Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Reneee schreef:Ik heb hem een tets verkocht. Niet hard ofzo en niet in zijn gezicht, het viel meeAls ik gedronken heb sta ik echt wel op mijn strepen. Dan ga je me niet lastig lopen vallen ofzo. Ex-date pakte ook mijn telefoon af en stopte hem in zijn zak, hij wilde dat ik hem zou pakken. Nu had ie al verteld dat hij een trauma had omdat zijn ex hem een keer had geslagen (
) dus ik bleef rustig, maar dat soort geintjes pik ik gewoon niet. Blijf van mijn spullen af.
Ailill schreef:]Thanks!
Die matches zitten denk ik wel goed, alleen zit m'n type er nooit echt tussen en volgens mij ga ik die binnen Nederland ook niet vinden. Wat ook niet het plan is, ben juist benieuwd naar alles 'over de grens'.
.
Farjen schreef:Ailill schreef:]Thanks!
Die matches zitten denk ik wel goed, alleen zit m'n type er nooit echt tussen en volgens mij ga ik die binnen Nederland ook niet vinden. Wat ook niet het plan is, ben juist benieuwd naar alles 'over de grens'.
.
België is net over de grens![]()
![]()
Ailill schreef:Yonker schreef:Ja ik weet hoeveel er in Nederland wonen, maar sommige dingen hou ik denk ik een beetje op afstand. Om daarna het echte avontuur aan te gaanMaar hoezo zou je, je type niet wat dichterbij kunnen vinden allill?![]()
Weet je hoeveel vrouwen (en mannen) er in Nederland wonen
Belsje schreef:Als ik nu ja zeg, klinkt het vast nog vreemder?
Nu, ik zocht vooral iemand die kwam helpen hooi slepen en dat is hij hier dan ook komen doen. Avondje weide mesten, paarden voeren, ... was best gezellig. Achteraf wilde hij wel een zoen, maar gezien ik wist dat hij met haar ook afgesproken had, had ik zoiets van "laat maar". Hebben we het wel over gehad achteraf en dat snapte hij wel.
Date met haar was een tegenvaller tot en met .... Dus dit is nu wel een beetje vreemd
_Reneee schreef:Ik heb hem een tets verkocht. Niet hard ofzo en niet in zijn gezicht, het viel meeAls ik gedronken heb sta ik echt wel op mijn strepen. Dan ga je me niet lastig lopen vallen ofzo. Ex-date pakte ook mijn telefoon af en stopte hem in zijn zak, hij wilde dat ik hem zou pakken. Nu had ie al verteld dat hij een trauma had omdat zijn ex hem een keer had geslagen (
) dus ik bleef rustig, maar dat soort geintjes pik ik gewoon niet. Blijf van mijn spullen af.
Pascalle90 schreef:Ja Renee dat is echt een luxe probleem, maar dat is alsnog wel een probleem!
Robijntjah dat klinkt goed! Wanneer ga je van date naar vriend?![]()
Ik zie de mijne die op 2 uur rijden woont ook nog steeds veel. Afgelopen week was hij er van zaterdag t/m dinsdag en ik moet eerlijk zeggen dat ik het toen ook wel prima vond dat hij naar huis ging. Nu ga ik morgen weer naar hem toe maar ik mis hem wel echt.
Voor mij een beetje gekke situatie eigenlijk want normaal gesproken ben ik echt super verlieft en ga ik een met volle vaart en helemaal blind in waarna ik na een paar maanden een soort van wakker wordt en ineens alle slechte eigenschappen zie. Waar ik dan weer zo door overdondert wordt dat ik het gelijk ga uitmaken.
Nu is het anders (we zijn ook 8 jaar verder sinds mijn laatste relatie haha). Ik vind hem super leuk, denk dat ik ook wel verlieft ben, maar ik ben niet blind. Ik zie echt wel dat hij niet perfect is. Misschien is dat beter zodat ik gewoon een overwogen beslissing kan maken of ik met die dingen kan leven en dat ik er niet door overvallen wordt.
Herkent iemand dit?