soldeke gedaan, min 50 en 70 procent. Heb maar maat 68 gekocht, denk dat hij dat in september wel zal passen. 2 broekjes van b.e.s.s.? 2 t shirts met lange mouwen van name itven trui van feliz. En ook nog slaapwekker gekocht voor de oudste.
Vandaag wat spul van noeser voor de helft. Rokje jurkje en shirtje Twee zwembroeken voor gups en een pet voor mups. En wat sissyboy op de groei. Zit leuke outlet in alkmaar
Meeste van mn bestelling gaat terug. Net niet de goede maat, niet naar mijn zin qua plaatje als ze het aanhad.
Shirtje van tumble, hemdje en vestje blijven.
Heb 3 paar schoentjes. Nu even dubben wat ik ga doen. Sandaaltjes past ze super en is vooral omdat ik ze gewoon helemaal geweldig vind. De middelste schoentjes hebben een superfijne flexibele zachte zool. Zijn nu nog te ruim, maar gaat ze gewoon dragen als ze gaat stappen. De meest rechtse zijn een maatje groter, iets steverigere zool, maar nog steeds flexibel.
Hebben we het nu nodig? Neuh, dat niet. Maar sandaaltjes zijn te leuk vind ik, voor sandaaltjes zeker haha De andere 2 zijn op de groei natuurlijk, maar nu rond de 20,- en normaal boven 50,-
Mocht ze ze niet dragen om wat voor reden, kan ik ze natuurlijk verkopen. Deze doen het op mp altijd goed.
Ja Kixx was ik vorige week, niet mijn soort winkel. Dat Oot klein(er) was kwam ik er voor Noppies maar verder kan ik daar echt niet slagen. Lou&Blue vind ik leuker maar daar hangt alleen nog bende in de sale.
Schoentjes met veters waren hier echt onbruikbaar in die kleine maatjes, althans laat ik het zo zeggen: als meneer 1 seconde zijn voetje stilhoud kan ik hem niet vast gestrikt krijgen hoor
Maar zo vind ik het ook zo knap als mensen een peuter staand een gewone luier met plakkertjes om kunnen doen. En dat hij dan ook nog netjes zit
Pffft wij hebben al weken a.s. vrijdag een BBQ gepland staan, enige dag in tijden dat iedereen tegelijk kan. Maar ze geven nu hier 37 graden op, zit erg te twijfelen of we het wel door laten gaan....
Keet
Geplaatst: 25-07-18 17:41
30 zwembadjes en iedereen zijn zwempak mee
Hier gaat ie mooi plat voor zijn luier hoor. Heb eens van die broekjes geprobeerd maar vind het klere dingen vooral als ze volgescheten zijn
Hoop dat mupje volgende zomer de salt water sandals past die ik voor gup gekocht had maar die hij nooit aangehad heeft omdat ze te klein waren zodra hij buiten de deur ging lopen. Mupje is pittiger dus wellicht past die ze nog. 6.5 maand en komt zelf tot zit en gaat het hele huis door. 9.5 kilo en gaat maat 74 in nu
Laatst bijgewerkt door Keet op 25-07-18 17:45, in het totaal 1 keer bewerkt
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-18 17:42
Ik heb daarom vanmiddag luierbroekjes gehaald ipv gewone luiers. Mevrouw weigert nog liggen verschoond te worden. Scheelde dat Blokker 2 jumbopakken pampers voor de prijs van 1 had