Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Nou, ik ben mijn eerste waxmelt ooit aan het brandenHeb er nu nog minder dan een halve cup French Vanilla op gedaan en de geur is meer dan penetrant genoeg voor mijn hele kamer
Scheelt wel, kan ik er goed zuinig mee doen.
Celestial schreef:Emmaa_ schreef:Nou, ik ben mijn eerste waxmelt ooit aan het brandenHeb er nu nog minder dan een halve cup French Vanilla op gedaan en de geur is meer dan penetrant genoeg voor mijn hele kamer
Scheelt wel, kan ik er goed zuinig mee doen.
Is hij heel zoetig of juist wat zachter? Ik heb eraan gedacht deze te bestellen, maar hou niet zo van die mega zoete luchtjes. Toch altijd lastig inschatten met vanille![]()
Hier brandt tea time na zeker 10 uur nog heerlijk... Zo is het t geld wel waard
Emmaa_ schreef:Celestial schreef:Is hij heel zoetig of juist wat zachter? Ik heb eraan gedacht deze te bestellen, maar hou niet zo van die mega zoete luchtjes. Toch altijd lastig inschatten met vanille![]()
Hier brandt tea time na zeker 10 uur nog heerlijk... Zo is het t geld wel waard
Ik kwam erachter dat ik alleen nog maar vanille waxinelichtjes had staan dus hij is nu wel vrij penetrant, ook echt wel aan de zoetige kant. Kan dus alleen pas morgen oordelen of hij zonder het waxinelichtje wat zachter is.
Mijn kamer ruikt in ieder geval echt naar een bakkerij, voor zover dat misschien een indruk geeft
Yv_ schreef:Als je betaalt met creditcard, zijn je goederen ook verzekerd, dus zo'n zelfde iets als met paypal. En geen wisselkoers en als je gewoon maandelijks betaalt geen extra kosten. Ik zou als bedrijf zijnde denk ik sowieso eerder met creditcard werken.
Selka schreef:Leuk Emma en Celestial!
Oh WME als jij de egyptian musk wel sterk kan maken dan ben ik zeker fan! Autumn day is dat van autumn romance een dupe? Die vind ik zooo lekker
little_birdy schreef:yes mijn wme bestelling is onderweg !
Alwiene schreef:Ik heb alle YC bij elkaar in een laatje liggen, maar er zitten veel open melts bij en die zitten niet in zakjes ofzo, maar nu heb ik het idee dat ik de geuren niet goed meer kan ruiken, het is net alsof de geuren van verschillende melts met elkaar vermengen. Iemand een idee voor zakjes waar een halve tot een hele YC tart in past want dit is ook niks?