Uhm...
Nou...
HELL NO. Wat een pannekoek
Dat heeft dus ook maar twee dates standgehouden. Ik was te zelfstandig en niet toe aan een relatie volgens heb
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dat heeft dus ook maar twee dates standgehouden. Ik was te zelfstandig en niet toe aan een relatie volgens heb
hoeft niet te duur als t maar lekker is, betalen om de beurt of ieder n deel. Verwacht echt niet dat hij voor alles betaald. Al heeft ie me maandag mee uit eten genomen voor m'n verjaardag terwijl ik tegen m heb gezegd dat ik niks wilde, dat was wel weer heel lief van hem
Maar hij heeft de eerste date wel betaald (op zijn aandringen)

maar wie weet
of mannen die je helemaal niet kennen en dan zeggen; nee klopt ik ken je niet. Maar je bent mooi en je leek me wel leuk
Leek best een geschikte gozer, kletste gezellig. Nog niet mee afgesproken want druk en wat dingetjes die spelen. Nou ja, geen punt. Hoe ik dan over seks dacht, want dat was bij hem geen prioriteit. Oke kan. En toen kwamen er ineens bizarre vragen, meeste afgewimpeld. Krijg ik net ineens een berichtje dat hij dit weekend een ONS gehad en daar is iets gebeurd
Nou is hij helemaal dol, allemaal vragen of ik van experimenteren ben en of ik wel van de 'relatie plus' ben. HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Dus ik dacht dat hij minstens iemand had vastgebonden/zelf was vastgebonden, maar het is echt iets relatiefs onschuldig. Dude. Die date hoeft van mij ook niet meer
Als je van zoiets als zo'n enorm... punt
maakt..
Ergste was ook nog dat het per ongeluk gebeurde
Wat een figuur