Dingen die je je afvraagt deel 2!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 10:59

Sokje_6 schreef:
Ik zie de laatste tijd steeds mensen met schoenen waarbij de bovenkant niet goed op de zool lijkt te zitten, waardoor de zool van achteren uitsteekt. Ziet er heel vreemd uit.
Heb ik toevallig een paar mensen met kapotte schoenen gezien, of is dit mode?

Nike Huarache toevallig?

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 15:17

Steeph schreef:
Sokje_6 schreef:
Ik zie de laatste tijd steeds mensen met schoenen waarbij de bovenkant niet goed op de zool lijkt te zitten, waardoor de zool van achteren uitsteekt. Ziet er heel vreemd uit.
Heb ik toevallig een paar mensen met kapotte schoenen gezien, of is dit mode?

Nike Huarache toevallig?

Of Balenciaga’s. Zijn in de mode zulke schoenen en ontzettend duur.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:29

SavannahNx schreef:

Ik moest ze even opzoeken, maar man, die zijn zo mogelijk nog lelijker! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:32

oomens schreef:
SavannahNx schreef:
Ik kan het net niet zien want zit achter mn voortanden maar t voelt echt kapot :( aften zijn meestal wit toch?

Klinkt als verbrand. Toevallig recent pizza gegeten? Of iets anders waarbij je in iets stevigs bijt terwijl daarbovenop iets heets ligt?

Daar leek het mij inderdaad ook op! Ik heb dat altijd bij 1 type pizza's, daar krijg ik echt blaren van op m'n gehemelte...

SavannahNx

Re: Dingen die je je afvraagt deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:48

Ik lust geen pizza :r Maar het is nu na een weekje minder erg.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 16:49

Steeph schreef:
SavannahNx schreef:

Ik moest ze even opzoeken, maar man, die zijn zo mogelijk nog lelijker! :+

Lelijk he.. en zooo duur. Ze zijn ook heel zwaar, mensen gaan er altijd onmogelijk van lopen :+

gerlindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-18 23:40

Hoe komt het dat er over het algemeen zo duidelijk verschil is tussen een mannen en een vrouwen handschrift?

In een artikel wat ik vond op internet stond dat dat kwam doordat we allemaal rond onze zesde beginnen met schrijven, maar op die leeftijd zijn meisjes verder ontwikkeld in hun fijne motoriek dan jongens.
Maar ik heb toen in elk geval aan elkaar leren schrijven, terwijl ik nu los schrijf, en naar mijn mening juist de losse handschriften erg duidelijk verschillen.
Heeft iemand daar nog een verklaring voor?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 00:31

gerlindie schreef:
Hoe komt het dat er over het algemeen zo duidelijk verschil is tussen een mannen en een vrouwen handschrift?

In een artikel wat ik vond op internet stond dat dat kwam doordat we allemaal rond onze zesde beginnen met schrijven, maar op die leeftijd zijn meisjes verder ontwikkeld in hun fijne motoriek dan jongens.
Maar ik heb toen in elk geval aan elkaar leren schrijven, terwijl ik nu los schrijf, en naar mijn mening juist de losse handschriften erg duidelijk verschillen.

Mannen zijn over het algemeen een stuk slordiger dan vrouwen. Dus daarom hun handschrift ook? :+

Edit; mijn broer is super netjes (heel schoon en ruimt zijn zooi altijd goed op enzo) en die schrijft mooier dan ik (de sloddervos)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 06:22

Kan een mug dronken worden of onder invloed van medicijnen als je dat op hebt en zij je prikt?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 06:50

gerlindie schreef:

Heb op mijn werk geleerd dat dit ook heel vaak niet klopt. Jeetje wat schrijven die mannen prachtig. En ze zijn zeker niet gay.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:54

Zijn er appels waar je niet/minder op reageert als je allergisch bent voor appels?
Een appel hapt makkelijk weg en is lekker! Maar helaas, Mn luchtpijp gaat dicht, keel kriebelt, lippen zwellen op als ik er een eet..

MoriMann

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:55

Santana appels. Tenminste, die zouden voor mensen met een appelallergie minder ellende moeten opleveren. Zijn nog lekker ook :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 14:58

Ik lees dat de allergische reactie meestal komt door eiwit Mal-d1. Maar zit dit ook in andere fruit-/groentesoorten? Ik ben namelijk allergisch voor al het fruit behalve banaan, en ook voor rauwe groentes.

Zodra je de groentes helemaal zacht kookt kan het wel. En zodra je appel stoomt en het dus ook soortvan ‘papje’ maakt, kan dat ook. Het is dus een stofje wat eruit kan. Al werkt appel in de magnetron niet. Misschien meer mensen met deze ervaring?

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:22

Is het het waard om een premiumaccount aan te maken op Kamernet? Want prijzen, oei :=

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:27

Janine1990 schreef:
gerlindie schreef:

Heb op mijn werk geleerd dat dit ook heel vaak niet klopt. Jeetje wat schrijven die mannen prachtig. En ze zijn zeker niet gay.

