Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BeFunny

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 16:41

Hahaha je moet ze ook gebruiken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:06

Nou, ik ben mijn eerste waxmelt ooit aan het branden :)) Heb er nu nog minder dan een halve cup French Vanilla op gedaan en de geur is meer dan penetrant genoeg voor mijn hele kamer _O- Scheelt wel, kan ik er goed zuinig mee doen.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:13

Emmaa_ schreef:
Nou, ik ben mijn eerste waxmelt ooit aan het branden :)) Heb er nu nog minder dan een halve cup French Vanilla op gedaan en de geur is meer dan penetrant genoeg voor mijn hele kamer _O- Scheelt wel, kan ik er goed zuinig mee doen.

Is hij heel zoetig of juist wat zachter? Ik heb eraan gedacht deze te bestellen, maar hou niet zo van die mega zoete luchtjes. Toch altijd lastig inschatten met vanille :\

Hier brandt tea time na zeker 10 uur nog heerlijk... Zo is het t geld wel waard *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:14

Celestial schreef:
Emmaa_ schreef:

Is hij heel zoetig of juist wat zachter? Ik heb eraan gedacht deze te bestellen, maar hou niet zo van die mega zoete luchtjes. Toch altijd lastig inschatten met vanille :\

Hier brandt tea time na zeker 10 uur nog heerlijk... Zo is het t geld wel waard *\o/*

Ik kwam erachter dat ik alleen nog maar vanille waxinelichtjes had staan dus hij is nu wel vrij penetrant, ook echt wel aan de zoetige kant. Kan dus alleen pas morgen oordelen of hij zonder het waxinelichtje wat zachter is.

Mijn kamer ruikt in ieder geval echt naar een bakkerij, voor zover dat misschien een indruk geeft :))

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 19:20

Emmaa_ schreef:
Celestial schreef:

Ik kwam erachter dat ik alleen nog maar vanille waxinelichtjes had staan dus hij is nu wel vrij penetrant, ook echt wel aan de zoetige kant. Kan dus alleen pas morgen oordelen of hij zonder het waxinelichtje wat zachter is.

Mijn kamer ruikt in ieder geval echt naar een bakkerij, voor zover dat misschien een indruk geeft :))

Ah oke, bedankt! Niet echt wat voor mij dan ben ik bang. Ik wil graag de andere geurtjes uitproberen, maar dat vind ik ook weer sonde als deze nog goed brandt...

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:25

Noi ik kon het toch niet laten ik keek weer op die site van een leverancier, schaam me dood.
Had een winkelwagen gevuld van de week maar die was nu leeg, meestal blijft het een week staan dus dacht wat gek, maar sommige luchten zijn eruit en er zijn nieuwe luchten gekomen maar ik heb een giga geurbestelling gedaan met een giga verzendbedrag vanuit de vs maar goed.

Dit komt deze kant op aan geur allemaal grote flessen 1lbs zijn de grootste flessen daar ;)
Pumpkin patchouli
Vanilla wafels
Autum day
Aveda Rosemary Mint
Winter candy die wil ik iig ook in kaars gaan maken
Caramel apple Cheesecake
Cozy vanilla cream
Egiptiun musk
Egiptian dragon hun variant op Dragons blood die hopelijk het zelfde is dan gaat die gewoon door voor Dragons blood
Japanese Cherry Blossom
Patchouli musk
Pink Sands
Pink sugar weer
Sin city = Nag Champa als hij er op lijkt gaat die Nag champa heten anders noem ik hem anders
Balsam and Cedar
Sex on the beach die heb ik al gehad en is toch lekker
Peony and blush is een dupe van Jo Malone er zijn weinig dupes die ik zelf lekker vind maar eigenlijk allles van Jo malone vind ik wel lekker.
Sugred Jasmine

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:28

wauw :o

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:30

Ja als je dan het eind bedrag ziet en wat er dan nog over is op je rekening dat is pas wauw haha.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:31

Hahaha ja dat is waar, maar ik heb er 4 precies in het raam staan en durf die nooit zo heel goed te branden door de gordijnen enzo. Maar soms doe ik het wel hoor :D.

Oh wow... Ik ga geloof ik nog eventjes wachten en dan een bestelling doen. Egyptian Musk, Pathouli Musk en Rosemary Mint :)) :D

Fijn Emma!

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:33

Ja die Rosemary mint had ik van de week gewoon overheen gekeken maar die lijkt mij echt lekker en de patchouli musk ook. En de egiptan musk had ik eens van een brits merk weet niet meer welke en die was iig wel erg lekker ook. Ik had hem dus als als melt van een ander merk nooit zelf in het assortiment gehad.

Maar je kan de kaars toch verplaatsen als je hem brand ;)

Ik ga alleen niet heel veel tijd krijgen om alles raap te kunnen maken hoor.
Maar ik baalde te erg dat Sandalwood vanilla er juist nu uit was. die wilde ik eigenlijk ook echt weer graag heb momenteel niks meer met sandalwood. Dat ik ook een beetje bang was om weer te wachten tot er weer iets weg is dus dacht ik moet nu wel.

