Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

petra8

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 08:34

Het gelijk oversteken op mp is een beetje een wassen neus. Op woensdag een bericht gehad dat kopet had betaald, ik meteen pakketje opgestuurd, had koper op donderdag in huis maar ik kreeg mijn geld pas een week later op donderdag. Is in mijn ogen dus niet bepaald gelijk oversteken.....

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 10:16

Ik doe niet aan gelijk oversteken.

Mensen mogen het uiteraard wel altijd komen ophalen. Vertrouw je het allemaal niet prima even goede vrienden dan koop je het toch ergens anders.

Heb wel van een vrouw meteen de vraagprijs gekregen voor zo'n fisher price bord om aan de box te hangen. En ze wilde het ook nog verzonden hebben ook nog. (duur grapje 16.95...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 11:28

xJitskee schreef:
Oh dat is fijn!
Ik had een leuke. Winterdeken te koop, maat 205. “Kun je verzenden als brievenbuspakketje? Anders is het zo duur” :')

Wauw :')

Igniss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 12:21

Hebben jullie het ook al eens gehad dat je van post nl nog eens verzendkosten moet betalen.. Had iets gekocht op marktplaats wat door de brievenbus paste en ook zo bezorgt is. Maar nu kreeg ik een blaadje dat het te groot is en ik nog bijna 6 euro moet betalen :\

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 12:34

Ik heb als verkoper wel al 2x strafport gehad omdat het pakje blijkbaar toch niet door de brievenbus paste. Ik ben daarom heel voorzichtig geworden om iets met een brievenbuspakketje te verzenden.

Heb ook eindelijk mijn geld van afgelopen maandag binnen. Er was schijnbaar een storing geweest met het betaalverzoek. Contact gezocht met MP via Facebook en daar werd wel snel gereageerd.

En deze week voor het eerst iemand gehad die met gelijk oversteken wilde kopen. Maar ik heb het niet zo op het gelijk oversteken. Jammer maar helaas dan maar geen verkoop.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:50

Hier idd ook Bar.
Ik doe wel gelijk oversteken of betaalverzoek. Weet dat het dan even duurt voor het binnen is, maar dan heb ik wel al bericht dat het betaald is. Dat ik dan even moet wachten vind ik minder erg. Bij erg grote bedragen (wat toch praktisch niet voorkomt hier) komen ze dan maar halen.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:53

Die postnl dingen zijn niet verplicht om te betalen. En als het door de brievenbus paste, bullshit om dan nog 6 euro te dokken..

elizabeth85

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:54

Gisteren een bod op mijn bijna nieuwe winterdeken van 20 euro. Netjes terug gemaild, dat ik er minimaal 25 euro voor wil gezien de bijna nieuwe staat van de deken. Krijg ik een mail, mag het dan voor 25 euro incl. Verzenden want ik ben dringend op zoek naar een winterdeken en heb geen grote budget. Ten eerste.... wie legt er nu al een 200 gram deken op met hals , ik bedoel maar hoe dringend ben je iets nodig ik ben allergisch voor dat gebedel, ga dan op zoek naar een iets minder mooie deken die je wel voor 20 kan krijgen? ... Ten tweede... eerst 20 euro bieden, en dan als 25 vraag dan biedtje 25 incl waardoor ik dus maar 18 euro overhoud na aftrek van verzenden. .. uiteraard geen reactie meer gekregen toen ik hem niet voor 25 incl. Wil verzendeb

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 13:56

xJitskee schreef:
Oh dat is fijn!
Ik had een leuke. Winterdeken te koop, maat 205. “Kun je verzenden als brievenbuspakketje? Anders is het zo duur” :')

Hahahaha wat heb je geantwoord?

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:01

Heeft iemand een idee hoe zwaar een dekje is om te verzenden? (Ben van plan om zonder doos te verzenden)

Nieuw dekje van HV polo, Vraagprijs is 15, krijg ik een bod van 12 incl verzenden :+
Maar lijkt mij een jonge meid en ik wil het dekje wel kwijt dus hoef er geen hoofdprijs voor.