Hier tussen de mannen... man af en toe zijn het net heroglieven.

Ik merk wel duidelijk een verschil.

Maar een vrouw is toch anders dan een man. Zit toch vast een verschil in de hersenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:28

Avis schreef:
Is het het waard om een premiumaccount aan te maken op Kamernet? Want prijzen, oei :=

Volgens mij kan je überhaupt niet reageren op kamers zonder premium account. Maar ik zou je aanraden om dat niet te doen en op Facebook te gaan zoeken. Kamernet staat echt bol van de oplichters/huisjesmelkers (en dan niet op de manier die nog enigszins door de beugel kan), veel studentenhuizen die op zoek zijn naar nieuwe bewoners adverteren er ook al lang niet meer op omdat het aantal reacties altijd tegenvalt tov Facebook. Als je een appartement zoekt zou ik er al helemaal ver ver ver vandaan blijven want er is totaal geen controle op wie er adverteert en het zijn vaak heel shady praktijken.

Indy_Mouse_9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:28

Oei Trui, kijk je daar mee uit, want dat klinkt als de symptomen van anafylactische shock.
Ik heb dat met noten en heb er een epi-pen voor gekregen.

Dat gezegd, ik heb een Rajka appelboom, en het label daarvan zei ook dat de appels geschikt zijn voor mensen die normaal allergisch zijn voor appels.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:29

Emmaa_ schreef:
Avis schreef:

Volgens mij kan je überhaupt niet reageren op kamers zonder premium account. Maar ik zou je aanraden om dat niet te doen en op Facebook te gaan zoeken. Kamernet staat echt bol van de oplichters/huisjesmelkers (en dan niet op de manier die nog enigszins door de beugel kan), veel studentenhuizen die op zoek zijn naar nieuwe bewoners adverteren er ook al lang niet meer op omdat het aantal reacties altijd tegenvalt tov Facebook. Als je een appartement zoekt zou ik er al helemaal ver ver ver vandaan blijven want er is totaal geen controle op wie er adverteert en het zijn vaak heel shady praktijken.

Fijne reactie, dank je!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 15:32

Indy, even gegoogled. Heb niet alle symptomen. En het is meestal na een uurtje uit zichzelf voorbij... De HA zegt ook gewoon dat het een allergie is. Niks meer... Is er een speciale arts voor etc?

Emily_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 17:02

Emmaa_ schreef:
Avis schreef:

Toen ik vorig jaar naar kamers aan het kijken was heb ik dit gewoon via Kamernet gedaan hoor! Ben zelfs bij 4 kamers op bezoek geweest waarvan 1 echt niks was, de rest was heel netjes en tegen goede voorwaarden. Ik denk dat je bij het kijken naar de advertenties (en evt de reacties van verhuurders) gewoon naar je gevoel erbij moet luisteren. :)

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:47

Is dat topic er nog waarin je om een luisterend oor kon vragen?

Was een test en zie hem nu niet meer

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:49

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-18 22:50

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 03:40

Bij wie is er online staan er ‘bots’ en een ‘googleadsense’ (de bots zijn dan oa. GoogleBot)

En je kan niet op ze klikken en de namen zijn lichtpaars. Maar er staat wel dat ze een bepaald onderwerp aan het lezen zijn. Maarrr robots kunnen toch niet lezen ;)

Wat zijn dit?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 07:25

Trui schreef:
Bij wie is er online staan er ‘bots’ en een ‘googleadsense’ (de bots zijn dan oa. GoogleBot)

En je kan niet op ze klikken en de namen zijn lichtpaars. Maar er staat wel dat ze een bepaald onderwerp aan het lezen zijn. Maarrr robots kunnen toch niet lezen ;)

Wat zijn dit?

Citaat:
Dit zijn kleine programma's van zoekmachines die Bokt afzoeken, en ervoor zorgen dat de pagina's op Bokt te vinden zijn in de verschillende zoekmachines. Google heeft hiernaast ook een bot op de pagina's om advertenties te laten zien in de banner bovenaan die op de inhoud van de pagina afgestemd zijn.

https://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_ ... enlijst.3F

Citaat:
Googlebot is de webcrawlingbot van Google (soms ook wel een 'spider' genoemd). Crawlen of doorzoeken is het proces waarmee Googlebot nieuwe en geüpdatete pagina's opspoort die moeten worden toegevoegd aan de index van Google.

https://support.google.com/webmasters/a ... 2072?hl=nl

Citaat:
Een crawler, ook wel een spider of bot genoemd, is de software die Google gebruikt om de content van webpagina's te verwerken en te indexeren. De AdSense-crawler bezoekt uw site om te bepalen wat de content ervan is, zodat er relevante advertenties kunnen worden weergegeven.

https://support.google.com/adsense/answer/99376?hl=nl