Trouwens er is iets heeel mafs gebeurd met mijn paypal

Mijn beide bankrekeningen zijn gekoppeld. Zonder hier toestemming voor gegeven te hebben. Tenminste dit heb ik waarschijnlijk wel gedaan. De laatste keer dat het fout ging vanwegen te weinig tegoed. Kreeg ik de vraag een kopie van mijn afschrift te sturen en een copie van mij legetimatie, ik dacht dat wil de bank hebben van hun omdat hun daar geld af moesten halen zeg maar. Ik had er weer achteraan gebeld eerst maar er is mij niets verteld over het koppelen van de bankrekeningen. Ik had er anders eentje gekoppeld en de ander niet. Ik vind dit nogal iets. En weet echt niet of ik hiermee verder wil met paypal. Maargoed dat is nog even een goed na denken, anders moet ik inkopen gaan doen met mijn vriend zijn credit card.
Laatst bijgewerkt door BeFunny op 26-01-16 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:39

hahaha nou jeetje.. Weet je dat ik daar niet eens over heb nagedacht _O-. Maar denk dat ik dat toch niet ga doen, denk dat ik kriegel wordt omdat mn spullen dan niet op hun plekje staan :') _O-.
Ach, die paar euro in de paar maanden, is gelukkig te doen. Maar dat is wel een reden waarom ik die van Riverdale niet haal en er neerzet. Vind die rondingen in die kaarsen zo leuk en gezellig.

Ja, lijken mij ook heerlijk! Ik ken Egyptian Musk van YC en van waxxies of PS, heerlijk <3.

Heb je ze nu uit Engeland of USA?

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:40

Usa maar komen wel met fedex ;)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:41

Als je betaalt met creditcard, zijn je goederen ook verzekerd, dus zo'n zelfde iets als met paypal. En geen wisselkoers en als je gewoon maandelijks betaalt geen extra kosten. Ik zou als bedrijf zijnde denk ik sowieso eerder met creditcard werken.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:44

Yv_ schreef:
Als je betaalt met creditcard, zijn je goederen ook verzekerd, dus zo'n zelfde iets als met paypal. En geen wisselkoers en als je gewoon maandelijks betaalt geen extra kosten. Ik zou als bedrijf zijnde denk ik sowieso eerder met creditcard werken.

Ja maar ik doe zakelijke inkopen dan met een zakelijke credit card van een ander bedrijf dat is maf denk ik?? Hoe leg je dat uit aan de belasting. Het gaat mij niet om verzekerd zijn. Maar puur omdat dat ik dit nu allemaal zelf regel en doe. En dan dus van mijn vriend zijn zakelijke pas ;)

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:46

Leuk Emma en Celestial!

Oh WME als jij de egyptian musk wel sterk kan maken dan ben ik zeker fan! Autumn day is dat van autumn romance een dupe? Die vind ik zooo lekker <3

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:50

yes mijn wme bestelling is onderweg !

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:53

heeft er trouwens iemand ervaring met de geurkaars en van duizend poot ? als mijn usa bestelling er is overweeg ik om bij hun een keer kaarsen te bestellen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 20:56

1000poot heeft wel veel merken hé ;)

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:21

Selka schreef:
Leuk Emma en Celestial!

Oh WME als jij de egyptian musk wel sterk kan maken dan ben ik zeker fan! Autumn day is dat van autumn romance een dupe? Die vind ik zooo lekker <3

Het is idd een dupe daarvan. Maar ik heb hem nog nooit van hun geroken hij staat ook pas op hun site maar hun geuren zijn tot nu toe altijd goed.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:21

little_birdy schreef:
yes mijn wme bestelling is onderweg !

Mijne ook inderdaad :D

Hier nog maar een keertje Fireside treats.

Ik heb alle YC bij elkaar in een laatje liggen, maar er zitten veel open melts bij en die zitten niet in zakjes ofzo, maar nu heb ik het idee dat ik de geuren niet goed meer kan ruiken, het is net alsof de geuren van verschillende melts met elkaar vermengen. Iemand een idee voor zakjes waar een halve tot een hele YC tart in past want dit is ook niks?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:27

Alwiene schreef:
Ik heb alle YC bij elkaar in een laatje liggen, maar er zitten veel open melts bij en die zitten niet in zakjes ofzo, maar nu heb ik het idee dat ik de geuren niet goed meer kan ruiken, het is net alsof de geuren van verschillende melts met elkaar vermengen. Iemand een idee voor zakjes waar een halve tot een hele YC tart in past want dit is ook niks?

Jep, de gripzakjes die ik laatst aanbod van sowlow... Hier nog echter altijd 50% korting op alles. Dus, aanbod geldt nog altijd. Je hebt grote en kleine.
Laatst bijgewerkt door Banyu op 26-01-16 21:34, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:29

Je kan ook gewoon cellufaan folie gebruiken. Of grip zakjes. De mijne zijn te klein :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:37

Folie vind ik niet handig, dat is zo'n gepruts als ik steeds lekker wil snuffelen. Zakjes lijken mij het handigste, maar die ik zelf heb uit China zijn erg dun en te klein voor YC tarts.

Stamper, wat kosten die zakjes ongeveer dan? Want met verzendkosten erbij kan ik ze misschien net zo goed ergens gewoon bestellen :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:38

Oh oke! Ik dacht gewoon een persoonlijke creditcard was. Via een andere zakelijke is denk ik wel wat raar voor de belastingdienst idd.

Inderdaad, die gripzakjes zijn ideaal :j.

Welk(e) merk(en) bedoel je bij de 1000poot?
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 26-01-16 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:38

Ik wil er eigenlijk wel een foto van zien WME :P Mijn WME bestelling en testkaars gaat morgen op de post!