0-2 kilo is 3.80 en daarboven 6 nog wat, dus daar zit nog wel onderhandelings ruimte

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:15

Ik doe altijd gelijk oversteken, verkopen ook. Ideaal.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 14:30

ReadTheRulez schreef:
Heeft iemand een idee hoe zwaar een dekje is om te verzenden? (Ben van plan om zonder doos te verzenden)

Nieuw dekje van HV polo, Vraagprijs is 15, krijg ik een bod van 12 incl verzenden :+
Maar lijkt mij een jonge meid en ik wil het dekje wel kwijt dus hoef er geen hoofdprijs voor.

0-2 kilo is 3.80 en daarboven 6 nog wat, dus daar zit nog wel onderhandelings ruimte

12 inclusief verzenden is sowieso de helft verzendkosten. Het is maar wat jij wil, maar ik had hem daar niet voor weg gedaan als die nieuw was. Verzenden kost minimaal 6,50 euro, maakt niet uit of er een doos omheen zit of niet. Je zit gewoon aan een pakketje, dat gaat tot 10 kilo dus kan makkelijk.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 15:20

€3,80 is alleen voor brievenbuspakketjes en je gaat een dekje nooit in een envelop krijgen....

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 19:43

Hier ook zo’n pakket bezorger, belt aan en na 2 seconden loopt hij naar het raam om te kloppen, hoezo geen geduld?

Ik heb ook een smartwatch te koop, van Michael kors van €230. Staat er op voor €140. Stuurt iemand: voor €20 euro kom ik hem graag halen.

Ja dat geloof ik graag :')

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 21:59

Batlow schreef:
Hier ook zo’n pakket bezorger, belt aan en na 2 seconden loopt hij naar het raam om te kloppen, hoezo geen geduld?

Ik heb ook een smartwatch te koop, van Michael kors van €230. Staat er op voor €140. Stuurt iemand: voor €20 euro kom ik hem graag halen.

Voor dat geld wil iedereen hem graag hebben! :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 22:03

Tallie1979 schreef:
Batlow schreef:

Voor dat geld wil iedereen hem graag hebben! :')

Ik stuur altijd: voor dat geld mag je hem even komen aanraken.

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 22:08

Batlow schreef:

Nou ik kom hem graag gratis halen, maar betkenet nog niet dat dat realistisch is :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 22:23

lieveli schreef:

Kijk en luistergeld! :')

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 15:08

Tallie1979 schreef:
lieveli schreef:

Kijk en luistergeld! :')

:') :') :')

Ik stuurde terug: grapje zeker? Maar blijkbaar niet want ze reageerde er niet meer op -O-

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 20:43

Ik heb een kinderkamp te koop. Krijg ik een bericht ve man waarin (behalve de standaard mp tekst) alleen maar staat; uiterste

Dus ik heb gevraagd wat nou precies z'n vraag is. Waarop ik een reactie krijg of hij mij mag bellen.

Uhm nou nee, vast vanwege een zielig verhaal, vanwege het woord uiterste

santie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 23:58

ReadTheRulez schreef:

Is dat bij postnl? Want dan is het voor brievenduspost en dat dekje gaat echt niet door de brievenbus passen. Dekje verzenden is € 6.95 dus bij € 12.00 incl houd je zelf nog geen € 6,- over. Niet doen dus!

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-18 00:01

Ik heb hem voor 16 incl verkocht, dan is ie maar weg :)

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 14:53

Hmm.. ik had een hoofdstel gekocht. Hoofdstel is prima in orde en daar ben ik heel blij mee. Had er ook teugels bij gekocht, want die had ze nog liggen.. zijn ze hartstikke goor en het ijzer is helemaal verroest.. :\

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:21

wat is je prijs?
Ik reageer met € 100- minimaal, excl vz
ok, deal, voor 85- kom ik het nu halen

ehm????? Leg er nog 15 euro bij en dan hebben wij een deal

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 15:22

Dat is bagger.. :(

Ik heb er hier een, was vet geïnteresseerd in mijn spullen. Je raadt het al. Wel berichten lezen maar geen reactie. Ik heb nu een van de dingen gereserveerd voor iemand anders, dus haar op de hoogte gesteld, krijg ik meteen 'Gefeliciteerd!' terug.. Eh.. Okee?
Dus ik heb maar teruggestuurd dat haar reactie meer zegt over haar als koper dan over mij als verkoper en een fijne dag gewenst.
Krijg ik letterlijk dit terug: 'Nohhh, gepikeerd meisje! Jij ook een fijne dag, lots of love <3 '

Wauw. :')