edit; Indy-Mouse denkt gelukkig hetzelfde

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Ik kwam vandaag op bbc atletiek tegen en de hoogspringers hebben twee verschillende kleuren schoenen aan.tsja waarom kan me niet voorstellen dat ze links en rechts niet uit elkaar kunnen houden,
Smee__ schreef:Ja ik weet t nietTot een jaar snap ik het nog. Maar om daarna te blijven zeggen mijn kind is 17 maanden of 28 of wat dan ook. Nee, je kind is gewoon 1 of 2 in dat geval, waarom is het aantal maanden belangrijk om te vermelden?
karuna schreef:Ik kwam vandaag op bbc atletiek tegen en de hoogspringers hebben twee verschillende kleuren schoenen aan.tsja waarom kan me niet voorstellen dat ze links en rechts niet uit elkaar kunnen houden,
Kuggur schreef:germie schreef:Wanneer ben je oud?
Nooit; "oude" mensen zijn ongeveer vijtien jaar ouder dan jezelf bent, "jonge" mensen ongeveer vijftien jaar jonger.
Uiteraard moet je zelf al een bepaalde leeftijd hebben bereikt voor bovenstaande regel werkt.
Kuggur schreef:germie schreef:Wanneer ben je oud?
Nooit; "oude" mensen zijn ongeveer vijtien jaar ouder dan jezelf bent, "jonge" mensen ongeveer vijftien jaar jonger.
Uiteraard moet je zelf al een bepaalde leeftijd hebben bereikt voor bovenstaande regel werkt.
Janneke2 schreef:Schitterend!![]()
Mijn oma zei: je bent oud als je niets meer te wensen hebt (= je alles bereikt hebt en gedaan hebt wat 'moest'). Dat stadium berekte zij toen ik als jongste kleinkind naar de brugklas ging.